|
גזענות כאן ובכלל (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Flotser
מה אתה רוצה מימאן עכשיו |
זה אחד שצועק מוות לערבים וכו
אם שכחת |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by yaman
מה אני יגיד לך מוש.......
אני לא רוצה לריב איתך אבל אתה דורש את זה
אז מה אני יכול לעשות....
אמרתי לך אני רואה אותך ברחוב אתה מקבל פצצות |
ילד אל תאיים
גם כן |
|
|
| Sm0keMachine |
תקשיבו אולי נארגן איזה מפגש פורום שבו כולם ילכו מכות?
וגם נעשה הימורים
ונביא דיג'יים מפה שינגנו ברקע
יכול להיות מגניב לא? :D |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תקשיבו אולי נארגן איזה מפגש פורום שבו כולם ילכו מכות?
וגם נעשה הימורים
ונביא דיג'יים מפה שינגנו ברקע
יכול להיות מגניב לא? :D |
אולי זה באמת יפתור את כל הבעיות האלה
אני מציע שבכלל נסגור את הפורום הזה לחלוטין. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תקשיבו אולי נארגן איזה מפגש פורום שבו כולם ילכו מכות?
וגם נעשה הימורים
ונביא דיג'יים מפה שינגנו ברקע
יכול להיות מגניב לא? :D |
שיהיה באיזור ת"א והמרכז שיהיה נוח לכל השכונה לבוא :D
הימורים בא בטוב ששבש או פוקר
אבל שישימו כסף על השולחן בלי דיבורים |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
שיהיה באיזור ת"א והמרכז שיהיה נוח לכל השכונה לבוא :D
הימורים בא בטוב ששבש או פוקר
אבל שישימו כסף על השולחן בלי דיבורים |
לא לא ההימורים על המכות...!
נעשה משהו בסגנון הסרט
FIGHT CLUB
יש פה מישהו שאוהב מוזיקת הארדסטייל לא?
אז המוזיקה הזאת יכולה להתאים לכזה אירוע...!
יאללה מי רוצה להכין פלאייר?
נפרסם את זה גם בלילה ואטרף ! :gsmile: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לא לא ההימורים על המכות...!
נעשה משהו בסגנון הסרט
FIGHT CLUB
יש פה מישהו שאוהב מוזיקת הארדסטייל לא?
אז המוזיקה הזאת יכולה להתאים לכזה אירוע...!
יאללה מי רוצה להכין פלאייר?
נפרסם את זה גם בלילה ואטרף ! :gsmile: |
אם אתה שם ארדסטייל אנלא עושה איתך אפילו בפליסטישן
'אם אתה בעד מוזיקה שונה בוא נשים להיטים של אום כולתום או סמיר לג'ג |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תקשיבו אולי נארגן איזה מפגש פורום שבו כולם ילכו מכות?
וגם נעשה הימורים
ונביא דיג'יים מפה שינגנו ברקע
יכול להיות מגניב לא? :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יאללה מכות
$!@
:D:D:D:D:D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תקשיבו אולי נארגן איזה מפגש פורום שבו כולם ילכו מכות?
וגם נעשה הימורים
ונביא דיג'יים מפה שינגנו ברקע
יכול להיות מגניב לא? :D |
חחחחחחחחחחחח קרעת אותי:haha: |
|
|
| Goashem |
| quote: | Originally posted by YoraY
קודם כל אל תקרא לי גזען... לא אמרתי משו בסיגנון
"כל איקס זונות"
ולמה תאומר שונאים? איפה אמרתי שאני שונא?
להיפך אני מכבד את 2 העמים האלה והם מבורכים בארץ שלנו
מה לעשות... יש גם צד לא קטן שהם הביאו איתם של עבריינות כן מה שתשומע עבריינות.
זה לא שאני מסיר מאנשי ישראל שנולדו פה את העובדה שגם חלק מהם עבריינים
ומה זה הבולשיט הזה "היינו מתפרקים" תגיד לי מה זה נראה לך להקת בנים? אנחנו מדינה איפה תחי יש לנו צבא ממשלה הכל... מתפרקים חחחחחחחח בחייט... ועוד אתה מדבר איתי על שטויות שאני כותב?
אחי תקופת התנ"ך עברה.. ממלכת ישראל כבר לא מחולקת ל2... ואנחנו לא חיים ע"פ שבטים
:) |
אתה מקשר עבריינות עם מוצא האנשים זה נקרא גזענות. יש גם מרוקאים ותימנים ופרסים ואשכנזים עבריינים (וכולי) ובקשר למיתפרקים כן מתפרקים בידיוק כמו שהעולם הערבי יתפרק בלעדינו. כשלא יהיה צורך להיתמקד על הגנה כולם יפתחו תעיניים ויראו את המצב הכלכלי העגום,ואבטלה כבדה שנובעת מחוסר השכלה של האוכלוסיה. ומה יקרה אז? חסרי ההשכלה עם הדעות הקדומות יתכילו להעשים את מי שהם שונאים ומי שהם חושבים שאחריים על מצבם. היסטוריה אוהבת לחזור על עצמה |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Goashem
אתה מקשר עבריינות עם מוצא האנשים זה נקרא גזענות. יש גם מרוקאים ותימנים ופרסים ואשכנזים עבריינים (וכולי) ובקשר למיתפרקים כן מתפרקים בידיוק כמו שהעולם הערבי יתפרק בלעדינו. כשלא יהיה צורך להיתמקד על הגנה כולם יפתחו תעיניים ויראו את המצב הכלכלי העגום,ואבטלה כבדה שנובעת מחוסר השכלה של האוכלוסיה. ומה יקרה אז? חסרי ההשכלה עם הדעות הקדומות יתכילו להעשים את מי שהם שונאים ומי שהם חושבים שאחריים על מצבם. היסטוריה אוהבת לחזור על עצמה |
טוב לאדע למה תחושב שאמרתי שהעם כזה וכזה הוא כזה וכזה
וכפי שאמרתי בפוסט הקודם שהגבתי לך
"זה לא שאני מסיר מאנשי ישראל שנולדו פה את העובדה שגם חלק מהם עבריינים"
אתה בא וחוזר על אותה נקודה שהבהרתי מקודם
מה תרוצה שאני אגיד לך תצודק?
פסדר תצודק בקטע הזה וכולה לא הבנת אותי נכון...
"
כשלא יהיה צורך להיתמקד על הגנה כולם יפתחו תעיניים ויראו את המצב הכלכלי העגום,ואבטלה כבדה שנובעת מחוסר השכלה של האוכלוסיה. ומה יקרה אז? חסרי ההשכלה עם הדעות הקדומות יתכילו להעשים את מי שהם שונאים ומי שהם חושבים שאחריים על מצבם. היסטוריה אוהבת לחזור על עצמה
"
כאילו........ אז מה תבא להגיד שכל מדינה שהיא לא ישראל או ערבים ויש לה בעיות כלכלה מפורקת?
גרמניה מפורקת?
לאדע ... אני לא כזה פוליטקאי וגם לא כל כך אכפת לי ממדינות אחרות אבל תאמין לי שמה שתאומר זה לא נכון בקטע הזה |
|
|
| Goashem |
אתה עקבתה אחרי מה שקרה בצרפת אחי? זה בידיוק על מה אני מדבר. ולדעתי צרפת, מבחינת הכלכלה והסובלנות, בכמה דרגות מעל ישראל.
ובקשר לגזענות בפוסט הראשון שלך אתה כתבתה כאילו רק רוסים ואתיופים הם עבריינים בגלל זה הבהרתי לך שוב מה גרם לי לחשוב שיש לך דעות גזעניות. |
|
|
|
|