return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
גזענות כאן ובכלל (pg. 5)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
תשמעו משתחשבו ותגידו זה בסופו של דבר גם עניין של פרספקטיבה מסוימת וזמן מסוים שמבעדו אנו מסתכלים על הקורה...

המוסלמים והיהודים עד מאה השנים האחרונות היו בקשרים מעולים
זה מדהים מה קרה תוך פחות ממאה שנים

אני לא רוצה להיות דמגוג ולא רוצה להצדיק דבר אלא רק להביא עובדה שאף אחד לא יכול להיות גאה בה
את האינתיפאדה
את הפיגועים של להתחבא לעשות פיגוע ולחזור להתחבא אנחנו היהודים המצאנו בעשרות השנים שלפני הקמת המדינה כדי א. לייאש את האוכלוסיה הערבית פה
ב. להעיף מפה את הבריטים ששלטו בארץ...

החיים הם בומרנג
כמה אירוני ככה עצוב
YoraY
quote:
Originally posted by DjNumShum
בקיצור התכוונתי לכל מה שכתבת ואני חייב להגיד שאם אתה באמת מכוון למה שרשמת אתה סתום רצח. בדרך כלל אני לא מגיב בכלל פה לפוסטים אבל עכשיו הייתי חייב. תגיד לי אתה באמת חושב שמה שקורה בצרפת עכשיו זה רק בגלל שהם מוסלמים? זה בכלל לא קשור אנשים עושים מעשים נואשים כתוצאה ממרמור ומייאוש, המחבלים פה בארץ, אתה באמת חושב שהם רוצים למות? אתה באמת חושב שהם מאמינים שהם מקבלים 70 בתולות ויהיה להם אחלה בגן עדן? מעטים הם אלה שחושבים ככה.
תבין שכל מחבל כזה זה מחבל שחי בפחון עם 9 האחים שלו ו2 ההורים ואין להם כסף לאכול ואין להם כלום. אז מה יש לו להפסיד?! בטח שהוא יתאבד מציעים לו שידאגו למשפחה שלו ויהיה להם טוב. זה אנשים נואשים אתה לא מבין, מה הקשר בכלל שהם מוסלמים.
ואותו דבר בצרפת המוסלמים סובלים כבר הרבה שנים מגזענות מצד השלטונות ומצד הצפרתים בכלל ובגלל זה יש את המהומות עכשיו.
הסיבה היחידה שברוב הארוים מעורבים מסולמים זה בגלל שהם חיים במדינות לא מפותחות עם שלטון מושחט וכלכלה חלשה וזה מה שגורם לייאוש שלהם.





דבר ראשון תרגיע.... למה תקורא לי סתום רצח? קראתי לך סתום? קראתי לך אידיוט? לא - אז למה?! ועוד אתה בא ומרצה לי פה על אלימות....



ועוד פעם אני אגיד




אנייייייייייייייייייי
ופוליטיקההההההההההההה
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
הוללללללללללללללךךך

אז אני מסביר תצמי בשיא התמימותתתתתתתת ואני צריך לקבל על זה בראש....... בא דבר כמו בן אדם אני אקשיב ויענה לך כמו בן אדם...








ועכשיו בקשר למה שכתבת... בא תסביר לי משהו.......


"
אתה באמת חושב שהם מאמינים שהם מקבלים 70 בתולות ויהיה להם אחלה בגן עדן? מעטים הם אלה שחושבים ככה
"

תמכיר אותם אישית מה הקטע מאיפה תיודע שזה מה שהם חושבים?



ותגיד..... בארץ אין אבטלה? אין עוני? אין יאוש? אין ממשלה מושחטת?

יש נכון? - אז מה..... שוברים?! רוצחים!?
רוצה שנשווה טרור שהם עושים לנו לאומת טרור שאנחנו עושים להם?

בא תסביר לי למה ויקי קנפו (ואני משתמש בה רק בתור דוגמא לסמל ל"יאוש" ובבקשה בואו לא נפתח עליה דיון עכשיו)

צריכה להתפשט מול מצלמות כנ"ל הבת שלה
או ללכת את כל הארץ ברגל

והיא לא פשוט תתחיל לשרוף מכוניות?


ואם יש משפחה עניההההההה...... שאין לה כלום...... ונרצח לה מישהו בפיגוע..... אז מה?! היא תשלח בן שיעשה פיגוע??? או שיהרוג ערבים??

רגע תחושב שאם היו נותנים 10000 שקל למשפחה עניה שכזאת כדי שתרצח ערבי היא הייתה עושה את זה? - לא...





צודק יש את כל העניין של היאוש אצלהם אבל תראה איך הם מטפלים בבעיות שלהם ואיך אנשים אחרים מטפלים.....

אחי אין מה לעשות ואי אפשר להתחמק מזה בכל דרך שהיא - זה עם שהתרבות שלו פרימיטיביתת!
נקמת דם.... ועוד דברים שמתאימים להתנהגויות שהיו משתמשים בשנות ה2000
לפני הספירה
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תשמעו משתחשבו ותגידו זה בסופו של דבר גם עניין של פרספקטיבה מסוימת וזמן מסוים שמבעדו אנו מסתכלים על הקורה...

המוסלמים והיהודים עד מאה השנים האחרונות היו בקשרים מעולים
זה מדהים מה קרה תוך פחות ממאה שנים

אני לא רוצה להיות דמגוג ולא רוצה להצדיק דבר אלא רק להביא עובדה שאף אחד לא יכול להיות גאה בה
את האינתיפאדה
את הפיגועים של להתחבא לעשות פיגוע ולחזור להתחבא אנחנו היהודים המצאנו בעשרות השנים שלפני הקמת המדינה כדי א. לייאש את האוכלוסיה הערבית פה
ב. להעיף מפה את הבריטים ששלטו בארץ...

החיים הם בומרנג
כמה אירוני ככה עצוב


גם אני חשבתי על הנקודה הזאת וזו הנקודה היחידה שאני מביט שמאלה מבחינת העמדה הפוליטית שלי...

ואם כבר שמאלה תיודע מה עוד הורג אותי.....
לא מזמן הייתה התנתקות..... ואז היה את ה"מבחן" של הפלסטינאים... לראות אם הם ימשיכו בטרור.....
ואני די השתדלתי להקשיב לחדשות וזה כי באמת רציתי לראות מה יקרה.....


ובמקום לשמוע על איזה פיגוע-שמעתי על חיסול רציני שלנו



כאילו זה מה זה מטומטם.... שרון אחי תרוצה שלום או לא
???

לא הבנתי תקטע הזה אם יש פה מישו שמבין בפוליטיקה (באמת) ויכול להסביר תמהלך הזה...
בצורה נורמאלית ולא עם קללות ועם עמדה קצת נטרלית אשמח לשמוע
למה אני רואה במהלך הזה מהלך שדפק תשלום
YoraY
ובלי קשר לדיונים...






South.Park.S09E11.DSR.XviD-LOKi

לחובבי סאות פארק - זה במקרה הפרק האחרון ששודר והוא עוסק (בצורה הומוריסטית לגמרי דה) בגיזענות בסיגנון של סאות פארק - נחמד מאד
Flotser
quote:
Originally posted by DjNumShum
בקיצור התכוונתי לכל מה שכתבת ואני חייב להגיד שאם אתה באמת מכוון למה שרשמת אתה סתום רצח. בדרך כלל אני לא מגיב בכלל פה לפוסטים אבל עכשיו הייתי חייב. תגיד לי אתה באמת חושב שמה שקורה בצרפת עכשיו זה רק בגלל שהם מוסלמים? זה בכלל לא קשור אנשים עושים מעשים נואשים כתוצאה ממרמור ומייאוש, המחבלים פה בארץ, אתה באמת חושב שהם רוצים למות? אתה באמת חושב שהם מאמינים שהם מקבלים 70 בתולות ויהיה להם אחלה בגן עדן? מעטים הם אלה שחושבים ככה.
תבין שכל מחבל כזה זה מחבל שחי בפחון עם 9 האחים שלו ו2 ההורים ואין להם כסף לאכול ואין להם כלום. אז מה יש לו להפסיד?! בטח שהוא יתאבד מציעים לו שידאגו למשפחה שלו ויהיה להם טוב. זה אנשים נואשים אתה לא מבין, מה הקשר בכלל שהם מוסלמים.
ואותו דבר בצרפת המוסלמים סובלים כבר הרבה שנים מגזענות מצד השלטונות ומצד הצפרתים בכלל ובגלל זה יש את המהומות עכשיו.
הסיבה היחידה שברוב הארוים מעורבים מסולמים זה בגלל שהם חיים במדינות לא מפותחות עם שלטון מושחט וכלכלה חלשה וזה מה שגורם לייאוש שלהם.


זה דווקא כן קשור לזה שהם מוסלמים,
ותתפלא אבל המחבלים המתאבדים באמת מאמינים שהם יגיעו לגן-עדן ויפשגו 70 בתולות ועושים מצווה
(ראיתי על זה כמה תוכניות בערוץ 8 ובעוד מקומות)
לך זה פשוט לא מסתדר בראש, כמו שלפני 70 שנה לא הסתדר בראש של היהודים שהגרמנים מסוגלים להרוג אותם בתאי גזים.
ומה שמניע את הטרור היום זה לא רק העוני, זה בעיקר האידאולגיה והאיסלאם הפונדמנטליסטי.

קח לדוגמא את כל המדינות האלה הסופר עניות באפריקה,
שאי אפשר בכלל להשוות את המצב בשטחים לסבל שלהם
אנשים שמה לא הולכים לעושת פיגועים, ולא חולמים לפוצץ את בניני התאומים,

בקיצור מה שאני מנסה להגיד,
זה לא נכון להגיד שה"ערבים" חיות, כי השואה זה הדוגמא הכי טובה שכל עם יכול להגיע לשפל, בלי קשר לגזע שלו או לצבע,
אבל כן צריך להאשים את האיסלאם, זה מה שמניע את הטרור ולא רק הייאוש

נראה לנו שאנחנו שולטים במה שאנחנו עושים,
אבל אם נהיה בהשפעה של אדם כמו היטלר או בן-לאדן, אי אפשר לדעת למה נהפוך
m0sh
רוב המוסלמים הם אנשים מסכנים שנולדו לחברה שהסיכוי שהם יתקדמו בה נמוכים אם הוא לא יברחו
תראו מה הולך כמעט בכל מדינת ערב זה פשוט עצוב
החכמים בורחים...
רוב הפלסטינים סובלים בעיקר בגלל המנהיגים ובגלל ארגוני הטרור שעושים שטיפת מוח המונית

אבל
תראו שאנחנו סתם שונאים את רובם גם אם אנחנו לא מכירים אותם בלי שום סיבה
בגלל היותם מוסלמים
למה זה? כי גם אנחנו לא עם מושלם ובטח ובטח לא עם סגולה של "יהוה" עאלק...

לא אמרתי שהם לא שונאים אותנו אבל לדעתי ,זה הרבה יותר הגיוני שהם ישנאו אותנו עם היחס שאנחנו נותנים להם
sabi10
קודם כך... למי בדיוק יש בעיה עם אשכנזים?

עוד דבר

די כבר להאשים את הערבים בהכל... זה שלא טוב לכם זה לא קשור לערבים.

אני בטוח שאם הייתם במקומם הייתם עושים בדיוק אותו הדבר כמו שכבר הזכירו פה את ימי הבריטים.
אני גם לא ממש אוהב את הערבים והייתי שמח אם אפשר פשוט היה לסלק אותם מהמדינה אבל...אי אפשר לעשות את זה ותחזרו למציאות

די כבר אם המשפטים המטומטמים האלו שאנחנו צריכים להתאגד נגד הערבים, מה אתם מפגרים.

ומי שהוא מזרחי ומרגיש שדופקים אותו אז שילך לדפוק את הראש בקיר וישתוק ולא
יעשה לנו רעש!!!

ועוד דבר קטן...
די לבכות ששמו אתכם במעברות וכ"ו...
שסבא וסבתא שלי הגיעו לארץ אז קודם כל מדינה עוד לא הייתה להם ובטח שהם לא גרו בווילה 5 חדרים עם בריכה בחצר.
הם גרו באיזה צריף עלוב ועבדו קשה וקרעו את הנשמה כדי להקים את המדינה הזאת ולא התלוננו לרגע ולא באו בטענות לאף אחד.
אז אני מציע לכל אלו שמרגישים שדופקים או דפקו אותם לשתוק ולא לדבר בכלל.
DjNumShum
quote:
Originally posted by YoraY
דבר ראשון תרגיע.... למה תקורא לי סתום רצח? קראתי לך סתום? קראתי לך אידיוט? לא - אז למה?! ועוד אתה בא ומרצה לי פה על אלימות....



ועוד פעם אני אגיד




אנייייייייייייייייייי
ופוליטיקההההההההההההה
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
הוללללללללללללללךךך

אז אני מסביר תצמי בשיא התמימותתתתתתתת ואני צריך לקבל על זה בראש....... בא דבר כמו בן אדם אני אקשיב ויענה לך כמו בן אדם...








ועכשיו בקשר למה שכתבת... בא תסביר לי משהו.......


"
אתה באמת חושב שהם מאמינים שהם מקבלים 70 בתולות ויהיה להם אחלה בגן עדן? מעטים הם אלה שחושבים ככה
"

תמכיר אותם אישית מה הקטע מאיפה תיודע שזה מה שהם חושבים?



ותגיד..... בארץ אין אבטלה? אין עוני? אין יאוש? אין ממשלה מושחטת?

יש נכון? - אז מה..... שוברים?! רוצחים!?
רוצה שנשווה טרור שהם עושים לנו לאומת טרור שאנחנו עושים להם?

בא תסביר לי למה ויקי קנפו (ואני משתמש בה רק בתור דוגמא לסמל ל"יאוש" ובבקשה בואו לא נפתח עליה דיון עכשיו)

צריכה להתפשט מול מצלמות כנ"ל הבת שלה
או ללכת את כל הארץ ברגל

והיא לא פשוט תתחיל לשרוף מכוניות?


ואם יש משפחה עניההההההה...... שאין לה כלום...... ונרצח לה מישהו בפיגוע..... אז מה?! היא תשלח בן שיעשה פיגוע??? או שיהרוג ערבים??

רגע תחושב שאם היו נותנים 10000 שקל למשפחה עניה שכזאת כדי שתרצח ערבי היא הייתה עושה את זה? - לא...





צודק יש את כל העניין של היאוש אצלהם אבל תראה איך הם מטפלים בבעיות שלהם ואיך אנשים אחרים מטפלים.....

אחי אין מה לעשות ואי אפשר להתחמק מזה בכל דרך שהיא - זה עם שהתרבות שלו פרימיטיביתת!
נקמת דם.... ועוד דברים שמתאימים להתנהגויות שהיו משתמשים בשנות ה2000
לפני הספירה


אחי אתה בכלל לא יכול להשוות את מה שקורה פה למה שקורה בשטחים מכמה סיבות.
דבר ראשון בקשר לזה שהם יודעים שלא ייקבלו 70 בתולות, אתה אומר שאתה לא מבין בפוליטיקה אז אני אומר לך שאם היית קורא עיתונים היית יודע שמציעים למחבלים ש"יסדרו תמשפחות" שלהם והם לא יחיו יותר בפחונים.

עכשיו אתה מדבר על זה שגם בארץ יש עוני ואבטלה אבל זה בכלל לא קרוב למה שהולך שם אתה יודע שכדי לראות רופא שם אתה צריך לעבור מחסום של צה"ל וגם אז לא בטוח נותנים לך לעבור ולהגיע לבית חולים? לא ראית בחדשות שהיה פעם קטע שאבא בא עם הבת שלו! בטענה שרצה לקחת אותה לבית חולים ולא נתנו לו.
אז מה אתה מצפה שבין אדם כזה לא ישנא יהודים? לא יהיה מחבל? מה יש לו להפסיד?? אפלו רופא לבת שלו הוא לא יכול להשיג!
עכשיו שלא תחשוב שאנחנו הרעים פה. החסומים של צהל זה דבר שחייבים אותו ואין מה לעשות כל אחד שעובר צריך לעבור בדיקה כי כל אחד מחבל פוטנציאלי אבל עדיין לא קשה להבין איך צומחים מחבלים..

עכשיו הדבר היחיד שפרימטיבי אצל המוסלמים שזה אין מה לעשות ההנהגה הדתית פרימטיבית מאד זה נכון. אבל מפה להכליל מוות לערבים?
זה אנטישמיות
YoraY
quote:
Originally posted by DjNumShum
אחי אתה בכלל לא יכול להשוות את מה שקורה פה למה שקורה בשטחים מכמה סיבות.
דבר ראשון בקשר לזה שהם יודעים שלא ייקבלו 70 בתולות, אתה אומר שאתה לא מבין בפוליטיקה אז אני אומר לך שאם היית קורא עיתונים היית יודע שמציעים למחבלים ש"יסדרו תמשפחות" שלהם והם לא יחיו יותר בפחונים.

עכשיו אתה מדבר על זה שגם בארץ יש עוני ואבטלה אבל זה בכלל לא קרוב למה שהולך שם אתה יודע שכדי לראות רופא שם אתה צריך לעבור מחסום של צה"ל וגם אז לא בטוח נותנים לך לעבור ולהגיע לבית חולים? לא ראית בחדשות שהיה פעם קטע שאבא בא עם הבת שלו! בטענה שרצה לקחת אותה לבית חולים ולא נתנו לו.
אז מה אתה מצפה שבין אדם כזה לא ישנא יהודים? לא יהיה מחבל? מה יש לו להפסיד?? אפלו רופא לבת שלו הוא לא יכול להשיג!
עכשיו שלא תחשוב שאנחנו הרעים פה. החסומים של צהל זה דבר שחייבים אותו ואין מה לעשות כל אחד שעובר צריך לעבור בדיקה כי כל אחד מחבל פוטנציאלי אבל עדיין לא קשה להבין איך צומחים מחבלים..

עכשיו הדבר היחיד שפרימטיבי אצל המוסלמים שזה אין מה לעשות ההנהגה הדתית פרימטיבית מאד זה נכון. אבל מפה להכליל מוות לערבים?
זה אנטישמיות




כל מה שכתבת מובן וברור

והשורה האחרונה מסכמת הכל.

ואסור להגיד מוות לערבים ואני לא חושב שאמרתי
אבל אני כן מכליל אותם בתור עם שלא מנסה להתקרב לשלום ולא רוצה להגיע להסכמים

לצערינו חלק מאאאד גדול הדבר היחידי שמעניין אותו זה איך לקחת לנו את כ-ל המדינה ואיך להשמיד את כולנו ואיך לשבת פה

תמבין אין עם מי לדבר.. תמדבר עם טרורשמעוניין בלהשמיד אותנו
(ולא עם אותם אנשים חסידי לב שרוצים לפתור בעיות בדרכי משא ומתן)
אחרת מזמן היה פה הסכם...



אתם אומרים שהם עם לא פחות חכם מאיתנו - אז איפה השכל הזה מתבטא שמגיעים לשולחן הדיונים - שרוצים לפתור בעיות
הם ראש בקיר - אני מדבר עכשיו על ההנהגה...


ויש מצב שצריך להכליל "ההנהגה הערבית" ולא להגיד "הערבים" אבל מתוך הבנה פשוטה זה ההנהגה מייצגת\מסמלת את האוכלוסיה...
ואני יודע שיש שם שילטון מושחט..... זה מה שמגעיייל! וזה למה אני שונא!


אז אני גזען לגבי "השילטון הערבי המושחט וכל מי שתומך בו ולא מעוניין בלעשות מאמץ כדי להחליף אותו ולקדם את השלום על א-מ-ת בדרכי משא ומתן"


הייתי מאד רוצה להגיד את זה כל הזמן אבל זה ארוך וקצת יותר קל להגיד ערבים... כשהכוונה היא לנ"ל......


אין לי בעיה עם ערבים טובים - כלומר כאלה שכן רוצים שלום על אמת ופתוחים להצעות:
,רק חבל שאני ל-א יכול לדעת מי אלה באמת

כי הסיפור עם הרופא זה פשוט הדוגמא לשיא השפל
שהם הגיע אליו בתור "האנשים הטובים של העם" - זה לא מרכאות של ציניות...

אם רופאא!!! למען השם רופא! בוגד... אז שילכו קיבינימט כולם, איך אפשר לסמוך על עם כזה שיש לו כוונות טובות


תיודע מה אני מקווה? - שהרופא הזה היה מקרה קיצוני כמו החייל המפגר שלנו שירה על אזרחים באוטובוס

אבל ככה אחרי מקרה כזה...... אין אני פשוט לא יכול לראות באנשים האלה אנשים שאפשר לסמוך עליהם...


רוצים לדבר? קודם תתרחקו מהמדינה שלי כי מסתבר שאתם הורסים אותה מבפנים


אז עכשיו אתה תגיד לי שאותו רופא יש לו משפחה והיא במצוקה......

זה לא מעניין לי תאשך שהוא במצב כזה... לעשות את מה שהוא עשה זה פשוט בלתי נתפס...
ואדם כזה שאני בטוח שיש לו משכורת טובה לא יכול לבוא ולהתלונן על זה שקשה לו ולא יכול להיות שבנאדם שמושיטים לו את כל היד בא ביד אחת ואוחז אותה וביד שניה בלי שנשים לב דוקר לנו את כל! הגוף


ותיודע מכאן באה גיזענות כלפי העם כי שלא תגיד אנשים אומרים שהם חראות של אנשים על ריק כבר שנים... הנה ה-הוכחה לכך
מה אתה מצפה... שאנשים יגידו "טוב..... זה מקרה חריג במיוחד" ויהיו אופטימים כלפי ערבים ?
אופטימיםאופטימיםאופטימיםאופטימיםאופטימים...
עד שיתפסו עוד חולרות כמוהו! ועוד ועוד ועוד.....
ואנחנו נמשיך להגיד שהם אנשים טובים ונחמדים והם יזיינו אותנו בתחת בקצב הזה


וסליחה אני מעדיף שערבי ימות מוות איטי ומייגע מרעב ושלא יהיה לו מים
בברז חודשיים מאשר שיהיה סיכוי בכלל שהוא יעזור לכמה מחבלים לפוצץ לנו אנשים
זאת אומרת שאם 1 מתוך 20 מניאק ואני לא יודע מי זה האחד הזה..... אז אני יהרוג את כל ה20 ושילכו למצוץ לי... כי ה20 האלה שאני הורג להם הם אותם 20 שה1 המניאק היה הורג...
אולי ככה אחרי שימותו להם כמה מאות אנשים והם יקלטו תמשמעות של לאבד מישהו סתם.. הם יבינו תמשמעות של השלום ויצעקו חלאססס!!! רוצים שלום ועכשיו!
ויתחיל לצמוח שם תנועות שמאל כמו פה...
כי ימאס להם כבר מהרצח...

תסכים איתי משהו אחד...... כמה זמן יש לנו בעיות עם ערבים? שנים על גבי שנים? מההההה לא ניסינו.....

הכל! ניסינו הכלללללללל
הכלללללללללללל הכללללללללללל הכלללללללל
חוץ מהדרך הנ"ל......


ניסינו פעם שיטה כזאת? של לפגוע בהם - באמאמאמשלהם? להראות להם שאנחנו כועסים ואנחנו מחזירים ובגדול ולא פריירים על גופות שלנו?

בחיים לא.....


אולי זאת הדרך?..... כואב אבל יש ברירה? עשרות על גבי עשרות של שנים אלפי ניסיונות ושום דבר לא זז - שלום - אין!

אולי זאת הדרך לשלום.......
YoraY
תיודע מה... אני סבלני... אני אומר חכה שניה עם הדרך הפנאטית שכתבתי למעלה.



שרון עכשיו מנסה את הדרך השמאלנית ואני מכבד את זה וזה קשה לנו אבל אנחנו אוכלים את זה, כי השלום חשוב לנו......


אז עכשיו אנחנו בתור עם זזים שמאלה.... ושוב מעריך את שרון שהוא מזיז עניינים.......
מנסה לפתור בעיות בלי אלימות כנ"ל

עכשיו אני מחכה לראות מה יקרה אחרי כל הפינויים האלה שהוא מתכנן בנתיים אין צורך בכפתורים אדומים...


אבל אם אחרי כל זה יש איתם עדיין בעיות..... חזרנו לנקודת ההתחלה ויש צורך בכפתורים אדומים לא מעניין כלום

DvJ
בואו נתחיל משנת 1947/8 לפני הקמת המדינה שעוד הבריטים היו פה
והחליטו באיזשהו הסכם שבישראל יקמו 2 מדינות :
1.ליהודים
2.לערבים

אנחנו את שלנו עשינו הקמנו מדינה בזכות העולים הצבא וכלזה הם לא עשו זאת
והם עד עכשיו לא מצליחים להתארגן למדינה ובגלל זה השנאה על היהודים מכל המדינות במזרח תיכון וכל המלחמות האלו שהיו...

עכשיו בואו נגיד ויש שלום יש מדינה לערבים !!
אז מה עדיין לא יהיו
פיגועים
עוני
יאוש
שנאה
טרור ????

עדיין יהיה ותיהיה יותר שנאה ביננו בין היהודים
אלו שבעד שלום ואלו שלא
בדיוק כמו שקרה עם השלום בירדן במשך 4 ימים פיגועים בת"א
וזה עוד לפני האינתיפדה....

כשהיתה תהתנתקות העולם שתקק לא הגיב אפילו ואני מצדיק אתזה ששרון נתן לכתבים למצלמות והעתונאים לצלם הכל והראה לעולם
תראו מה אני עשיתי ובואו נראה מערבים יעשו ???

מה הם עשו עוד פיגועים
ועוד אמרו שההתנתקות זה שהערבים גרשו אותנו וזה עוד צעד בדרך לירושלים
אז תגידו לי איך אפשר שלא להתעצבן מזה ולא לשנוא אותם עוד יותר???

אם שלום לא יהיה בשנים הקרובות אז בכלל לא יהיה
כתוצאה מהחינוך שלנו ושלהם
הם גדלים ברחובות בעוני ומפילים אתזה עליננוו ועכשיו יש עוד כאלה אצלהם שבעד שלום עוד כמה שנים לא ייההיה אפילו אחד שבעד שלוםכי הם גדלים עלזה מוות ליהודים .....

אצלנו עוד יהיה סיכוי קטן למה הרבה שונאים תערבים והמיעוט רוצה שלום..!!

קשה להגיד אתזה אבל מלחמה הבאה לא נירא לי שהצבא שלנו יחזיק מעמד
בגלל כל הערבים והטרור
וגם בגלל דור מפגר שגודל ומה לעשות חלקנו כבר בו (אני....
אולי הדבר היחיד שימנע תבוסה זה ארה"ב...!!!
omergunr
עם למישהו יש סיכומים בגאוגרפיה של כיתה י"א בבקשה תשלחו לי!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement