|
Voornemens 2006
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
Eerst en vooral stoppen met roken, op aanvraag vd kids, stinkt zeggen ze.
Wat minder duivelstreken uithalen (lol had je gedacht :D)
Slagen voor mijn Vakbekwaamheid IWT en Boekhouden en dan kunnen doorgaan he.
En verder vredig door 't leven gaan.... |
|
|
| Freezel |
| Weer lekker naar Australie in November maar dan voor 1-1,5 jaar :D Eerst visum nog afronden. |
|
|
| TOR |
-op reis gaan (veel te lang geleden)
-een leuke job vinden (mn contract loopt eind deze maand af)
stoppen met roken zit er iig niet bij, want dat voornemen heb ik nog nooit in de praktijk kunnen omzetten :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by domineesje
Eerst en vooral stoppen met roken, op aanvraag vd kids, stinkt zeggen ze.
|
De kids hebben gelijk ;)
Voor de rest ni veel speciaal. Slagen dit jaar en een deftig thesisonderwerp kiezen. Genoeg geld verdienen voor een rijbewijs, even gelukkig blijven met Zehra, en tot slot misschien ook 10 kilo afvallen :o |
|
|
| CygnusX |
- Definitief rijbewijs eindelijk halen
- Leuk werk zoeken en vinden
- Reis maken deze zomer
- Sparen voor die reis
- Een beetje leren koken
- Genieten van mijn laatste half jaar op kot
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
... tot slot misschien ook 10 kilo afvallen :o |
+1
Een lief hebben en op kot zitten is niet goed voor de lijn he :) |
|
|
| Synthesia |
- Beetje meer beginnen fitnessen terug
ps, Jasper gij zijt toch niet dik |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Synthesia
ps, Jasper gij zijt toch niet dik |
Ik weeg er nu 83, anderhalf jaar geleden nog 70. En kben echt geen 13 kilo spieren bijgekomen :p |
|
|
| Synthesia |
| ^Awel kunt dan mee komen fitnessen :p |
|
|
| FUSyke |
- Afstuderen
- Centjes verdienen:)
- Eens gezond beginnen eten
- Fitnessen
- Mij minder opwinden en stressen
- Van het leven genieten:) |
|
|
| New Wave |
-Revalideren
-5* in de week naar sportschool
-Meer draaien.
-Weer een jaar zonder alcohol. |
|
|
| Bertn |
- mijn thesis in eerste zit indienen
- diploma dus in eerste zit binnenhalen
- nog voor september mijn eerste job in de TV-wereld, ofwel bij een hip reclamebedrijf of zo:p
- wat vermageren
- blijven gestopt zijn met roken:o |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik weeg er nu 83, anderhalf jaar geleden nog 70. En kben echt geen 13 kilo spieren bijgekomen :p |
Gast doe is ni voos, gij ziet er goed uit, en bijlange ni te dik (en kzen zat samen met den Dries, en ne zatte mens spreekt de waarheid).
Ik woog er vorig jaar 58(!). Ik weeg er nu 74, en der mag best nog wa bij. Deel ervan is wel van de fitness, maar vanaf 70 kilo is 't van 't eten. En zolang ik er ni vet begin uit te zien, kan 't me geen kloten schelen hoeveel ik weeg :)
Dude, geniet van uw leven, en trek u daar niks van aan. 10 kilo afvallen, komaan gast, echt ni he. Dat geldt ook voor Benny.
Zat zijn is e fiestje :p |
|
|
|
|