return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp (pg. 10)
View this Thread in Original format
Zehra
quote:
Originally posted by Toni_D2
Dat zal Jasperovitsj niet graag horen. :nervous:


ja die paar kilo's meer of minder maken 't echt wel eh! :rolleyes:
Kaidreas
ik ben al toch een tijd bezig met fitnessen. ma afvallen doe ik opt moment niet echt. (zo'n ramp is da ook weer niet) kpeins eerder dat heromvorming tot spieren is. :toothless


qoute van shadowkid:
Mss zit er nog een vetlaagje boven die spieren? Dan versterk ge u spieren wel met die oefeningen maar dan gaat ge daar niet veel van zien.

dit is echt zo true e..als ik zie hoeveel kilo ik op dat machine van de buikspieren moet zetten. dan stel ik me altijd de vraag, waarom geen six-pack? :toothless
kga binnenkort terug met de fiets naar men werk rijden. dan zal er ws terug verandering in komen.
Toni_D2
quote:
Originally posted by Zehra
ja die paar kilo's meer of minder maken 't echt wel eh! :rolleyes:



...zolang je het maar kan wegmoffelen :D
New Wave
Zit nu al 2 maanden ziek thuis en de kilo's vlieger er aan. April zal ik pas weer vollop kunnen trainen. Zonde want al me spieren die ik in die jaren had opgebouwd zijn nagenoeg pleite.:( honderden euro's en 3 keer per week voor niets naar de sportschool geweest. :(
Antony
quote:
Originally posted by Kaidreas
als ik zie hoeveel kilo ik op dat machine van de buikspieren moet zetten. dan stel ik me altijd de vraag, waarom geen six-pack? :toothless


misschien voer je de oefening niet degelijk uit en spreek je zonder eigen wil andere spieren aan te helpen ;)
Tiger777
Ik ben 5 kilo bijgekomen


Door mijzelf op een paardenweegschaal te zetten: 59 kilo :eyespop::eek:
Gladius
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik ben 5 kilo bijgekomen


Door mijzelf op een paardenweegschaal te zetten: 59 kilo :eyespop::eek:

amai en ik dacht dat ik mager was met m'n 68kg! nu snap ik waarom ge liever hebt dat ik niet meer op uwe rug spring zoals tijdena aib =p
Kaidreas
quote:
Originally posted by Antony
misschien voer je de oefening niet degelijk uit en spreek je zonder eigen wil andere spieren aan te helpen ;)

kzou niet weten hoe andere spieren moet gebruiken bij die oefening.
explain? :conf:
Antony
quote:
Originally posted by Kaidreas
kzou niet weten hoe andere spieren moet gebruiken bij die oefening.
explain? :conf:


bij sommige van die buikspiertoestellen kan je de gewichten mee trekken met je armen... zoiets bedoel ik. maar ik weet niet waar je op kruipt en hoe je het gebruikt he :p je kan evengoed een stevig 6-pack onder een vetlaagje hebben steken ;)
FUSyke
Op 13 dagen tijd al 3 kg afgevallen. Nog 2 à 4 kg en ik ben content:)

Antony
ik stond toevallig derstraks op de weegschaal...

na een week ziek zijn van 66kg naar 58kg :( hopelijk snel trug meer eetlust zodak terug kan beginnen bijkomen verdomme
Push2005
Jawadde, dan wil ik ook wel es een weekske ziek worden :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement