|
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by domineesje
en ja, toen ik u zag, was me dat opgevallen ;) |
Eerlijk gezegd weet ik niet wanneer je mij gezien hebt :o
't Schommelt al 2 jaar, eerste BETA party woog ik 57,5 (ja weet ik nog perfect :p ), in 2005 is 't tot 76 geraakt (een persoonlijke hoogterecord !!) en nu is het weer 54,3... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Eerlijk gezegd weet ik niet wanneer je mij gezien hebt :o
't Schommelt al 2 jaar, eerste BETA party woog ik 57,5 (ja weet ik nog perfect :p ), in 2005 is 't tot 76 geraakt (een persoonlijke hoogterecord !!) en nu is het weer 54,3... |
betaparty juli... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zit ook min of meer aan mijn streefdoel. Ik weeg nu 73 kilo, maar er mogen er nog een stuk of 3 af om helemaal strak te staan. Een maand elke dag met de fiets naar het werk en nu terug heel regelmatig zaalvoetballen did the trick. Mijn eetgewoonten zijn wel nog niet veranderd :o |
|
|
| Pumaz |
Werk je nu J ? :conf:
Wist ik ni :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vakantiewerk hé :) |
|
|
| Pumaz |
Ah oeps :o
Dan is 't goed :p ;) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Pumaz
nu is het weer 54,3... |
Hoe groot bende gij? |
|
|
| dj Zevan |
de kilos zijn er bij mij langzaam aan het bijkomen
op een jaar tijd van 77kg naar 82kg,
en die enkelblessure , 3 weken kinesist en dus geen voetbal, zullen daar ook geen goed aan doen |
|
|
| FCB_Fanatic |
+/- 1m75
+/- 64kg
qua gewicht valt het goed mee maar ik vind dat ik toch wel es wa meer body zou moeten kweken. Kga sinds vorige week wel maandag en donderdag een 6-tal kilometer lopen en ik ga ook proberen wekelijks te gaan zwemmen om mijn conditie wat te verbeteren. Zondag is dan ook nog zaalvoetbal ... |
|
|
| Bl@ckOut |
Met al die zaalvoetballers hier kunnen we hier al een BETA-competitie houden :p
btw, bij mij is er nog gene kilo bijgekomen denk ik :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Met al die zaalvoetballers hier kunnen we hier al een BETA-competitie houden :p
|
Het zou plezant zijn om nog eens met een paar Beta's een matchke te spelen ja :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
de kilos zijn er bij mij langzaam aan het bijkomen
op een jaar tijd van 77kg naar 82kg,
en die enkelblessure , 3 weken kinesist en dus geen voetbal, zullen daar ook geen goed aan doen |
Ik win: in een jaar tijd van 74 --> 86
Dat wordt sporten geblazen... Vanaf nu zwem ik terug 4u en half per week :D ; en geen vuile pita's en broodjes meer. |
|
|
|
|