return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie


Mijn conditie is nu om te huilen, maar voorheen kwam ik op de coopertest (12 min) meestal rond de 2700 meter uit... Er waren ook gasten bij die 3400 of meer liepen.

2700 is best wel goed hoor. :)
Onze leerkracht LO in het 4de middelbaar deed altijd zo arrogant en neerbuigend en zei altijd dat we niet wisten wat afzien was. Dus we hebben hem uitgedaagd om mee te lopen met onze coopertest. Die kerel heeft met z'n grote mond toen 2700 meter gelopen...en ik samen met een andere kerel 3300 :toothless Zijn kop toen we hem dubbelden, priceless :stongue:
eieregooie
Ja, ok... volgens de test was 2700 prima, maar van de jongens was ik toch een van de mindere... Een enkele fanatieke dame ging me ook nog wel voorbij.

Maar dubbelen? Deden jullie het op zo'n echte hardloopbaan?
Jasperovitsj
Yep, op dezelfde piste waar ik atletiek deed, want die lag inhet park naast onze school. :)
Coopertest op zo'n piste was wel leuk natuurlijk, want halverwege begon je al mensen te dubbelen en had je dus altijd een mikpunt :)
Antony
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Yep, op dezelfde piste waar ik atletiek deed, want die lag inhet park naast onze school. :)
Coopertest op zo'n piste was wel leuk natuurlijk, want halverwege begon je al mensen te dubbelen en had je dus altijd een mikpunt :)


voor ne coopertest isda leuk inderdaad :p 10km tests doe ik liever in de natuur
Jasperovitsj
Hell yes! Ne veldloop van 6 km is zo voorbij, maar een 5km op de piste is zo'n hel. Rondjes afmalen was echt niks voor mij :nervous:
Wildfir3
Hehe interesting :)

Ik ben 1m75 en vrij gespierd gebouwd (beneath it all :x)...

30 juni 2004 -> 108kg :/ (ergens bmi 38 ofzo dacht ik)
14 december 2005 -> 85kg ! :) (bmi juist onder de 28)

23kg verloren op anderhalf jaar tijd ben ik wel blij om... maar 't is vooral nu op 't laatste dat er is afgevlogen (sinds begin oktober isser 10kg af)...

Mijn manier?
Eerst dacht ik ook te gaan fitnessen, maar 'k vond da een beetje te brainless, en bovendien kweekt ge grotendeels spieren die ge nooit gaat gebruiken/nodig hebben, tenzij dan om te fitnessen...
DUSSSSSS den deze gaat tegenwoordig 3 keer per week muurklimmen: ook enorm inspannend, krijgt er serieuze spieren van, en bovendien is het nog FUN! :)
Verder probeer ik ook nog minstens 2x per week wat te gaan lopen, maar daar ben ik niet zo super goed in, dus ja...
Verder helpt het feit dat ik niet meer naar school ga, fulltime werk, en dus meer een dagritme heb...

Mijn uiteindelijke doel is 75kg ofzo, maar uiteindelijk doet dat er niet toe... ik merk da'k sinds ik ben begonnen met dat klimmen, dat er enorm veel spieren zijn bijgekomen, en aangezien spieren meer wegen dan vet... :)

Anyway, ik nu door... gaan zwemmen :D
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Wildfir3
23kg verloren op anderhalf jaar tijd ben ik wel blij om... maar 't is vooral nu op 't laatste dat er is afgevlogen (sinds begin oktober isser 10kg af)...

Dat is idd wel knap. Ik wou dat de kilo's er bij mij tegen dat tempo bijkwamen :)

Anyway, daarnet voor het eerst sinds lang nog eens wat krachttraining gedaan. Dat ga ik morgen weer goed voelen :o
Push2005
quote:
Originally posted by eieregooie
Mijn conditie is nu om te huilen, maar voorheen kwam ik op de coopertest (12 min) meestal rond de 2700 meter uit... Er waren ook gasten bij die 3400 of meer liepen.


Ik had ook altijd 2700 :D

quote:

Tegenwoordig zwem ik om m'n conditie weer wat te verbeteren...


Conditie verbeteren helpt; maar vet verbranden ermee véél minder helaas ;)
Kaidreas
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Anyway, daarnet voor het eerst sinds lang nog eens wat krachttraining gedaan. Dat ga ik morgen weer goed voelen :o

daarvoor gebruik ik die proteine shakes :p echt da helpt gelijk zot
Jasperovitsj
Hmm, dan moet ik da ook eens overwegen, want maakt ni uit hoe veel ik stretch en hoe fit ik sta, ik ben gegarandeerd de dag na een training stijf :nervous:

Bl@ckOut
eh, dat helpt daar niet veel voor hoor :p
Tiger777
quote:
Originally posted by domineesje
tiger geeft het toe :)

nee ze, ik ontken staalhard. Ik ben de meester in het lopen! KIJK ALLEMAAL NAAR MIJ OP EN BUIG!!!:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement