return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp (pg. 7)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^mja ik was er ook eerst redelijk wantrouwig op ze. maar toen ik had gedronken, alle niet dat er toen iets veranderde (moet aan het magisch drankje denken van asterix en obelix) maar je voelt gewoon niets en dat is het em juist, je voelt niets en dat is de bedoeling :)
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Kaidreas
^mja ik was er ook eerst redelijk wantrouwig op ze. maar toen ik had gedronken, alle niet dat er toen iets veranderde (moet aan het magisch drankje denken van asterix en obelix) maar je voelt gewoon niets en dat is het em juist, je voelt niets en dat is de bedoeling :)

Heb je 't nu over dat stijf zijn? Proteïneshakes doen daar toch niets aan?
Tiger777
Volgens mij heeft hij het over alcohol...
Kaidreas
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Heb je 't nu over dat stijf zijn? Proteïneshakes doen daar toch niets aan?

niet?
bij mij anders toch wel, en bij een hoop volk dat ik ken toch ook.
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Kaidreas
niet?
bij mij anders toch wel, en bij een hoop volk dat ik ken toch ook.

Geen idee, heb ze nog nooit gebruikt :D
Tja, als jij het zegt zal het wel zo zijn. Mss moet ik idd wel overwegen om ze eens te gebruiken, want anders krijg ik nooit voldoende proteïnen binnen voor krachttraining :)
Kaidreas
^bij mij zit er nu wel spartaam in. mja das alleen schadelijk bij overgebruik. en dan nog.. ge moet van iets sterven. tegenwoordig krijgt ge van alles kanker.

anyways. ik drink mijn shake wel na een fitnesstraining.

tip: hoe kan je zien dat je spieren hebben gewerkt: als ze bibberen zonder ze op te spannen.
TOR
ach ja de Cooper-test.. the memories :D

op mijn veertiende liep ik nog 3000 meter.. maar toen werd ik luier en luier (puberteit anyone?) en begon ik wat later te roken.. op mijn achtiende haalde ik uiteindelijk met moeite nog 2500m.

achteraf bekeken vind ik het jammer dat ik het atletiek opgegeven heb.. want ik was best niet slecht bezig. nog geselecteerd geweest voor de Belgische kampioenschappen en zo.. nu ja, nu is het wat laat om de draad weer op te pikken :o
Antony
om minder pijn en stijfheid te hebben radek eerder creatine aan... ne goeie pot van 500g kost u een 30 euro (zeker genoeg voor 1 kuur), das wa minder als die mega potten FUEL enzo (proteïnen)...

en euhm... kvin da altijd wel lachen aan de kassa aster zo iemand voor mij zone pot koopt :D
domineesje
wie is al verdikt???? ik niet alleszinds :(
Antony
ik ook ni echt... nog steeds hetzelfde :rolleyes:

Push2005
Haha, met verdikken heb ik geen problemen... tis het wegwerken :p
domineesje
quote:
Originally posted by Push2005
Haha, met verdikken heb ik geen problemen... tis het wegwerken :p

geef dat stukje hier ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE