|
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Nice. En over welke afstand hebben we het dan, anders zegt die 40 min niet veel natuurlijk :) |
10 kilometer :)
Wel een redelijk golvend parcours, maar de tijd die je verliest op de hellingen maak je weer goed tijdens de afdaling. Enfin, zolang je tijdens de afdalingen de motor niet opblaast :)
Daarstraks trouwens Gladius tegengekomen in de uitslagen van de Antwerp 10 miles. Net geen top 500, en een tijd van 1u08, not bad at all!!  |
|
|
| Gladius |
hmm, kben toch niet tevreden hoor. Ik heb veel meer getraind dan vorig jaar, en toch kon (of durfde) ik m'n eigen geen zwaarder tempo opleggen. Ik had achteraf ook niet het gevoel dat ik er 'alles' uit had gehaald.
de plaats zegt zowiezo weinig omdat er veel meer volk meedeed. de tijd, 1 minuutje beter dan vorig jaar... meh =) |
|
|
| Synthesia |
^Damn damn al die mooie initiatieven, nice guys, en congrats Gladius :)
Me sebiet gaan inschrijven in de fitness..hopelijk heb ik der binnen een uurtje nog zin in...nog maar 2x geweest van de jaar :nervous: |
|
|
| Antony |
vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km :p heb achteraf niet eens naar men tijd gekeken, was wel 3 minuten sneller dan men broer :)
maar is wel mooi daar inderdaad, liepen door een sporthal vlak voor het podium waar een orkest aan het spelen was en je kon de muziek langs de kant op voorhand zelf mee kiezen op de website enzo... was leuk
succes dit jaar en hopen op een even stralende zon als verleden jaar |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km : |
Hell yeah!
Toen ik die de eerste keer meedeed stond ik realtief vanachter bij de start, en het heeft exact 2 minuten geduurd voor ik eigenlijk over de startlijn kon vertrekken. Die 2 minuten kwamen toen wel mooi bij bij m'n eindtijd :rolleyes: En als je zo laat vertrekt loop je de eerste 3 kilometer toch constant volk voorbij tot je eindelijk bij een groep komt die uw eigen tempo loopt...
Dit jaar toch iets meer naar voren proberen te vertrekken :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by domineesje
Hoogte: 1,69m
Gewicht: 50 - 51 kg
BMI: 17.9 - 18
kantje boord ondergewicht :(
streef ==> tegen 31/12/2006, 52 - 53 kg ('t zal moeilijk gaan ze) |
Heb mijn streef haalt!!! ik zit er zelf een kilo over en nu zo houden :)
Hoe zit het met de anderen en hun streven? |
|
|
| Kelly* |
Ik zit ondertussen aan de 50...
hopelijk mog 4 erbij binnenkort :D |
|
|
| Pumaz |
Heh, heb deze thread nooit gezien :o
Ik zou moeten meedoen, maar ik heb geen zin :p
De dokter die mij 'op de rand van anorexia' vond zie ik toch ni meer :happy2: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Heh, heb deze thread nooit gezien :o
Ik zou moeten meedoen, maar ik heb geen zin :p
De dokter die mij 'op de rand van anorexia' vond zie ik toch ni meer :happy2: |
dat zeggen de mensen rap, maar een dokter??? zo'n dwaashoofd |
|
|
| Pumaz |
| Zeg je dat omdat je mij al es gezien hebt of wil je vriendelijk zijn ? :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zeg je dat omdat je mij al es gezien hebt of wil je vriendelijk zijn ? :p |
neen omdat een jaar of twee me iemand daar mee ziek gemaakt heeft met te zeggen, ge hebt anorexia (jaloesi was't), en hoe meer ik at hoe meer ik mijn gewicht verloor, dat mens maakte zelf alledagen havermoutpapjes met veel suiker, ik lust geen zoetige plakdingens
en ja, toen ik u zag, was me dat opgevallen ;) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
Heb mijn streef haalt!!! ik zit er zelf een kilo over en nu zo houden :)
Hoe zit het met de anderen en hun streven? |
stoppen met roken helpt daar ook voor ze ;) |
|
|
|
|