return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Trance Energy 2006 (11/02/06)
View this Thread in Original format
yaman
הטרד עודכן והנה הליין אפ בחסות Dvj תודה רבה

Mainstage:
Armin van Buuren
Ernesto vs Bastian
Mark Norman vs Cor Fijneman
Push (Live)
Johan Gielen
Marcel Woods
Above & Beyond
Ronald van Gelderen

Armada Area
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin (Live)

Madhouse Stage:
Tiddey
4 Strings
Spider
Randy Katana
Jean

הולך להיות כזה בןןןןןן זונה

אבוב אנד בינוד בהופעה ראשונה כאן
השניה של ארמין

יהיה מצוין ליין אפ חבל על הזמן

אני רק מתבאס שפרי קורסטן לא יהיה שם
DvJ
Line up Trance Energy 2006:

Mainstage:
Armin van Buuren
Ernesto vs Bastian
Mark Norman vs Cor Fijneman
Push (Live)
Johan Gielen
Marcel Woods
Above & Beyond
Ronald van Gelderen

Armada Area
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin (Live)

Madhouse Stage:
Tiddey
4 Strings
Spider
Randy Katana
Jean


Trancenergy2006
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
Armada Area
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin (Live)


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

במילה אחת רק זה חלום...
YoraY
הולי שיט זה הולך להיות האירוע של השנה
DJ__BoN
quote:
Originally posted by YoraY
הולי שיט זה הולך להיות האירוע של השנה


כמו כל שנה...
evolverx
באמת אחד הגדולים!!!!!!!

יש לי עד היום את הסט של טיאסטו מטראנס אנרג'י 2000 שהוא בגדר ממצא ארכיאולוגי שגם בסטנדרטים שלי היום נשמע מצוין!!

אבל אם נשווה את טראנס אנרג'י לסנסיישן וויט אני חושב שסנסיישן יותר איכותי וההפקה יותר מושקעת!!

הבעיה היחידה שבסנסיישן אין את מרקוס שולץ!!!!

שממוקם אצלי במקום הראשון ברשימת הדי ג'יים שאני חייב לראות בהופעה חיה!!!
yaman
ואללה לא הייתי מעודכן בגרוש

תודה על הליין אפ
coby
תגידו מה עם הוידיאו של שנה שעברה לא השתחרר ?
-AP-
מה מזה ישודר לייב ברשת\רדיו?
omergunr
אני לא יודע מה איתכם אבל אני הכי מתלהב מ
Push (Live)
:whip: :whip: :whip: :whip:

DJ__BoN
quote:
Originally posted by evolverx

יש לי עד היום את הסט של טיאסטו מטראנס אנרג'י 2000 שהוא בגדר ממצא ארכיאולוגי שגם בסטנדרטים שלי היום נשמע מצוין!!


וואי אחי גם לי!! אחד הסטים הטובים
DvJ
quote:
Originally posted by coby
תגידו מה עם הוידיאו של שנה שעברה לא השתחרר ?



יצא לפרי קורסטן וידאו אפשר להוריד האיידיאנדטי
זה עולה כסף אבל

היה לי תסט הזה של Cosmic Gate
אני לא זוכר אם זה היה 2002 או 2003
בכל מקרה זה היה אחד הסטים החחזזקים שהיו אי פעם אולי הסט הכי יפה ששמעתי זה גם היה הסט הראשון שהורדתי
אני זוכר קצת תתרקליסט עוד

Armani & Ghost - Airport (Dj Team Remix) הקטע המטריףףף הזה שהושמע פעם ראשונה בטראנס אנרג'י.....

עוד רמיקס של Derler שכחתי תשם של הקטע משהו עם Eye

Lee & Bohem - גם תשם של הקטע הזה שכחתי אבל זה היה יפה

OPG - קטע מטורף שלהם

Cosmic Gate - The Truth כה כן הימים הטובים של קוסמיק

רמיקס של CreamTeam לסיום
איזה קטע יפיפה זה היה
שכחתי את שם הקטע.....


קיצר הסט החזזק ששמעתי אי פעם
מישהו נוסע לשם השנה???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement