|
In Qontrol 15.04.2006 - Amsterdam Rai
|
View this Thread in Original format
| Keldana |
| quote: | Voor de derde keer in successie keert Q-dance in het het voorjaar terug naar de Amsterdam RAI voor hun grootste meerzalen indoor dance evenement. In Qontrol vindt plaats op 15 april 2006 in het Holland complex van de RAI en heeft dit jaar voor het eerst ruimte voor 5 area’s.
Vanaf 2006 staat In Qontrol voor harde muzikale vernieuwing. Dat betekent niet alleen dat er geen ruimte meer is voor Oldstyle en Early Rave, maar ook dat er een aantal nieuwe muziekstijlen aan bod zullen komen waar wij nog geen naam aan durven te geven. De Parkhal (main) zal net zoals vorige jaren een opbouw kennen van Hardtrance/NRG tot en met de hardste vorm van Hardstyle. Een zaal die ook in ere zal worden gehouden is de Techno zaal. De andere area’s worden dit jaar anders ingevuld. De Early zaal is vervangen door Schranz, Industrial en Hardcore. In de voormalige NRG zaal zal het neusje van de zalm op producers gebied hun visie geven op de harde dance. Op dit podium staan alleen artiesten die hun strepen de afgelopen 10 jaar hebben verdiend door middel van producties en zal dus heel logisch ook “Producers Vision” gaan heten. Tot slot is er op 15 april voor het eerst een 5e zaal. Naast de Parkhal heeft de Amsterdam RAI een nieuwe kleine zaal operationeel gemaakt, waar ongeveer 1500 mensen in kunnen. Deze nieuwe area is voor In Qontrol 2006 omgedoopt tot “Testlab”. Hier zul je stevige geluiden van over de hele wereld te horen krijgen uiteenlopend van Goa tot harde donkere Club.
Zoals je van Q-dance gewend bent staat elk groot evenement altijd in een bepaalde sfeer of thema. Wat dat dit jaar met In Qontrol zal zijn merk je vanaf medio januari als de eerste trailers en radiocommercials te horen zijn. De eerste kaarten voor In Qontrol zullen vanaf 7 januari alleen via TicketOnline te verkrijgen zijn. De week daarop, vanaf 14 januari, zijn de kaarten ook te verkrijgen bij TicketBox. De line-up en de daarbij behorende zaalindeling zal gedurende de eerste week van februari gepresenteerd worden op Q-dance.nl. |
Zum dritten Mal in Folge kehrt Q-Dance wie schon im Vorjahr in das Amsterdam Rai zurück, zum größten Mehrsaal Indoor Dance Event ... dieses Jahr zum ersten Mal mit 5 Säälen.
Von 2006 an erfolgt bei In Qontrol eine musikalische Erneuerung. Es wird keinen Saal mehr für Oldstyle und Early Rave mehr geben, dafür aber einige neue Musikstile.
Hardtrance / NRG / Hardstyle (Main)
Techno Saal
Schranz, Industrial und Hardcore (früher Early Rave)
Hard Dance (früher NRG)
Goa / harte dunkle Clubmusic (neuer Saal mit ca. 1500 Fassungsvermögen)
ab Januar wird man nähere Info´s zum Thema etc. in den Medien (Radio / Fernsehen) bekommen.
Vorverkauf startet ab 07. Januar bei ticketonline.nl, ab 14 Januar auch bei Ticketbox.
Das Line-Up wird in der ersten Februarwoche bei q-dance.nl bekannt gemacht.
P.S. Habe die Übersetzung etwas gekürzt, sollte aber alle info´s enthalten und soweit verständlich geblieben sein. ;) |
|
|
| Frank-HH |
schade, 15.4!!
leider nicht dabei, da noch im Urlaub! |
|
|
| Kasperhauser |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
schade, 15.4!!
leider nicht dabei, da noch im Urlaub! |
:whip: :whip: :whip:
Naja, bin zu der zeit wohl auch in London
Würde sonst dahin :) |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Kasperhauser
:whip: :whip: :whip:
Naja, bin zu der zeit wohl auch in London
Würde sonst dahin :) |
dafür locker flockig DEFCON.1!!!!!!!!!!!!!!:crazy: |
|
|
| Kasperhauser |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
dafür locker flockig DEFCON.1!!!!!!!!!!!!!!:crazy: |
JAWOHL CHEF :D
Ich bin dann wirklich in London und da die Clubs unsicher machen :)
Das Konzept hört sich aber schonmal geil an |
|
|
| jp |
| Es sieht gut aus dieses Jahr :) |
|
|
| Mighty Johnny |
| wie gesagt da hätt ich auch bock zu ... :) 2 wochen später dann die mayday.. das passt. |
|
|
| Keldana |
Thema für die Party: Flash Forward
Trailer hier: In Qontrol Trailer gefällt mir gut ... ;)
Line-Up wird announced am 01.02.06 um ca. 15:05 Uhr ... |
|
|
| rObGeE |
| quote: | Originally posted by Keldana
Thema für die Party: Flash Forward
Trailer hier: In Qontrol Trailer gefällt mir gut ... ;)
Line-Up wird announced am 01.02.06 um ca. 15:05 Uhr ... |
auf jedenfall nett gemacht...
Mal sehen obv nicht vorher schon ne info leakt ;) |
|
|
| jp |
MAINSTAGE:
CHARLY LOWNOISE
DANA
LIVE: DONKEY ROLLERS
PAVO
MARCEL WOODS
ALPHA²
DJ GHOST
DJ DURO
TOMMY PULSE
MC RUFFIAN
PRODUCERS VISION:
SCOT PROJECT
HARDSTYLE MASTERZ (TECHNOBOY & A. DONA)
THE PROPHET’S SCANTRAXX PRODUCTIONS
LIVE: A*S*Y*S
DJ ZANY (FUSION SET)
DARK BY DESIGN VS. ALEX KIDD
BEHOLDER’S SEISMIC SOUND AYLAB AKA OLIVER KLITZING
MC DV8
TECHNO:
MONIKA KRUSE
LIVE: SPEEDY J
BEN SIMS
BRITISH MURDER BOYS
HARDCELL
DJ SHUFFLEMASTER
LIVE: CARLOS RIOS
DJ INVITE
MC ALEE
HARDCORE / INDUSTRIAL / SCHRANZ:
RUDE AWAKENING
SVEN WITTEKIND
LIVE: ARKUS P
NOSFERATU
OUTBLAST
DJ BIKE
PARTYRAISER
THE OUTSIDE AGENCY
JAMIE BALL
D-JAY-ALIAS
MC RENEGADE
TESTLAB:
CHAKRA
BAD ASS SPINNING SISTAZ
DJ CHOOSE
HAZE
LAUHAUS
THALAMUS
JEFF BOUNCE
A-LUSION
JUAN SANCHEZ
MC VILLAIN |
|
|
| SiLeNcE |
| ich glaub dabei :D |
|
|
|
|