|
Club Marathon opent haar deuren (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Gefeliciteerd :D |
|
|
| @win |
Cellection Night 1.0
Date: 14.04.2006
Location: Club Marathon, The Hague, Netherlands
Entrance: €10,-
Age: 18
Information: http://www.cellection.nl
Line Up:
Pedro del Mar & DJ Shah
Varian LIVE
Leon Bolier
Eelke Kleijn
Diamond
Cellec
Ersa
Ik denk ik maak even reclame voor die jongen :) Gelijk een leuk feestje daaro :) |
|
|
| franzelare |
| wanneer staan we op de lijst? :p |
|
|
| Muppy |
| ik zeg we maken een TA-meeting als LT moet draaien...:D |
|
|
| M_Peror |
| Nice, gefeliciteerd! Wil zeker een keertje komen kijken... |
|
|
| eieregooie |
| Hey Bram! Als je nou bij Bassie gaat kijken laat t dan hier ook ff weten, kom ik ook als ik kan :) |
|
|
| Opti |
| ik kom binnenkort ff kijken en luisteren:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| Als we een keer een minimeet gaan doen in de oud-eau ben ik ook van de party (als ik kan natuurlijk):eyespop: :tongue3 ! 'Tamelijk' goede herinneringen aan :tongue2. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hey Bram! Als je nou bij Bassie gaat kijken laat t dan hier ook ff weten, kom ik ook als ik kan :) |
Check, zal ik doen!
| quote: | Originally posted by Opti
ik kom binnenkort ff kijken en luisteren:D |
Geef dan ook effe door wanneer je gaat Tin, lijkt me wel lachen! :D
Tim, ga je mee? Ik zorg voor de cola! :p |
|
|
| jp |
Hummm heb geloof ik nog ergens een video van Armin in de Eau liggen
Edit: Ja dus, 21:56min lang. Helaas is het in Arnhem :( |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by jp
Hummm heb geloof ik nog ergens een video van Armin in de Eau liggen
Edit: Ja dus, 21:56min lang. Helaas is het in Arnhem :( |
van wanneer is t? :) |
|
|
|
|