return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Club Marathon opent haar deuren (pg. 4)
View this Thread in Original format
Djeebie
Vet theseus :cool: Gefeliciteerd dus en succes natuurlijk!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Opti
Ja inderdaad! Dat je dat nog weet:eek: Raakte toen met de interviews met Tim aan de praat met een heel leuk meisje:p Ze was nogal een dj-slut en kende Mauro Picotto... Zou toen een cd met sig regelen, leuk toch?:D 06 uitgewisseld, nog wel wat smsjes gekregen, maar helaas daarna niets meer van gehoord:(

Dat geeltje kom je maar halen ofzo:p



LoL! Zelfs ik weet dat nog! :D Over dat geeltje hadden jullie het IEDERE keer als we weer eens bij elkaar waren! :)
magrec
Yoo beters dit theseus, had al wat van je gehoord maar nu is het officieel :cool:

ik voorspel een good ol'meeting in club marathon binnenkort

bats hoeveel man mag je op de guestlist zetten :D
New Wave
Ik denk dat hij toch wel op minimaal 20 personen moet rekenen. :o Voor minder doen we het niet. :D
jp
GL + vip treatment
Donna
Tsja duh:P

Enne,ik zou er zeker ook een aantal euries voor overhebben die nacht nog s over te doen,damn hoe vet;)
Little Theseus
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

Afgelopen zaterdag was dus de opening, ik draaide van 11 tot 1, g-spott tot 3 en daarna ik weer tot het einde (half zes) samen met Nicklas Quartez. Het was een goede avond; we hadden meer dan 1000 man in de tent!
Maar wat een gave tent om te draaien zeg, ontzettend goed geluid en erg leuk publiek.
Nu maar hopen dat het elke week zo wordt!
New Wave
geile ouwe. Als mijn hersens weer goed zijn dan kom we langs! Ik wil een handtekening op me kont! Bram gaat je platentas dragen en Tin gaat je stalken!! whoeehoee back to the old days!
Donna
LEUK LT!!!!

Volgens mij is t inderdaad helemaal te vet om daar te mogen draaien,gewoon een onwijs gave club!!

Wij komen ook asap langs hoor,u bet:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Little Theseus
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

Afgelopen zaterdag was dus de opening, ik draaide van 11 tot 1, g-spott tot 3 en daarna ik weer tot het einde (half zes) samen met Nicklas Quartez. Het was een goede avond; we hadden meer dan 1000 man in de tent!
Maar wat een gave tent om te draaien zeg, ontzettend goed geluid en erg leuk publiek.
Nu maar hopen dat het elke week zo wordt!


Vet man, echt kicken voor je! :D
Als je een keer een avond foto's van je gemaakt wil hebben, dan hoor ik het wel! Geef het effe door, dan neem ik mijn camera mee, en dan ga ik je een avond stalken en je op PF zetten :p Maybe meteen een interview? ;)

quote:
Originally posted by Donna
LEUK LT!!!!

Volgens mij is t inderdaad helemaal te vet om daar te mogen draaien,gewoon een onwijs gave club!!

Wij komen ook asap langs hoor,u bet:)


Geef even door wanneer anders Don, dan proberen we Tin/Tim/Ruben/Harmen/etc mee te krijgen. I'll bring the weed ;)

DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe



Geef even door wanneer anders Don, dan proberen we Tin/Tim/Ruben/Harmen/etc mee te krijgen. I'll bring the weed ;)


dikke :D
Muppy
is er eigenlijk een site van Club Marathon?:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement