return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Club Marathon opent haar deuren (pg. 6)
View this Thread in Original format
Donna
Hele dikke warme HUG LT!
ahp2002
succes man
magrec
Jeetje bastiaan supergoed van je dat je de keuze hebt gemaakt. :cool:
Ga je mee naar quiver in de xl, laatste feestje samen is veel te lang geleden. Ik bel u wel ff deze week.
SnuggLe
Bastiaan, het belangrijkste is toch dat je 'true to yourself' blijft, en dat doe je op deze manier ook. Niet denken van 'had ik maar dit of dat': happens en je maakt je eigen keuzes. Maybe is het wel meant to be?

KUt natuurlijk dat dit allemaal zo plotseling gebeurt, sterkte ermee. Zoals Harmen zegt, als je weer een keer een leuk feestje wil pakken, bel effe. Bv vrijdag al in de Panama waar Danny Howells draait.

Doe het rustig aan kerel!
Donna
QUIVER IN DE XL?!?!
Donna
Xie t al,de 25ste,naaaah daar moet ik dus echt naar toe,Eelke draaid ook zie ik,dikkkkk feestje!
TranceFool
Zo, dat is nogal wat. Denk dat je mbt de keuze van je ontslag wel de juiste hebt gemaakt. Als je je er niet goed bij voelt moet je het gewoon niet doen. En zoals je zelf zegt, nu heb je eindelijk eens tijd voor wat andere zaken. Daarnaast is hier en daar draaien op een feestje misschien nog wel veel leuker en je weet nooit waar je ineens kan belanden :)
En kop op verder! :)
New Wave
Ejh gozer, respect voor je besluit!
Ik zal deze week effe belletje doen!
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh gozer, respect voor je besluit!
Ik zal deze week effe belletje doen!

Doe mij effe het goede nummer ook, want volgensmij hebt ik nog een oude!

2Donna: leden van www.groovecollection.nl kunnen op de gastenlijst...dus....je weet wat je te doen staat ;) (dit is geen reclame btw)

Ik probeer ook nog bij Quivver te zijn, moet ik effe zien of dat lukt!
Opti
zelfde nummer nog...

Donna
Minimaal 25 posts:(
kolkiewolkie
Ga ik nou weer terug naar mijn n00b-roots als ik vraag wie of wat de quiver is?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement