return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Club Marathon opent haar deuren (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tim, ga je mee? Ik zorg voor de cola! :p


:D dat lust ik wel :p
Ik zou graag mee willen. Alleen dat gaat nu effe niet.
Op dit moment zit me nek en me hoofd in de kreukels. Morgen weer naar de huisarts voor afspraak om foto van me nek te maken en afspraak bij de neuroloog. Heavy . Gaat maanden duren dit gezeik. :(
Teknikol
Gefeliciteerd LT! een stapje verder! Altijd leuk om te horen dat weer een TA iets met zijn liefde voor muziek kan laten doen spreken! Heel veel suc6!!!!
Donna
quote:
Originally posted by Muppy
ik zeg we maken een TA-meeting als LT moet draaien...:D


!EENS
Donna
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Als we een keer een minimeet gaan doen in de oud-eau ben ik ook van de party (als ik kan natuurlijk):eyespop: :tongue3 ! 'Tamelijk' goede herinneringen aan :tongue2.


Tamelijk lang ook he?;)
Uurtje of 12?
Opti
Ja! Dat was gaaf, zeg! :cool:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Loraine
Uhhhhh, je bedoelt vas "Clup Eâh" : wat vroegâh gewaun (auk al) de Marathon heitte ? :toothless :toothless
Maah geif heilemaal niks hoâh...we make allemaal welles een glèer :clown:


Als je een stukje verder in zijn tekst leest kun je uit de tekst opmaken dat hij ook bedoelt dat voordat de Eau er zat het gebouw ook al de naam Marathon droeg. ;)

Gefeliciteerd Bastiaan, echt helemaal geweldig voor je!!! Vond de Eau ook zeker OK, dus hoop dat ik ook een keertje van dfe partij kan zijn.
New Wave
quote:
Originally posted by Opti
Ja! Dat was gaaf, zeg! :cool:


Dat weet ik ook nog wel ja, jij bent een echte interview-held. :D
Opti
Ja hé:D Jammer dat ik niets meer heb gedaan met mijn interview skilzz:toothless
New Wave
quote:
Originally posted by Opti
Ja hé:D Jammer dat ik niets meer heb gedaan met mijn interview skilzz:toothless


Ik krijg nog 25 gulden van je. :D Je hebt die wedderschap nog verloren omdat je die handtekening van Mauro Picotto nog niet gekregen hebt. :D :stongue: :haha: :happy2:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Opti
Ja hé:D Jammer dat ik niets meer heb gedaan met mijn interview skilzz:toothless



:haha: :haha:
:haha: :haha:
:haha: :haha:
:haha: :haha:
:haha: :haha:


Finaaaaaaaaaaaaaaaaal vergeten maar inderdaaaad, jullie stonden die nacht de meute te interviewen (inclusief ondergetekende) :stongue: :happy2: !

quote:
Tamelijk lang ook he? uurtje of 12 ;)


I'd pay serious money om die nacht nog 'ns mee te maken ;)

Opti
quote:
Originally posted by New Wave
Ik krijg nog 25 gulden van je. :D Je hebt die wedderschap nog verloren omdat je die handtekening van Mauro Picotto nog niet gekregen hebt. :D :stongue: :haha: :happy2:


Ja inderdaad! Dat je dat nog weet:eek: Raakte toen met de interviews met Tim aan de praat met een heel leuk meisje:p Ze was nogal een dj-slut en kende Mauro Picotto... Zou toen een cd met sig regelen, leuk toch?:D 06 uitgewisseld, nog wel wat smsjes gekregen, maar helaas daarna niets meer van gehoord:(

Dat geeltje kom je maar halen ofzo:p

Hahaha, Tim, weet je nog die negerin die strak stond?:D "Armin??? wie is dat???"

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
I'd pay serious money om die nacht nog 'ns mee te maken ;)


me too!:cool:
New Wave
quote:
Originally posted by Opti

Dat geeltje kom je maar halen ofzo:p

Hahaha, Tim, weet je nog die negerin die strak stond?:D "Armin??? wie is dat???"



me too!:cool:



Volgens mij hadden we afgesproken dat je altijd mijn koffie zou dokken als we ergens gingen afspreken. :p Dat geeltje hoeft dus niet maar die kofie die blijf ik onthouden. :D
Misschien heb ik dat bandje nog wel met die negerin. :p Ik zal eens kijken. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement