return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Club Marathon opent haar deuren (pg. 5)
View this Thread in Original format
MaGiK54
http://clubmarathon.nl/ :o
jp
Effe checken :o
Muppy
kon echt niks vinden via google hoor!:mad:
raoel
Dat lijkt me echt wel kick-ass. Draaien in zo'n club, de vreogere eau, waar je destijds alle setjes van wilde downloaden als er weer eens een top dj was geweest. Heb er nog steeds enkele van op mijn PC staan :)

Succes ermee!

Ik keek zojuist even op de site en kwam bij de huisregels terrecht (waarom weet ik ook niet). Over discriminatie gesproken:

- Minimale leeftijd dames 17 jaar
- Minimale leeftijd heren 18 jaar.

Wat een onzin! :whip:

:toothless
Donna
Ja LEUK!!

Gewoon het hele zooitje weer s op 1 hoop,en dat allemaal voor LT's booth,beter voelt ie zich vereerd!:D

Zal wel pas ong.eind feb op zn vroegst gaan worden want tot die tijd zijn onze weekenden geloof ik al volgeboekt met ditjes en datjes.

Maar zeker wel dat we t moeten gaan doen,een aantal van jullie TA mensjes hebben stuk voor stuk een hotel kamertje bij mij binnen gehuurd en jullie zijn waarschijnlijk zeer nette huurders,anders had ik je der wel uit gegooid;)

Die wiet neem jij mee,ik de hasj en dan maken we een mixer!:D

(ik maak de tip!)
Donna
Achjesus,tis wel een "broekies tent"?!:eek:
jp
quote:
Originally posted by Donna
Achjesus,tis wel een "broekies tent"?!:eek:

Jij draagt toch nooit jurken?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Ja LEUK!!

Gewoon het hele zooitje weer s op 1 hoop,en dat allemaal voor LT's booth,beter voelt ie zich vereerd!:D

Zal wel pas ong.eind feb op zn vroegst gaan worden want tot die tijd zijn onze weekenden geloof ik al volgeboekt met ditjes en datjes.

Maar zeker wel dat we t moeten gaan doen,een aantal van jullie TA mensjes hebben stuk voor stuk een hotel kamertje bij mij binnen gehuurd en jullie zijn waarschijnlijk zeer nette huurders,anders had ik je der wel uit gegooid;)

Die wiet neem jij mee,ik de hasj en dan maken we een mixer!:D

(ik maak de tip!)

(k) voor Don.
Deal!
New Wave
Ejh bastiaan, waarom Bats en geen Theseus meer? En lees je SMsjes nou eens man!:whip: Begin je een beetje sterallures te krijgen. :D?
Little Theseus
tsja, en dan dit:

Ik heb afgelopen zaterdag mn ontslag ingediend bij club marathon.

Waarom?
Kwestie van oorzaak en aanleiding:

Aanleiding = school; ik doe er nu te weinig aan en hoop door mijn vertrek weer de draad op te kunnen pakken; ik ben al 6 jaar student nu en zit in mijn 3e jaar, en zoals het er nu naar uitziet zit ik dat volgend jaar weer. Ik moet gewoon echt een keer geen slaaptekort hebben op de maandag en dinsdag om fatsoenlijk met school bezig te kunnen zijn. Ik heb een stage van 24 uur in de week, maandag en dinsdag college, zaterdag draai ik dus, en dan lig ik half negen in mijn bedje. Ik heb als het goed is ook nog een sociaal leven. :rolleyes:

Oorzaak: als de Marathon een groot succes was dan had ik er waarschijnlijk wel gebleven. Zoals het nu is verdien ik er zeer goed, alleen is het publiek (als dat er al is) niet geheel mijn ding.

De opening met dj G-Spott was leuk, ik had al eerder met hem gedraaid en hij is altijd lachen. Jammer was echter dat er enorm gefaald werd met personeel id garderobe; mensen moesten een uur wachten op hun jas en dan was het soms niet eens de goede jas.
De weken daarna wordt er van mij verwacht dat ik wel de zaal vol krijg oid. Bij the One (mn oude discotheek) was het zo dat vanaf de opening er elke week een artiest of iets kwam, dit lokte mensen binnen en zoals het was toen ik wegging kwamen de mensen niet meer voor de artiest specifiek maar voor de muziek eromheen wat ik deed. Als de mensen niet binnengelokt worden met een leuke artiest dan horen ze ook niet hoe leuk ik draai.
Zo zijn er nog ontelbaar kleine dingen met de Marathon die het voor mij minder leuk maken, het zijn er teveel om op te noemen, kortom het Voelt Niet Goed daar.

Draaien is mijn passie mijn leven maar als ik voor een lege zaal sta en ookal heeft tiesto en menig andere geweldige artiest daar gestaan, het is voor mij niet leuk om te draaien dan, ik ben anders gewend.

Komt ook nog is bij dat het net uit is met mijn vriendin; ik had voor het eerst echt een langere relatie, ik ben er helemaal kapot van en zij heeft intussen al een ander. Zwaar depressief was ik de afgelopen weken, de 2 mooiste dingen in mijn leven zijn naar de klote, liefde en muziek.

Nu is dat laatste niet helemaal waar meer want nu ik mn ontslag heb ingediend en ze bij de Marathon begrip toonden zie ik het wel weer wat positiever in.
Aanstaande donderdag draai ik in Club LA in Amsterdam op een of andere Kinky party. Het Kasteel in Alphen aan den Rijn gaat vrijdag a.s. na een jaar verbouwing weer open, het is een poppodium vergelijkbaar met het patronaat, en ik mag er draaien! Stephan en Vincent de Wit zijn er ook begonnen, ik vind het een heerlijk idee dat ik daar straks na mijn set een biertje met die gasten drink. Zo zijn er genoeg mogelijkheden voor mij dat ik blijf draaien, ik verdien er stukken minder, maar ik heb het tenminste wel naar mn zin.

Ik heb 3 jaar nonstop elke zaterdag gedraaid, ik verheug me er ontzettend op dat ik zometeen weer naar vette feesten kan zonder ruim een maand dat soort dingen in te gaan plannen en uiteindelijk toch niet te kunnen, of bijvoorbeeld ook gewoon een keer niet de verjaardagen hoef te missen van goede vrienden.

Als ik bij The One was gebleven had ik nu met Laidback Luke en Gregor Salto mogen draaien maar mij kan het niet meer boeien, ik ben blij dat ik dat boek heb gesloten omdat ik de keuze kreeg om verder te gaan, heb gepakt en ik ga er nu geen spijt van zitten hebben dat ik die stap heb genomen. Ik zit trouwens wel in de organisatie en jury van de dj contest van The One die eraan komt, kijk op www.the-1.nl en stuur je demo in, dan beluister ik hem en mag je van mij meedoen (of niet :p) Ik mag zeker niet klagen over The One, ik noem eens wat dj's waarmee ik heb gedraaid heb de afgelopen jaren: Jurgen, Jean, G-Spott (2x), Jose (2x), E-Craig, Marcello, Ron van den Beuken, Patrick Kicken, Tom Harding, Darkraver, Promo, Gizmo, Pavo, Prophet, Buzz Fuzz, MBA, Glenn B, Violatorz, Partysquad, kortom, teveel om op te noemen.

Ik wil me meer bezighouden met het feesten organiseren, nu doe ik dat al half, maar ik zo dusdanig weinig tijd dat ik soms niet eens aanwezig ben op de feesten die ik zelf organiseer. Ook produceren blijft een hobby van me, ik heb vanavond bijvoorbeeld dit inelkaar gesampled: lekker muziekje!

Dus... heel verhaal zo al met al maar vooral degenen die mij kennen hier zullen dit heel goed snappen. Ik heb echt een enorme kutperiode gehad en sinds vandaag eigenlijk begin ik weer in te zien dat het allemaal wel meevalt, de moeilijke keuze die ik heb gemaakt heb, het idee dat ik weer leukere dingen kan gaan doen geeft me al een beter gevoel.
ihvjullie, Bastiaan. ;)

Muppy
:eek:

zoals je zelf al aangeeft...het is (denk ik) een moeilijke keuze geweest, en je moet nu gewoon alleen de positieve kant bekijken! nu dus als de donder zorgen dat je je studie volgend jaar afmaakt anders dan had je net zo goed kunnen blijven draaien;)
kolkiewolkie
Succes de komende weken en blijf ook posten waar we je kunnen vinden... laat eismijter anders even de titel van het topic veranderen in 'lik bastiaans kont op de volgende data in deze venue' of 'streel mijn ego en kom langs als ik weer moet draaien - data inside' ;) :D .

Good luck fella
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement