|
Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Vilka ska dit? Förra året var sjukt roligt bra. Beyer, Mull & Lekebush på deras back-3-back rockade mina shorts...Jag har dessutom för mig att Özgür bjöd mig på en drink, vilken han måste få tillbaka. Därmed är min närvaro på SMC detta år ganska given. Årets upplaga går av stapeln den 22:a och 23:e februari på Berns i Stockholm.
www.deejaypromo.com/smc/
Ännu är det bara Stonebrigde som är bekräftad på lineupen, men jag är gaaaanska säker på att att Angello & Ingrosso också kommer att lira med tanke på att de finns med som nominerade i inte mindre än tre kategorier för detta årets Swedish DJ Awards. |
|
|
| Braxen |
Äntligen har jag åldern inne ! Nu jävlar :D
Hoppas på en fet jävla huslina ! .. tidigare upplagor har ju haft skapliga jocks, hoppas d inte är sämre i år ;) |
|
|
| Laszlo |
plus ett
Jag kan inte minnas när jag senast var på en fest med ett gäng bra husakter...
edit: MoS @ Slagthuset...men Axwell blev så satans packad så han lyckades tömma gansgolvet mot slutet...skandal. |
|
|
| Gate 42 |
Hoppas på att jag börjar sent den veckan eller att jag kan tjata till mig om att få göra det så man kan gå på åtminstone en av kvällarna.
Har hört "rykten" om att PVD skulle vara närvarande. Men det får man väl hoppas att han inte är. För i så fall har de ju spräckt dj budgeten 5 dubbelt utan att ha ett enda hett namn på linan ;) |
|
|
| Laszlo |
| Idiotiskt att de måste hålla det mitt i veckan...Fredag/Lördag hade garanterat dragit dit dubbelt så många gäster. Det var ju helt öde förra året...inte för att det hindrade mig från att ha kul, but still... |
|
|
| Gate 42 |
^ Öde var det väl knappast.
Kanske håller de det i mitten av veckan för att inte skrämma Berns vanliga gäster?! Eller så är det så enkelt att Berns inte vill "låna" ut sina lokaler de 2 dagarna i veckan som de drar in mest cash? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Gate 42
^ Öde var det väl knappast.
Kanske håller de det i mitten av veckan för att inte skrämma Berns vanliga gäster?! Eller så är det så enkelt att Berns inte vill "låna" ut sina lokaler de 2 dagarna i veckan som de drar in mest cash? |
Det ligger väl något i det, men då borde de ju kunna fixa en annan lokal tycker man.. :| |
|
|
| Braxen |
| Lisa Loud är klar för SMC, relativt nytt namn för mig .. spelar tydligen electrohouse iaf .. :eek: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Braxen
Lisa Loud är klar för SMC, relativt nytt namn för mig .. spelar tydligen electrohouse iaf .. :eek: |
Har aldrig hört talas om henne heller... |
|
|
| Laszlo |
Yes it is, och även fast jag kollat runt lite så kvarstår det faktum att jag tidigare aldrig hade hört talas om henne :) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Yes it is, och även fast jag kollat runt lite så kvarstår det faktum att jag tidigare aldrig hade hört talas om henne :) |
1-0 till dig.
Tur att man får chansen att se Axwell i februari här nere så att man inte går helt lottlös.
Ikväll ska vi/jag ut och reka musikutbudet samt alla klubbar här nere. Återkommer med en analytisk rapport in da klotterplank. |
|
|
|
|