return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL) (pg. 10)
View this Thread in Original format
Loraine
quote:
Originally posted by Loraine
ROLL CALL

(Estuera)
Loraine
Kelly & Domineesje

Tijd voor een kleine UPDATE lieve Vlamingen ?!?
Xilver
Ik moet spijtig genoeg afhaken :( :sadgreen:
Bomar
Da hangt volledig van drieske af. Of als het echt moet, kan ik de auto ook wel vragen van thuis.
Gladius
Ik wil nog steeds (als er vervoer is)
Kaidreas
er is vervoer. maar waar kan ik iedereen best oppikken, bomar. voor u kan ik nog langs u huis rijden.
en blackie: wat gaat gij doen? moet ik u in berchem oppikken??? en johan? ik kan langs wommelgem rijden. ma daar ken ik men weg niet zo goed.

en guy? hoe zit da me ei jom? :D
Vishnu
quote:
Originally posted by Kaidreas
en guy? hoe zit da me ei jom? :D

Ya ik ben nog steeds extreem geinteresseerd maar ga nog altijd niks beslissen.
Ben effe ni online geweest dus ook ni op het forum hier (revalideren van een oogziekte..) maar klaat dan binnekort wel horen of ik zeker wel of ni ga. Maar hou die optie op die passagierszetel nog maar he :p
Gladius
Dries, voor mij is het geen probleem om in Berchem af te spreken hoor. Kies maar wat het gemakkelijkste is voor u.

btw, veel beterschap Vishnu =) (hoeveel vingers?)
Bl@ckOut
Berchem is voor mij ook geen probleem. Gij moet 't weten he, gij moet karren :)
Xilver
Damn, I really want to go. Kga straks nog eens lobbyen bij Anja, of we de plannen die we al hadden ni kunnen verzetten :)
Kaidreas
damn... kzen dom

Bomar
quote:
Originally posted by Kaidreas
er is vervoer. maar waar kan ik iedereen best oppikken, bomar. voor u kan ik nog langs u huis rijden.

Ik woon wel niet echt in Turnhout, maar in Retie; twee gemeentes onder Turnhout. Maar ik wil gerust naar een verzamelpunt komen ze, of naar waar gij woont ofzo.

laat nog maar iets wete
Kaidreas
och gij... zijt ge van (hoe moet ik da nu schrijven) rheti! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement