return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL) (pg. 7)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by Push2005
Dat setje van jou en jonas ga je toch laten recorden hé ? :p

gewoon meegaan ;)
Vishnu
Ik zou dit eigenlijk absoluut niet mogen missen.. Ik kan hiervan enkel Trance met de grote T verwachten. En hoe vaak krijg ik nog de kans om een Airbase ofzo "in de buurt" aan het werk te zien.. :tongue2
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Vishnu
Ik zou dit eigenlijk absoluut niet mogen missen.. Ik kan hiervan enkel Trance met de grote T verwachten. En hoe vaak krijg ik nog de kans om een Airbase ofzo "in de buurt" aan het werk te zien.. :tongue2

Hele dikke +1 :D
jp
Wie van jullie lieve Belgjes komen nu uiteindelijk over 3 weken naar Den Haag? :)
djcresto
ik ga voor in trance we trust op 17 maart. 12 maart moet ik te vroeg opstaan :p
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by djcresto
ik ga voor in trance we trust op 17 maart. 12 maart moet ik te vroeg opstaan :p

Wie zegt da ge moet opstaan, gewoon nachtje doordoen :p

anyway, ik zal der wss ni geraken: geen vervoer/gezelschap. Spijtig :(
Gladius
als er vervoer is wil ik gerust meegaan.
zoniet, wil ik mss met den trein gaan.
Kaidreas
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Wie zegt da ge moet opstaan, gewoon nachtje doordoen :p

anyway, ik zal der wss ni geraken: geen vervoer/gezelschap. Spijtig :(

wij gaan prolly toch
Bomar
Ik wil eindelijk ook wel eens naar de Asta!!
Wie rijdt?? :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005
Dat setje van jou en jonas ga je toch laten recorden hé ? :p

Live broadcasts the first TWO Saturdays in March
posted by: Will
date: 2/17/2006
Two HUGE live broadcasts to tell you all about, the first two weekends in March 2006. I will personally be flying over to Switzerland and Holland for these events, so if you go to the event look for me! I'll be the tall guy with the ETN shirt ;)

First up is Saturday, March 4. I'll be hanging out with Koris and we will be live from 'Time Unlimited' at Club Moa, Switzerland with DJs Nostrum, Mind-X vs Snowman, Dream, Noise, and Soy vs X-Fever.

The following weekend on March 11 will be live from Asta in The Hague with the Intuition Winter Event featuring DJs Andy Moor, Orkidea, Airbase, Jonas Steur, and of course Menno de Jong!

Both events kick off around 2300 or so local time, so look for the broadcasts to begin around 1700 or so US Eastern time.
Check out flyers for both events below!

www.etn.fm

Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Bomar
Ik wil eindelijk ook wel eens naar de Asta!!
Wie rijdt?? :p

Dat was stiekem de verborgen vraag in mijn post :D

Wat de trein betreft,kheb gezien dat er een vrij goede verbinding is tussen antwerpen en den haag. Als er voor de rest geen vervoer zou zijn is dat mss ook wel een optie.
djcresto
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Dat was stiekem de verborgen vraag in mijn post :D

Wat de trein betreft,kheb gezien dat er een vrij goede verbinding is tussen antwerpen en den haag. Als er voor de rest geen vervoer zou zijn is dat mss ook wel een optie.

probleem is dat de Asta sluit om 5 uur en je dan nog wel een tijdje op je eerste trein moet wachten.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement