return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL) (pg. 9)
View this Thread in Original format
Xilver
Kben precies meer geneigd om hier naartoe te gaan, dan naar Armin, maar kweet et nog ni goe. Als ik ga, zijn er nog 3 plaatskes in mijne limousine.
Kaidreas
quote:
Originally posted by djcresto
pff kheb hier serieus goesting om te gaan. Maar moet zondagochtend om 10u competitie gn spelen, 9 uur vertrekken. Als ploegkapitein kan ik er moeilijk als een vrak bijlopen. Zeker omdat de titel nog een mogelijkheid is.

ga gewoon mee jos. kzou me niet goed in men vel voelen, zonder u in de nabijheid :wtf:

EDIT: het zal worden ge broadcast die avond op ETN.fm want diene pipo ging daar ook aanwezig zijn naar schijnt... anyway, Intuition radio ATM :cool:
Bl@ckOut
btw, da is toch gewoon betalen aan den inkom he? Kheb toch nergens iets gelezen van kaartverkoop.
Kaidreas
kaartenverkoop is voor janetten. is asta niet altijd gewoon de inkom
Bl@ckOut
Geen idee, nooit geweest.
Estuera
quote:
Originally posted by Kaidreas
kaartenverkoop is voor janetten. is asta niet altijd gewoon de inkom

Het is ook mogelijk om gewoon aan de deur nog kaarten te kopen ja, maar dan moet ge wel op tijd komen voor de zekerheid.
Kaidreas
^mja ik heb het toch nog nooit meegemaakt :conf:
Estuera
quote:
^mja ik heb het toch nog nooit meegemaakt :conf:

Zover ik weet kunt ge echt nog gewoon naar binnen als ge terplekke inkom betaalt hoor.
Kaidreas
^mja sorry twas eigenlijk op blackout bedoelt.
ik wou dus zeggen: ik heb nog nooit een kaart gekocht voor de asta :p zoveel volk zal er wel niet zijn zekerst
Estuera
quote:
^mja sorry twas eigenlijk op blackout bedoelt.
ik wou dus zeggen: ik heb nog nooit een kaart gekocht voor de asta :p zoveel volk zal er wel niet zijn zekerst

Met nieuwjaar hebben ze nog mensen aan de deur moeten weigeren omdat het vol was ;) dus kom toch maar op tijd. Allen de main zaal is open nl deze keer dus er kan minder volk in als anders.

Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Estuera
dus kom toch maar op tijd.

Da zal dus van den "driver" afhangen he.
-> op tijd vertrekken he Dries :p
djcresto
quote:
Originally posted by Estuera
Met nieuwjaar hebben ze nog mensen aan de deur moeten weigeren omdat het vol was ;)

Toen was er wel Johan Gielen he ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement