|
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Kben precies meer geneigd om hier naartoe te gaan, dan naar Armin, maar kweet et nog ni goe. Als ik ga, zijn er nog 3 plaatskes in mijne limousine. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by djcresto
pff kheb hier serieus goesting om te gaan. Maar moet zondagochtend om 10u competitie gn spelen, 9 uur vertrekken. Als ploegkapitein kan ik er moeilijk als een vrak bijlopen. Zeker omdat de titel nog een mogelijkheid is. |
ga gewoon mee jos. kzou me niet goed in men vel voelen, zonder u in de nabijheid :wtf:
EDIT: het zal worden ge broadcast die avond op ETN.fm want diene pipo ging daar ook aanwezig zijn naar schijnt... anyway, Intuition radio ATM :cool: |
|
|
| Bl@ckOut |
| btw, da is toch gewoon betalen aan den inkom he? Kheb toch nergens iets gelezen van kaartverkoop. |
|
|
| Kaidreas |
| kaartenverkoop is voor janetten. is asta niet altijd gewoon de inkom |
|
|
| Bl@ckOut |
| Geen idee, nooit geweest. |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kaartenverkoop is voor janetten. is asta niet altijd gewoon de inkom |
Het is ook mogelijk om gewoon aan de deur nog kaarten te kopen ja, maar dan moet ge wel op tijd komen voor de zekerheid. |
|
|
| Kaidreas |
| ^mja ik heb het toch nog nooit meegemaakt :conf: |
|
|
| Estuera |
^mja ik heb het toch nog nooit meegemaakt :conf: |
Zover ik weet kunt ge echt nog gewoon naar binnen als ge terplekke inkom betaalt hoor. |
|
|
| Kaidreas |
^mja sorry twas eigenlijk op blackout bedoelt.
ik wou dus zeggen: ik heb nog nooit een kaart gekocht voor de asta :p zoveel volk zal er wel niet zijn zekerst |
|
|
| Estuera |
^mja sorry twas eigenlijk op blackout bedoelt.
ik wou dus zeggen: ik heb nog nooit een kaart gekocht voor de asta :p zoveel volk zal er wel niet zijn zekerst |
Met nieuwjaar hebben ze nog mensen aan de deur moeten weigeren omdat het vol was ;) dus kom toch maar op tijd. Allen de main zaal is open nl deze keer dus er kan minder volk in als anders. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Estuera
dus kom toch maar op tijd. |
Da zal dus van den "driver" afhangen he.
-> op tijd vertrekken he Dries :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Estuera
Met nieuwjaar hebben ze nog mensen aan de deur moeten weigeren omdat het vol was ;) |
Toen was er wel Johan Gielen he ;) |
|
|
|
|