return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gladius
leg 'ns uit want ik snap er niets van =). ik weet enkel dat z'n mix-album 'a place called happiness' noemt.
Loraine
Okee dan: Tapsa (Orkidea) houdt van verkleedpartijtjes en speciale decors tijdens een gig ! (Daar zijn alle Finnen dol op vlgs mij, maar goed, dit geheel terzijde)

Kijk zelf maar eens op zijn forum (en foto) pagina op Klubitus zou ik zeggen... (rechtsboven staat een ENGELS vlaggetje voor degene die nog niet zo goed uit de voeten kunnen met de Finse taal :thepirate )

Notitie voor de dames onder ons: BEZINT EER GE OP DE (KLUBITUS/FOTO) LINK KLIKT !!!!
speentje
quote:
Originally posted by Loraine
Enne Bomar deez keer gaan we elkaar gewoon gedag zeggen ! (en nie als bij Armin Only uren naast elkaar staan en niks zeggen hè ! ;) )

wtf :conf: jij stond naast ons ofzo dan? en Bomar wist dat? hehe grappig
Vishnu
quote:
Originally posted by Kaidreas
I'm only 1phone call of message away e jos. :D

Haha sgoe! Deze keer rijde gij en betaal ik de parking :D
Loraine
quote:
Originally posted by speentje
wtf :conf: jij stond naast ons ofzo dan? en Bomar wist dat? hehe grappig

Ik betwijfel ten zeerste dat Bomar mij al van gezicht (her)kende tijdens Armin Only... Hij stond alleen veelvuldig naast een kennis van me: JonC (Pica Mac & Jon Cockle)...zag later pas de foto van Bomar met Ruben (eieregooie)...dat ik zoiets had van :wtf: stond die BETA-gast uren practisch naast me te dansen ?! :eyes:
eieregooie
:wtf:
Bl@ckOut
Line-up ziet er deftig uit. 't duurt nog wel even maar mss ga ik hier ook wel naartoe :)
Bomar
quote:
Originally posted by Loraine
Ik betwijfel ten zeerste dat Bomar mij al van gezicht (her)kende tijdens Armin Only... Hij stond alleen veelvuldig naast een kennis van me: JonC (Pica Mac & Jon Cockle)...zag later pas de foto van Bomar met Ruben (eieregooie)...dat ik zoiets had van :wtf: stond die BETA-gast uren practisch naast me te dansen ?! :eyes:

Euhm :D Ik denk dat ge iemand anders voor hebt (alhoewel ik de enige was met een beta-tshirt aan); Ik ken helemaal geen Ruben, mss dat ik toevallig op de foto met hem stond. (hebt ge die foto nog?)

Maar ik kan me idd wel herinneren dat we naast een groepke spaans-uitziende mannen stonden:D en natuurlijk knappe vrouwen

de volgende keer zal ik eens iets komen zeggen se
(ole, das de eerste keer dat ik zoveel opval precies, en dat allemaal dankzij mijn beta-tshirt:tongue2 )
mrcanon
quote:
Originally posted by Bomar
dan rij ik mee:D

ok, 20 euro met drank inbegrepen :D
Loraine
quote:
Originally posted by Bomar
Euhm :D Ik denk dat ge iemand anders voor hebt (alhoewel ik de enige was met een beta-tshirt aan); Ik ken helemaal geen Ruben, mss dat ik toevallig op de foto met hem stond. (hebt ge die foto nog?)

Maar ik kan me idd wel herinneren dat we naast een groepke spaans-uitziende mannen stonden:D en natuurlijk knappe vrouwen

de volgende keer zal ik eens iets komen zeggen se
(ole, das de eerste keer dat ik zoveel opval precies, en dat allemaal dankzij mijn beta-tshirt:tongue2 )

Wie is dan die gast helemaal links ? :wtf:

Aurélie
Dat is Pooley ;)
Loraine
:haha: Tis iig nog een BETA-member en geen Engelsman ofzo. :nervous:
Btw...Aurélie...kom jij de vrouwelijke gemoederen ook nog versterken op dit feestje ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement