return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL) (pg. 8)
View this Thread in Original format
Bl@ckOut
Ja idd. Tenzij ge vanuit Den Haag centraal vertrekt, maar ik heb geen idee hoever Asta daar vandaan ligt.
Kaidreas
trein= antwerpen-den haag, is echt wel niet zo fijn hoor.
ik zal prolly wel gaan, en prolly wel rijden ook. dus neem u plaatsen in zou ik zeggen.
Gladius
allright Dries, bij deze stel ik me kandidaat. met u heb ik nog nooit meegereden! =)
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Gladius
allright Dries, bij deze stel ik me kandidaat. met u heb ik nog nooit meegereden! =)

+1
Vishnu
Ik pak een optie op een plaats Dries ;)
Maar nog ni 100% zeker of ik ga..

Als ik ga: SHOTGUN! (= ik zit mee van voor) :p
Kaidreas
^gelieve dan wel allemaal mentaal voor te bereiden op 1 helse rit (via tramsporen :p )

@gert, kheb ook wel zin in die In trance we trust party :cool:
Bomar
Ik wil anders ook wel meerijden:)
Kaidreas
^alstublieft... knappe koning Dries :stongue:
TOR
ik wil er ook zeker bij zijn, maar rijden zie ik toch niet zitten.. zou een rit van drie uur zijn voor mij. doorrijden geen probleem, maar drie uur wakker blijven in het terugkeren :nervous:

trein is idd vrij moeilijk.. de eerste verbinding richting Antwerpen vertrekt pas rond een uur of acht.
Xilver
Hier is 't nog beslissen of we naar Asta gaan of naar La Rocca de dag erna.

djcresto
pff kheb hier serieus goesting om te gaan. Maar moet zondagochtend om 10u competitie gn spelen, 9 uur vertrekken. Als ploegkapitein kan ik er moeilijk als een vrak bijlopen. Zeker omdat de titel nog een mogelijkheid is.
Gladius
na TE had ik 2 uur geslapen, en toch een goei match gespeeld =). eens ge bezig zijt gaat dat wel vind ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement