return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
De grote DJ-contests thread (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sh!fty
Das weer ne schone naam op hunne flyer en in plaats van 1000€/u moete ze maar een stapelke vinyl's geve.
Mooi bedacht eigelijk :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ergens logisch dat ze mensen selecteren die al een beetje achtergrond in producen en dj's en hebben, maar om nu 2 mannen te selecteren die al een pak eigen releases op grote labels hebben, das toch ook maar raar. :)

Menno is uit de TE Masterclass geschopt :rolleyes:
De redenen zijn vaag, maar waarschijnlijk omdat hij toch geen echte "amateur" is zeker? In ieder geval is dit een belachelijke manier om het probleem op te lossen. Ze hadden maar beter hun huiswerk moeten maken vóór de uitslag bekend te maken, in plaats van nu op hun stappen terugkomen op zo'n manier :whip:
Sh!fty
Waarom doet Menno eigelijk mee aan een amateurswedstrijd :p
Bl@ckOut
quote:
Menno is uit de TE Masterclass geschopt :rolleyes:
De redenen zijn vaag, maar waarschijnlijk omdat hij toch geen echte "amateur" is zeker? In ieder geval is dit een belachelijke manier om het probleem op te lossen. Ze hadden maar beter hun huiswerk moeten maken vóór de uitslag bekend te maken, in plaats van nu op hun stappen terugkomen op zo'n manier :whip:

Idd. Ik heb trouwens gehoord dat Joris van der Straten aka C-quence er misschien ook zou uitliggen. Dat zou ik dan helemaal zever vinden aangezien hij als DJ toch nog niet zo veel bereikt heeft, toch zeker niet zoals Menno. Maar 't is ronduit belachelijk idd.
Jasperovitsj
Heuglijk nieuws voor sommigen onder ons :toothless

quote:
Binnenkort (tegen eind april ) begint de dj contest 2006 @ The Factory in Aalst. Dit is de derde editie en de vorige edities waren keer op keer een succes waar we veel nieuw talent hebben ontdekt. De winnaar van vorig jaar (Dj Steven) is nu maandelijkse resident op onze 'Chemistry' party.

Tegen volgende week zullen we het inschrijvingsformulier op dj2dj vermelden en we gaan de prijzenpot nog meer uitbreiden t.o.v. vorig jaar.

Info volgt tegen begin volgende week

ALs ze dit jaar kunnen beloven om deze keer geen dj's uit te nodigen die al residents zijn in clubs én als ze deze keer wél promotie voeren zoals ze beloven, dan doe ik misschien nog wel eens mee :D
Dj LPG
weet er toevallig iemand iets over een dj contest in "the lounge" in affligem?? Naart schijnt is er daar binnenkort eentje met een prijzenpot van 1500€ voor de winnaar... Maar ik vind er nergens info over:conf:
Jasperovitsj
^ http://www.dj2dj.be/forum/index.php?topic=18158.0
Dj LPG
quote:
^ http://www.dj2dj.be/forum/index.php?topic=18158.0

pfft, zo ne zever... Alleen al als ik hoor da diene me de meeste supporters 100€ krijgt, is mijn goesting over...
Tiger777
quote:
Originally posted by Dj LPG
pfft, zo ne zever... Alleen al als ik hoor da diene me de meeste supporters 100€ krijgt, is mijn goesting over...
..

:haha: inderdaad, bucht :haha: :p

the lounge is nu eenmaal gekend als nogal een jonger publiek en idd zulke attitudes :rolleyes:
Xilver
zoals we 't ook wel durven stellen: "wa voor nen boccaccio-aanpak is die brol"

Dj LPG
quote:
Originally posted by Xilver
zoals we 't ook wel durven stellen: "wa voor nen boccaccio-aanpak is die brol"

:haha:
FUSyke
::: BECOME THE NEXT FUSE-RESIDENT :::

Switch ism. Fuse-club

Ieder seizoen geeft ons dance-programma Switch kansen aan jonge dj's. Al meerdere dj's wisten door te breken dankzij Discover The Dj-uitzendingen en speciale Young Talents-weekends.

Dit seizoen overtreffen we alle vorige wedstrijden met 'Become The Next Fuse-resident', onze nieuwe actie ism. de legendarische Fuse-club te Brussel.

Wat moet je doen?
-Stuur voor 7 April een mix van minimum 60 minuten op cd-formaat naar volgend adres:

VRT
Studio Brussel tav. Switch: Fuse-contest
Reyerslaan 52
1043 Brussel

Wat valt er te winnen?
-Switch en Fuse kiezen 3 winnaars die de kans krijgen om...
1)Ieder een set van een uur te spelen in de uitzending van Switch
2)Ieder een set te spelen in de Fuse
3)Vermelding op de Fuse-flyer met foto en biografie
4)Later kiest de Fuse uit de 3 geluksvogels een uiteindelijke winnaar die een jaar lang een maandelijkse residency krijgt in de de Brusselse techno-club!!!

BELANGRIJKE DATUMS:

07/04 Afsluiten van de wedstrijd
21/04 Bekendmaking van de winnaars in Switch
20/05 3 winnaars spelen ieder een uur in Switch
24/05, 31/05, 06/06 3 winnaars spelen ieder een set in de Fuse
24/06 Bekendmaking uiteindelijke winnaar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement