return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
De grote DJ-contests thread (pg. 5)
View this Thread in Original format
FredNova
quote:
Originally posted by Xilver
Fredje, kunt ge omgekocht worden als jurylid? :p

Ik sta altijd open voor omkoping, ik PM u mijn rek nr... laat u gaan!
Tiger777
quote:
Originally posted by FredNova
Ik sta altijd open voor omkoping, ik PM u mijn rek nr... laat u gaan!

Dat is veel te omslachtig man... wacht, Ik zal u helpen.

Xilver, stort uuw geld op
799-6029798-40
op naam van Hendrik Grauls

Fred aanvaardt enkel giften boven de 1000€.
diddi
Jim lanceert een dj-contest:

http://jim.be/?/winwinwin/laundrydaycontest

su6
Jasperovitsj
Das een klucht :)
Ik bedoel, wat doen de Dynamic Bros daartussen? Die mannen zijn wel jong en talentvol, maar die hebben al lang een voet tussen de deur. Dus waarom net hen kiezen? En langs de andere kant, waarom doen die mannen ook nog mee? Das net zoals de Fuse DJ-contest waar er zeker 10 DJ's tussenzaten die al residents zijn op de grootste technofeestjes van België. Boks daar maar eens tegen op als echt onbekend jong talent.
diddi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Das een klucht :)
Ik bedoel, wat doen de Dynamic Bros daartussen? Die mannen zijn wel jong en talentvol, maar die hebben al lang een voet tussen de deur. Dus waarom net hen kiezen? En langs de andere kant, waarom doen die mannen ook nog mee? Das net zoals de Fuse DJ-contest waar er zeker 10 DJ's tussenzaten die al residents zijn op de grootste technofeestjes van België. Boks daar maar eens tegen op als echt onbekend jong talent.

Je moet wat in jezelf geloven hè Jasper. Dj'en is en blijft plaatjes aan elkaar rijgen hè. Naast de technische skills, kan je met je platenkennis, gevoel van een genre en voeling met het publiek hééééél wat bereiken imo. Waarom dan niet die residents het vuur aan de schenen leggen!

ziezo, hier stopt mijn peptalk :toothless

Nee, ma serieus, sommige profs zijn ook niet altijd top. Luister maar eens naar de laatste ISOS cd of die laatste retro van Zillion :D
Real
Op dj-contests wordt niet enkel naar de kwaliteit van de muziek gekeken. Met ne grote naam is een finaleplaats meestal al verzekerd. :rolleyes:
Jasperovitsj
De page die jij gelinkt hebt is trouwens die van vorig jaar nog ;)
Zoals ik me meende te herinneren waren de Dynamic Bros. de - toen nog redelijk onbekende - winnaars van de contest, en hebben ze daardoor dus hun voet tussen de deur gekregen in het Antwerpse. Wat dus goed is van Jim TV. En dit jaar mogen er blijkbaar ook geen dj's meedoen die al getekend zijn bij een label. Dus ik trek mijn statements over die zogezegde klucht terug :o
diddi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De page die jij gelinkt hebt is trouwens die van vorig jaar nog ;)

Kheb gewoon de link gekopieerd en die geeft blijkbaar een andere page aan die ik voor ogen had. Het gaat wel degelijk om een lopende wedstrijd. My excuses ;)
diddi
quote:
DJ Lab, Muziekodroom, Het Belang van Limburg en Circuit Zolder organiseren een DJ-Contest met als inzet 3 plaatsen in het voorprogramma van DJ 4T4, JUNKIE XL en ETIENNE DE CRECY tijdens de Euphony 24 Hours Of Zolder. De DJ-Contest vindt plaats op donderdag 10 augustus tijdens Breakdown Summer in Muziekodroom. Zes dj's werden geselecteerd.
DJ's uit het hele land stuurden massaal hun demo's op, en 6 gelukkigen krijgen een uitnodiging om hun kunnen te komen etaleren. Dat zijn D-Jazz (Ham), Louis (Hasselt), Nygel Reiss (Gierle), DJ Phoenix (Nazareth), Yoda (Beerzel) en Deejaytall (Kuringen). Zij brengen op donderdag 10 augustus in Muziekodroom – tussen 19u en 23 u – elk een set van 35 minuten. Aansluitend op de DJ-Contest spelen Ed&Kim en Jan Van Biesen (Stubru) een superstrakke set die pas eindigt als de zon terug opkomt.

‘Een professionele jury oordeelt, en kent aan de uiteindelijke winnaars een voorprogrammaplaats op de Euphony 24 Hours Of Zolder toe’, vertelt Manu Mussen (DJ Lab). ‘Er wordt vooral gelet op mixtechniek en opbouw maar ook dingen als platenkeuze en uitstraling spelen een rol. De jury zal op een secure manier haar verdict vellen. Dat zijn we aan onszelf verplicht: de 3 winnaars die het podium mogen delen met iconen als DJ 4T4, JUNKIE XL en ETIENNE DE CRECY moet immers over potentieel beschikken om een groot publiek op de gepaste manier te kunnen entertainen’.
Xilver
18 augustus zit ik in de halve finale van de DJ-contest in The Factory in Aalst. Ik weet ni waarom ik het hier post, want er is toch nooit iemand geïnteresseerd, maar ik zeg het maar he. Kaarten te verkrijgen bij mij aan de democratische prijs van nul euro.

diddi
zitten er nog BETA's in de finale? We MOETEN eigenlijk wel gaan supporteren voor Xilver! :o
Jasperovitsj
Helaas pindakaas, ik was zelfs niet geselecteerd :o
Kritiek (opbouwende weliswaar) geven op de organisatie was precies niet zo'n goed plan :clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement