|
De grote DJ-contests thread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
edit: heb wel net een interview gedaan voor de site van id&t met jou grote helden ;) |
Khoop dan alvast dat er geen spellingsfouten instaan :)
En btw; ik weet best dat er meer bestaat naast trance, mar zeg nu zelf dat die bovengenoemde namen toch nie echt "toppers" zijn hé :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Khoop dan alvast dat er geen spellingsfouten instaan :)
En btw; ik weet best dat er meer bestaat naast trance, mar zeg nu zelf dat die bovengenoemde namen toch nie echt "toppers" zijn hé :p |
voor anderen misschien wel toppers he
en als je 14 uur per dag werkt, kunnen er wel eens spellingsfouten tussen staan... maar ja, sommigen zijn nooit tevreden
ik weet alvast dat ik niet perfect ben ;) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FredNova
edit: heb wel net een interview gedaan voor de site van id&t met jou grote helden ;) |
En gaan 9 vd 10 tien vragen weer met "Je" beginnen? Allez in dit geval dan "Jullie". Probeer eens wat meer variatie te brengen in het stellen van de vragen, en in te pikken op wat ze zeggen ipv een lijstje af te gaan. Dat leest aangenamer. :) |
|
|
| FredNova |
Hahaha, JE moest eens weten ;)
edit: ben net eens gaan kijken in de interviews (die online komen) en toevallig geen enkele vraag die begint met 'je'...
In Release gebeurt het vaak (bij iedereen, check de andere interviews ook maar eens) maar JE overdrijft toch weer maar eens ;)
edit2: heb de laatste interviews er eens allemaal bijgenomen en ik kom aan een 2/10 (lol)
Inpikken (= terechte opmerking) => niet alle interviews gebeuren live he, ben al blij dat tot nu toe elke artiest al heeft willen meewerken.
Toch ben ik blij dat U (om eens niet JE te gebruiken) het telkens leest.
Voor Release 7 is er o.a. Paul Oakenfold, Markus Schulz en Menno de Jong.
Voor de website binnenkort een aantal BlackHole mensen...
Tiësto ligt ook al vast, dan kan iedereen hier zich eens goed laten gaan ;) |
|
|
| FredNova |
Kga nog wat cdtjes bespreken voor in dat kut boekje dat JULLIE elke keer lezen :nervous:
edit:
Ben blij dat sommige lezers wel hun appreciatie tonen, krijg hier soms leuke pm's. Dat samen met de appreciatie van de artiesten is voor mij genoeg om verder te doen (hoewel ik inderdaad geen 'literair kunstenaar' ben)
Peace & love... en als je het niet aanstaat, zeker niet lezen die rommel waar een hoop mensen hun slaap voor laten! |
|
|
| Real |
| Zeggen wat ge wilt, maar ik vind Release een heel fijn boekje om te lezen. :) |
|
|
| IgnazZio |
Ik ook :)
Ik wacht nog steeds op eens een interview met Mojado (of 1 van de 2) ;) |
|
|
| djcresto |
| met mr sam over zijn werk met fred baker :D |
|
|
| FUSyke |
Gezocht: DJ's op Tomorrowland!
Heb je er altijd al eens van gedroomd om je DJ talenten te kunnen tonen aan andere mensen dan je zus of je moeder?
Beu van die vette beats enkel aan je kamerplanten te laten horen?
Dankzij Red Bull & ID&T kan je op Tomorrowland 2006 op de Red Bull DJ Hummer aan de ingang je beste mix'en aan de Tomorrowlandbezoekers laten horen!
Daarenboven zullen enkele zeer bekende DJ's je bijstaan en de nodige tips geven, en kan dit misschien je springplank betekenen als DJ?
De alom gerespecteerde DJ Prinz, upcoming trance & progressive talent Fred Nova en Versuz resident Dave Lambert hebben alvast hun aanwezigheid bevestigd, en zullen samen met het ID&T en het Red Bull team 2 winnaars uitkiezen die op 30 juli een podiumplaatsje verdienen op de Red Bull Hummer!
Wat moet je doen?
Stuur voor 15 juli 2006 (12u) een demo CD van minimum 30 minuten op naar ID&T, ter attentie van Jury Red Bull, Cockerillkaai 18, 2000 Antwerpen.
Op 20 juli worden de winnaars bekend gemaakt!
Vragen?
Mailen naar [email protected]
Succes! |
|
|
| diddi |
| Fredje = "progressive talent" ==> NICE! ;) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by diddi
Fredje = "progressive talent" ==> NICE! ;) |