|
De grote DJ-contests thread (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Beats The Factory waar den barman de jury is, ge maanden niks hoort van de "organisatie", residents ongegeneerd meedoen en de uitslag dus op voorhand al vastligt :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Niet dat m'n set op veel trok, mor kom |
Tzal dat geweest zijn ! |
|
|
| Xilver |
Ik had het enkel maar op de naam :)
"Ik ga draaien in The Factory" vs "Ik ga draaien in dé MacBilly's" :D
Doet me denken aan da margi café op de Italiëlei waar ik soms voorbij rij: Ronny's Place... gewoon de naam uitspreken maakt je hip |
|
|
| Jasperovitsj |
| Achja, "De Hel Van Staaien" was nu ook niet bepaald de meest hippe naam voor een keet, maar uiteindelijk was het wel een fijne, faire en heel sterk bezette contest. En dat zou hier blijkbaar ook het geval zijn :) |
|
|
| Xilver |
Mja ik heb zo'n beetje m'n buik vol van contests. Tzijn toch altijd dezelfde die winnen.
In de Factory toen ook. Mijn set was bijna gedaan, komt de volgende dj naast me staan. Toen ik op de display zag dat de track op de cd die hij had ingestoken maar 1:30 minuten lang was, wist ik het al he: die gaat hier superorigineel openen met een of andere kut retro vocal... Het was "In the beginning there was Jack, and blablabla..."
Misschien dat mijn ostentatieve "vinger in de keel" gebaar de jury ook ni echt heeft overtuigd... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Tzijn toch altijd dezelfde die winnen. |
Of anders gezegd: Gij verliest altijd :p
Maar het klopt wel ja, meestal zijn da voze bedoeningen. En met tranzy-influenced muziek komde er toch niemeer. |
|
|
| Jasperovitsj |
Trueness, deftige contests zijn tegenwoordig een zelfzaamheid. :sadgreen:
De enige reden dat ik hier aan meedoe is omdat er vorig jaar een trance-dj en een meer progressive-dj ereplaatsen hebben behaald in de finale. Dus het gaat hier wel degelijk om wat je kan, en niet om hoeveel breezahs ge meenemeent of hoeveel groovebommekes ge op een uur kunt opleggen... |
|
|
| Jasperovitsj |
Bon, het was dus best wel plezant. Klein maar gezellig danscaf� met een goeie installatie. Alleen was de booth wel extr��m krap: als ik m'n platentas neerzette op de enige beschikbare plaats kon ik nog amper bij de linkse platenspeler. De dj voor mij was een redelijk jonge kerel, en hij draaide in pure danscaf�-stijl: commerci�le groove en electro, hoge bpm, extreem snel inmixen en heel korte overgangen. Technisch was hij wel maar pover, dus dat was al meteen een concurrent minder :p
Om 23u was het dan aan mij, en de bpm ging meteen een pak naar beneden :o Ik ben redelijk rustig begonnen, en dan langzaam het tempo opgevoerd naar meer dansvloergericht materiaal. En het werkte wel blijkbaar, want ondans ze zo'n niet-commerci�le muziek daar niet echt gewend zijn kreeg ik toch wel wat mensen aan het bewegen. En ook de jury was verwoed aan het headnodden en foottappen :toothless Al bij al was ik best tevreden over m'n set, en het was al heel fijn om gewoon nog eens een dik uur m'n eigen ding te kunnen doen. :)
Na mij was het de beurt aan Koenie McRaemus, sommigen hier wel bekend denk ik? Hij ging een beetje door op mijn elan, en het klonk zeker niet slecht. Halverwege zijn set zijn we wel doorgegaan, aangezien we nog meer dan een uur terug naar Antwerpen moesten rijden. Dus van de andere dj's heb ik niks meer kunnen horen. Begin december weet ik of ik in de finale zit of niet...
Omdat ik een tacklisthoer ben, hier mijn tracklist, for those who might remotely care :o
01. Starecase - Vapour trails (Matt Rowan & Jaytech remix)
02. Sander Kleinenberg - My lexicon (16 Bit Lolita's remix)
03. Spacedubs - On the edge (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's remix)
04. Descent - Lost feeling
05. Santiago Niño - Believe (Max Graham sidechain mix)
06. Ali Ajami & Chris Micali - Strings of life
07. Parallel Sound - Las ochentas (Greg Munden remix)
08. Guy Gerber - Stoppage time (Osamu M emagine mix)
09. Tim Deluxe - Espoo's rose
10. Mistress Barbara - K10
Vooral de laatste 20 minuten waren zwaar flippen, al zeg ik het zelf :crazy: :o |
|
|
| domineesje |
| quote: | | Mistress Barbara - K10 |
die heeft zotte producties en ben er niet zot van |
|
|
| Config |
| Stoppage time :crazy: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Deftig lijstje J, zitten een paar bommekes tussen :eyespop: Ook mooi om te horen dat je de mensen in beweging kreeg :) |
|
|
|
|