|
De grote DJ-contests thread (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kritiek (opbouwende weliswaar) geven op de organisatie was precies niet zo'n goed plan :clown: |
lolz :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by diddi
..Nygel Reiss ... |
Diene die een paar jaar geleden met Ghost nog een nummer gemaakt heeft en verleden jaar of dit jaar een nummer heeft uitgebracht op ghoststyle? |
|
|
| Jasperovitsj |
http://www.discogs.com/artist/Nygel+Reiss
Da zal hem wel zijn zeker? Maar ik dacht dat die wedstrijd toch vooral rond electro draaide (*drumroll*), dus dan moet hij zich toch ook fameus omgeschoold hebben? :conf: |
|
|
| Real |
Vrijdag 8 september vanaf 20h00 in jeugdhuis Fuego in Maaseik is er een DJ Contest voor het evenement Maaseik In de Fik (waar Regi draait!!!!!!!!!!!!!!).
Ik draai er ook ergens tussen 20h en 02h. :)
Ik vraag me af hoe ze dat gaan oplossen, want er zijn ondertussen al bijna 20 DJ's ingeschreven. :o
Iedereen uit de omgeving is meer dan welkom om wat lawaai te komen maken tijdens mijn set. De inkom is 2 euro. |
|
|
| Jasperovitsj |
Waarom zijn die contests toch altijd in de Limburg te doen? :whip:
Veel succes in ieder geval! :) |
|
|
| Bl@ckOut |
Waarom zijn die contests toch altijd in de Limburg te doen? :whip:
|
Echt he, kheb er in Antwerpen nog ni al te veel gezien. |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Echt he, kheb er in Antwerpen nog ni al te veel gezien. |
k heb er 8 jaar geleden in Castel wel eens eentje geweten :D
en zaagt aub ni over castel, 't is al erg genoeg dat ik erover moet beginnen :whip:
:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik doe morgen nog eens mee aan een DJ-contest, deze keer in danscafé MacBilly's in Heers. Ik moet draaien van 23u tot 24u, en ik mag volledig m'n ding doen. Dus als er iemand zin heeft om eens af te komen, doe gerust :o |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Real
Vrijdag 8 september vanaf 20h00 in jeugdhuis Fuego in Maaseik is er een DJ Contest voor het evenement Maaseik In de Fik (waar Regi draait!!!!!!!!!!!!!!).
Ik draai er ook ergens tussen 20h en 02h. :)
Ik vraag me af hoe ze dat gaan oplossen, want er zijn ondertussen al bijna 20 DJ's ingeschreven. :o
Iedereen uit de omgeving is meer dan welkom om wat lawaai te komen maken tijdens mijn set. De inkom is 2 euro. |
Doeme toch, lees dit nu pas... :whip:
Hoe is die contest dan btw afgelopen? :) Wsl niet als winnaar uit de bus gekomen, gezien de overvloed aan jumperkes en gabberkes in de regio hier? Of kunnen we u binnenkort op de line-up van Maaseik In De Fik verwachten tussen Regi en Da Boy Tommy? :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Doeme toch, lees dit nu pas... :whip:
Hoe is die contest dan btw afgelopen? :) |
Slecht. :D
'k Had voor ik moest beginnen op korte tijd al een pint of 5-6 (en ne lekkere Geuze) soldaat gemaakt. Het was in een b2b systeem (om de beurt 2 plaatjes inmixen), en ik kwam in de 1e ronde uit tegen de latere winnaar.
Niet dat m'n set op veel trok, mor kom. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Het was in een b2b systeem (om de beurt 2 plaatjes inmixen), en ik kwam in de 1e ronde uit tegen de latere winnaar.
|
Bizar systeem :nervous: |
|
|
| Xilver |
Ik doe morgen nog eens mee aan een DJ-contest, deze keer in danscafé MacBilly's in Heers. Ik moet draaien van 23u tot 24u, en ik mag volledig m'n ding doen. Dus als er iemand zin heeft om eens af te komen, doe gerust :o |
Danscafé MacBilly's... Dear god :p |
|
|
|
|