|
באילת?tiesto
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
הגיעה לאוזניי שמועה מכמה אנשים שב 16 לפברואר יש טיאסטו?
חיפשתי באינטרנט ולא ראיתי שום פירסומים אז החלטתי שזה לא נכון אבל אמרתי שנשאל אותכם כדי להיות בטוחים.
מישהו יודע מדבר כזה? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| אני אישיתי לא שמעתי על זה.. הוא היה פה לא מזמן.. |
|
|
| sh33p |
אני בכלל שמעתי על ג'ון דיגוויד באילת
בתחילת מרץ |
|
|
| fusi |
:לא יודע כלום לגבי טייאסטו באילת, אבל הנה פרטים לגבי דיגוייד באילת
 |
|
|
| omergunr |
:eyes:
ראסמי אני יותר מתלהב מאליין פרוג'קט
;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מה עופר ניסים מהההה כוסווווממוווווו ערס |
|
|
| Rising |
| פיייי ...עזוב עופר ניסים.. בגדול זאת צריכה להיות מסיבה לפרצוף!!!!!! |
|
|
| Shahar |
| אל תצחקו על עופר ניסים למה הוא הכי טוב שם :D |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה עופר ניסים מהההה כוסווווממוווווו ערס |
צריך להביא קהל.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
צריך להביא קהל.. |
עופר ניסים זה בשבילי שם יותר גדול מדיגוויד |
|
|
| KrazyDJs |
| וואו איזו מסיבה... |
|
|
| cluBBer |
ראיתי את ההזמנה לפני חודש
JOHN DEGWEED סבבה כזה
אבל לא יודע.... לא מתלהב כל כך מסיגנון שהם מנגנים ,למשל כאשר היה פה אנטוני פפה
טראקים נחמדים , יש וייב , אבל טיפה משעממים
לא סט שאני אזכור אותו להרבה זמן
כל השאר שמופיעים בליין אפ זה פשוט גועל נפש
דירוג שלי לאומנים שיהיו שם
מתחיל מהכי גועל
1.SKAZI
2.OFFER NISSIM עפילו שם הם לא יודעים לכתוב כמו שצריך
3.ERAN BARNEA
4.ALIEN PROJECT
5.YAHEL |
|
|
|
|