return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
samenwonen
View this Thread in Original format
Toni_D2
Ik studeer af dit jaar en nu wilt mijn vriendin gaan samenwonen. :nervous:

Wie woont er al samen met vriend/in of wie is er van plan om dit jaar samen te wonen?
Push2005
E-motion_error
Ik en mijn vriendin zijn vorig jaar afgestudeerd en nu allebei aan het werk. We willen op dit moment maar al te graag samenwonen maar hebben besloten van eerst minstens nog 1 jaar goed door te sparen zodat we meteen iets kunnen kopen. Huren zijn we allebei tegen, dan kan je evengoed je geld door het raam smijten maar misschien gaan we volgend jaar niet anders kunnen want de prijzen van huizen en/of bouwgond zijn degoutant tegenwoordig.
domineesje
in 2000 wouden wij bouwen rond zaventem
ons grond kwam duurder uit dan ons huis (8.000.000 bef ongeveer voor het huis)

we wonen al 8 jaar samen en ik zeg het, 't leven is heel duur, blijf bij mama en papa zolang ge kunt en spaart zoveel ge kunt
xxx
domineesje
ga beetje duidelijker zijn (alle maanden vaste kosten)

600€ huishuur
200€ water en elektriciteit
90€ gas
300€ auto en naft
300€ bestaansmiddelen (eten drinken, das aldi)

en nog andere kosten,zoals internet, tel, kledij, ga hier niet alles zetten ze

maar als ge ziet, ge moet niet aan den dop staan he om te kunnen leven ;)
Toni_D2
Ik zal hier ook kostgeld moeten betalen, wat redelijk normaal is, denk ik. :(
New Wave
quote:
Originally posted by domineesje
blijf bij mama en papa zolang ge kunt en spaart zoveel ge kunt
xxx

:D Dit is ook niet alles hoor. Ik woon nog thuis maar ik wil zo erg graag het huis uit. het vervelende is dat een app. krijgen in de buurt heel lang duurt. Augustus heb ik waarschijnlijk mijn eigen woning.
Voordeel is wel dat op mijn spaarrekening een leuk bedrag staat. :)