return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
לאור הבקשות הרבות... (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
הסיפור הוא שלונה פראק גנבו או העתיקו (איך שבא לכם)את השיר מ
PPK
זה לא בדיוק אותו דבר אבל המלודיה בול אותו דבר

ויש לזה גירסא של 7 דקות

B - Full Moon MiX
Dj-2TaLL
נשמע פצצות, הייתי רוצה כמו כולם פה להגיד לך להעלות את זה כבר.
אני ישקר אם אני יגיד שאני לא רוצה לשמוע את זה אבל אין לי אינטרנט מהיר...
..
.
אני יוריד את הטראקים שאין לי...
תגיד כל הסט הזה היה מאולטר או מתוכנן?

וקרה לך פעם שתכננת סט וראית שהוא לא מתאים אז אילתרת?
;) גולש נושאים
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
נשמע פצצות, הייתי רוצה כמו כולם פה להגיד לך להעלות את זה כבר.
אני ישקר אם אני יגיד שאני לא רוצה לשמוע את זה אבל אין לי אינטרנט מהיר...
..
.
אני יוריד את הטראקים שאין לי...
תגיד כל הסט הזה היה מאולטר או מתוכנן?

וקרה לך פעם שתכננת סט וראית שהוא לא מתאים אז אילתרת?
;) גולש נושאים



הסט הזה, חוץ מהטראק הראשון... כולו מאולתר, עבדתי לפי הזרימה והויברציות של הקהל, ואלה היו חתיכות ויברציות אחושילינג :)

קרה לי הרבה פעמים שבאתי עם סט מוכן אבל קיבלתי באמצע פרצופים כאלה אתה יודע "מה זה הזבל הזה?" אז הייתי צריך להתחיל לאלתר...


אני יקליט אותו למחשב היום בלילה ואני כבר ידבר עם יובל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הסיפור הוא שלונה פראק גנבו או העתיקו (איך שבא לכם)את השיר מ
PPK
זה לא בדיוק אותו דבר אבל המלודיה בול אותו דבר

ויש לזה גירסא של 7 דקות

B - Full Moon MiX


אני יודע
זה מה שהכנסתי עוד בצהריים לקיו ליסט באודיוגלאקסי
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אם שמעתם את הרמיקס, לא הייתם אמורים לשאול את זה...
אבל כדי לענות לכם,
ניגנתי את הטראקים האלה צמוד כי יש זרימה עצבנית בניהם עם המשכיות מדהימה.


צודק 100 אחוז
:)

ישר שראיתי את הטראק ליסט הבנתי למה עשית את זה
Gil Shwarts
נכון
וישר אנשים מתלוננים
"למה זה בא ישר אחרי זה??"
גועל נפש ממש
הם אפילו לא שמעו את הרמיקס!

זה מה שאני שונא פה, אנשים ממהרים לשפוט!


אגב, תיקון קל לטראקליסט, כשהקלטתי את הסט למחשב, גיליתי שטעיתי ב2 טראקים אז:

12. Blaze - My Beat (Ambassador Mix) (CD)
13. Heliotropic - Walk With Me (Original Mix) (Vinyl)
MoSH_MaN
גיל תרגע קצת כל דבר אתה לוקח קשה...

זה מוזר לשים שני שירים אחד אחרי השני שהם כמעט אותו דבר

איזה רימיקס זה בכלל?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
גיל תרגע קצת כל דבר אתה לוקח קשה...

זה מוזר לשים שני שירים אחד אחרי השני שהם כמעט אותו דבר

איזה רימיקס זה בכלל?



Vocal Mix
וזה לא מוזר בכלל
NeMeSiS1234
האמת היא שזה מאוד מוזר
אבל זה יצא טוב לאללה
:D
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
האמת היא שזה מאוד מוזר
אבל זה יצא טוב לאללה
:D



אוקיי אז רק שתדע אתה וכל אלה שחושבים שזה מוזר,
שדי ג'יי ג'אן לא רק ניגן את שני הטראקים האלה רצוף אחד אחרי השני אלא הוסיף עוד 2 רמיקסים של השיר מיד אח"כ מה שאומר שהוא ניגן 4 גרסאות לטראק הזה רצוף.

eXeTik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



אוקיי אז רק שתדע אתה וכל אלה שחושבים שזה מוזר,
שדי ג'יי ג'אן לא רק ניגן את שני הטראקים האלה רצוף אחד אחרי השני אלא הוסיף עוד 2 רמיקסים של השיר מיד אח"כ מה שאומר שהוא ניגן 4 גרסאות לטראק הזה רצוף.


לא סובל את
Dj Jean
אבל אני לא משווה אותו אתך בכלל, אני לא מבין מה הבעיה שלכם ... השילוב הזה של שניהם אחד אחרי השני דווקא יצא קטלני
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



אוקיי אז רק שתדע אתה וכל אלה שחושבים שזה מוזר,
שדי ג'יי ג'אן לא רק ניגן את שני הטראקים האלה רצוף אחד אחרי השני אלא הוסיף עוד 2 רמיקסים של השיר מיד אח"כ מה שאומר שהוא ניגן 4 גרסאות לטראק הזה רצוף.


פשששש...
שמע... העיקר שזה משתלב טוב אחד בשני
גם הרמיקסים הם שונים אז לא תמיד מבדילים ומבינים שזה אותו טראק
לא שמעתי את הסט שלך וכנראה גם לא יצא לי בגלל החיבור המזדיין שלי
אבל זה נשמע טוב

דרך אגב...
תגידו לי שאני לא דפוק או משהו וש
4 Strings - Into The Night
לא מתמקסס ממש בנזונה עם
Ralphie B - Massive
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement