|
לאור הבקשות הרבות...
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אני מציג בפניכם את רשימת הטראקים שניגנתי בחוף נירוונה בים המלח יום שישי האחרון מול קהל קלאברים של מעל ל5000 אנשים.
01. Traveller - Bright Sign (Trance Mix). (Vinyl)
02. Blank & Jones - Desire (Silerblue Mix). (CD)
03. Marc et claude - Tremble (Riva Mix). (CD)
04. Abigail - You Set Me Free (Andy the lamboy Main Mix). (CD)
05. 4 Strings - Into the night (Remix). (CD)
06. 4 Strings - Into the night (Original Mix). (Vinyl)
07. Marco V - Certainly (Original Mix). (Vinyl)
08. Gil Shwartz - Closer to god (Original Mix). (CD)
09. Perpentous Dreamer - The Sound Of Goodbye (AvB Mix). (Vinyl)
10. Marco V - Simulated (Marco Vision Mix). (Vinyl)
11. Marco V - GODD (Original Mix). (Vinyl)
12. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Mix). (Vinyl)
13. DJ Ax Vanox - Symmetrie (Liquid Child Mix). (CD)
14. Delerium feat Rani - Underwater (Above & Beyond Mix). (Vinyl)
15. Out Of Grace - Obscura (Original Mix). (Vinyl)
16. Luna Park - Space Melody. (Vinyl)
אם מישהו מכיר FTP מהיר שאני יוכל להעלות אליו את הסט, אני אשמח מאוד.
ולאלו מכם ששומעים רק פיצ'ים... פה אין פיצ'ים :) |
|
|
| DjChook |
אחי
סט פצצות
יותר טוב מהקודם, אני מת לשמוע אותו
סוף סוף שמת גם מהחומר שלך |
|
|
| MoSH_MaN |
נשמע אחלה סט :D
אבל
05. 4 Strings - Into the night (Remix). (CD)
06. 4 Strings - Into the night (Original Mix). (Vinyl)
אותו שיר פעמיים ברציפוצ מילא בזמנים שונים אבל אותו שיר ..
אחד רימיקס והשני האורגינלי?
טוווווווווווווווווווווווב
נקווה שלא שמו לב ;) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נשמע אחלה סט :D
אבל
05. 4 Strings - Into the night (Remix). (CD)
06. 4 Strings - Into the night (Original Mix). (Vinyl)
אותו שיר פעמיים ברציפוצ מילא בזמנים שונים אבל אותו שיר ..
אחד רימיקס והשני האורגינלי?
טוווווווווווווווווווווווב
נקווה שלא שמו לב ;) |
בדיוק מה שבאתי להגיד
לא שמו לב שהשמעת את שני אלה אחד אחרי השני??...
אם אתה רוצה אפ טי פי להעלות אליו שלח לי הודעה באיי סיי קיו אני יתן לך...
:D
;) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
כן גם אני שמתי לב לזה וזה ממש מוזר
מה הקטע של לשים את אותו הקטע באותו סט ועוד אחד אחרי השני??? |
|
|
| eXeTik |
דווקא ראיתי הרבה סטים עם אותו הטראק רק מיקסים שונים...
אבל בד"כ המיקסים שונים אחד מהשני ושני הטראקים מושמעים ברווח אחד מהשני
בכל מקרה- תודיע לנו אם אתה מעלה את זה לאנשהו גיל... |
|
|
| DJ-Energy |
גם אם משמיעים מיקס שונה של טראק שכבר השמעת לא מכניסים אותו אחד אחרי השני
למשל בסט של
Kai Tracid
שמעתי אותו משמיע בהתחלה את
Derb - In Africa (Club Mix)
והוא סגר עם
Derb - In Africa (Original Mix) |
|
|
| Dj Moriano |
| גיל באמת למה שמת אותם ככה??? |
|
|
| Gil Shwarts |
אם שמעתם את הרמיקס, לא הייתם אמורים לשאול את זה...
אבל כדי לענות לכם,
ניגנתי את הטראקים האלה צמוד כי יש זרימה עצבנית בניהם עם המשכיות מדהימה. |
|
|
| Hell_Copter |
נשמע סט ממש פצצה!!
איזה רמיקס זה של אינטו דה נייט
ועוד שאלה...
אמרו לי ש
Luna Park - Space Melody
דומה ל
ppk - resurection
מישהו יכול להסביר לי מה זה ואם זה שווה...?? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נשמע סט ממש פצצה!!
איזה רמיקס זה של אינטו דה נייט
ועוד שאלה...
אמרו לי ש
Luna Park - Space Melody
דומה ל
ppk - resurection
מישהו יכול להסביר לי מה זה ואם זה שווה...?? |
זה הרמיקס ש4 strings עשו לטראק...
ולונה פארק באמת דומה לPPK
אבל הוא יותר רצחני מבחינת המקצב, וקצר יחסית - 3 וחצי דקות. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה הרמיקס ש4 strings עשו לטראק...
ולונה פארק באמת דומה לPPK
אבל הוא יותר רצחני מבחינת המקצב, וקצר יחסית - 3 וחצי דקות. |
אני סומך עליך ואני מוריד... :) |
|
|
|
|