|
לאור הבקשות הרבות... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ואתה צריך ללמוד לסתום ת'פה ולא לדחוף ת'אף לעניינים שלא שלך! |
מי דחף ת'עניינים
בתור מוד גם צריך לעשות פה סדר אתה יודע
ממש אין לי כח להתחיל לריב איתך שוב
אבל נירא כאילו אתה מאוד רוצה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני בעד לארגן פה איזה קרב איגרוף עצבני כזה שישודר בטלביזיהכמובן שזה יהיה בתשלום
אז מי בעד???
ומי רוצה לארגן את ההימורים?
:stongue: |
|
|
| DjChook |
| מוש ויובל VS מורן וגיל |
|
|
| NeMeSiS1234 |
ההימורים עלי
[= |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחחח
אני לבד מקפל אותם יגנוב
אחרי הכל, כמו שמוש אמר, אני ארנולד!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
חחחחחחחחח
אני לבד מקפל אותם יגנוב
אחרי הכל, כמו שמוש אמר, אני ארנולד!! |
שכחת שמוש שרירי וחסון :) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
שרירי וחסון כן
אבל לפי מה שהבנתי יש לו גם נטיות מיניות מוזרות
j/k mate |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה לא מבין...
שלא משנה מה גודל הבן אדם
מי שיודע לנלת את נקודות התורפה, ינצח תמיד :)
(מילותיו של מדריך הקרב מגע שלי) :)
ואגב, אני אוהב ללכת מכות, זה מרענן אחושילינג ואח"כ תופסים ממך כלי :) |
|
|
| Dj Moriano |
ומה קורה אם אתה מפסיד???
אתה לא יוצא כל כך כלי.....
וחאלס תפסיקו לריב
למרות שאני לא הכי מבין על מה אתם רבים |
|
|
| Gil Shwarts |
יוצא לפעמים שאני מפסיד מה לעשות
ככה זה :)
כואב קצת אבל עובר אח"כ
ולאחרונה לא ממש הפסדתי :)
אנחנו רבים בגלל שנמאס לי מזה שהוא משחק לי אותה גאון עליי
הוא תופס עליי יותר מדי תחת, אם הוא יוריד ממני פרופיל הכל יהיה סבבה תאמין לי.
נ.ב
מה אתם אומרים על האווטר החדש שלי? :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יוצא לפעמים שאני מפסיד מה לעשות
ככה זה :)
כואב קצת אבל עובר אח"כ
ולאחרונה לא ממש הפסדתי :)
אנחנו רבים בגלל שנמאס לי מזה שהוא משחק לי אותה גאון עליי
הוא תופס עליי יותר מדי תחת, אם הוא יוריד ממני פרופיל הכל יהיה סבבה תאמין לי.
נ.ב
מה אתם אומרים על האווטר החדש שלי? :) |
בדיוק שמתי לב... מה זה לעזאזל?! |
|
|
| Gil Shwarts |
זה בחור שעובר רנטגן באמצע מיקסוס
התמונה הייתה גדולה מדי אז הייתי צריך לחתוך חלק ממנה |
|
|
|
|