return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
לאור הבקשות הרבות... (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
מורן למה פתחת עוד פעם את הט'רד לא כדיי שסתם יהיו
ריבים עשה טובה סגור אותו
luckystrike
אי אפשר ישר לסגור - צריך לחכות 15 דקות
...
DjChook
חחחח היית צריך להגיד את זה ליובל באייסיקיו או משהו

חפיף, זה משעשע
OH MY DEAR ARNOLD
Gil Shwarts
לא צריך לסגור אותו אלא רק למחוק את ההודעות שמוש כתב ואת התגובות שלי (דיי מוגזמות אבל מה לעשות, הוא מרתיח לי ת'דם).
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח היית צריך להגיד את זה ליובל באייסיקיו או משהו

חפיף, זה משעשע
OH MY DEAR ARNOLD



אני לא צריך להגיד לו - אני יכול לסגור בעצמי
...

והרעיון של גיל יותר טוב
DjChook
טוב, לאקי אתה לא יכול פשוט למחוק ?
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
טוב, לאקי אתה לא יכול פשוט למחוק ?


אני יכול - אבל לא שיש כזה עומס על הפורום - אני יעשה את זה שאני יחזור מהיציאה בלילה או מחר שאני יקום
:)
Ariels
מה הלחץ אני גם לא מבין עד עכשיו
כל הזמן אני שומע את
I'm Your DJ
מיקס כשקודם בא ה
attack remix
ואחרי זה
Pulsedriver remix
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
מה הלחץ אני גם לא מבין עד עכשיו
כל הזמן אני שומע את
I'm Your DJ
מיקס כשקודם בא ה
attack remix
ואחרי זה
Pulsedriver remix


עוד פעם אתה שיכור ? מה זה השטויות האלה ?

יאלה חבר'ה אם מישהו עוד בסביבה, זזתי לאקו
DJ-Energy
מורן
למה פתחת ת'טרד?!?!?

אתה יכול לדבר איתי גם לפני אתה יודע
:rolleyes:

אבל לא חשוב... רק אל תריבו!!!...

יש גם סיבות אחרות שסגרתי ת'טרד הזה
גיל צריך ללמוד קצת נימוס

Gil Shwarts
ואתה צריך ללמוד לסתום ת'פה ולא לדחוף ת'אף לעניינים שלא שלך!
MoSH_MaN
ה
THREAD

כבר מיצא את עצמו
אי אפשר להשמיך לכתוב

אל תגיד לי מורן שגיל איים עליך

כמו על יובל ב
ICQ

בלי שום קשר למה שהוא אמר על הגזמות

אפשר לפתווח דף חדש אבל לא בטופיק הזה!

וכן במצבים האלה יש את המודים שהם שוטרים!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement