|
לאור הבקשות הרבות... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
מורן למה פתחת עוד פעם את הט'רד לא כדיי שסתם יהיו
ריבים עשה טובה סגור אותו |
|
|
| luckystrike |
אי אפשר ישר לסגור - צריך לחכות 15 דקות
... |
|
|
| DjChook |
חחחח היית צריך להגיד את זה ליובל באייסיקיו או משהו
חפיף, זה משעשע
OH MY DEAR ARNOLD |
|
|
| Gil Shwarts |
| לא צריך לסגור אותו אלא רק למחוק את ההודעות שמוש כתב ואת התגובות שלי (דיי מוגזמות אבל מה לעשות, הוא מרתיח לי ת'דם). |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח היית צריך להגיד את זה ליובל באייסיקיו או משהו
חפיף, זה משעשע
OH MY DEAR ARNOLD |
אני לא צריך להגיד לו - אני יכול לסגור בעצמי
...
והרעיון של גיל יותר טוב |
|
|
| DjChook |
| טוב, לאקי אתה לא יכול פשוט למחוק ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב, לאקי אתה לא יכול פשוט למחוק ? |
אני יכול - אבל לא שיש כזה עומס על הפורום - אני יעשה את זה שאני יחזור מהיציאה בלילה או מחר שאני יקום
:) |
|
|
| Ariels |
מה הלחץ אני גם לא מבין עד עכשיו
כל הזמן אני שומע את
I'm Your DJ
מיקס כשקודם בא ה
attack remix
ואחרי זה
Pulsedriver remix |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
מה הלחץ אני גם לא מבין עד עכשיו
כל הזמן אני שומע את
I'm Your DJ
מיקס כשקודם בא ה
attack remix
ואחרי זה
Pulsedriver remix |
עוד פעם אתה שיכור ? מה זה השטויות האלה ?
יאלה חבר'ה אם מישהו עוד בסביבה, זזתי לאקו |
|
|
| DJ-Energy |
מורן
למה פתחת ת'טרד?!?!?
אתה יכול לדבר איתי גם לפני אתה יודע
:rolleyes:
אבל לא חשוב... רק אל תריבו!!!...
יש גם סיבות אחרות שסגרתי ת'טרד הזה
גיל צריך ללמוד קצת נימוס |
|
|
| Gil Shwarts |
| ואתה צריך ללמוד לסתום ת'פה ולא לדחוף ת'אף לעניינים שלא שלך! |
|
|
| MoSH_MaN |
ה
THREAD
כבר מיצא את עצמו
אי אפשר להשמיך לכתוב
אל תגיד לי מורן שגיל איים עליך
כמו על יובל ב
ICQ
בלי שום קשר למה שהוא אמר על הגזמות
אפשר לפתווח דף חדש אבל לא בטופיק הזה!
וכן במצבים האלה יש את המודים שהם שוטרים! |
|
|
|
|