return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
לאור הבקשות הרבות... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter


פשששש...
שמע... העיקר שזה משתלב טוב אחד בשני
גם הרמיקסים הם שונים אז לא תמיד מבדילים ומבינים שזה אותו טראק
לא שמעתי את הסט שלך וכנראה גם לא יצא לי בגלל החיבור המזדיין שלי
אבל זה נשמע טוב

דרך אגב...
תגידו לי שאני לא דפוק או משהו וש
4 Strings - Into The Night
לא מתמקסס ממש בנזונה עם
Ralphie B - Massive



חבל, אנשים פה חושבים שהוא נורא טוב...

בכל אופן, דווקא נראה לי ששני הטראקים הולכים טוב ביחד אבל תלוי איפה אתה מכניס את המעבר..
DjChook
טוב תשמעו

כרגע אני שמעתי את כל מה שהיה פה לאחרונה לפחות להורדה

הסטים שלכם, ואני חייב לציין שהסט של גיל עם המיקרופון

מממש ממש טוב, וזה לא משנה כמה שירים אותו דבר כי תכלס הקהל לא רואה את הטראק ליסט ולא מצפה לשירים, והוא ניגנב שהוא שומע דברים יפים אז זה לא משנה

וזה כמו שלהקות רוק אח שלי מספר שהוא היה יותר צעיר - משהו כמו 10 שנים אחורה, נחשב היה גאוני ומדהים שהם מתחו שירים לפי 5 ולפי 10 מהגודל המקורי שלהם

פשוט חזרו עוד ועוד על הפיזמון ולקהל לא היה אכפת הוא פשוט יותר נהנה...


אז אני הולך עם גיל, שהוא גם לפי דעתי פה הדיג'יי כרגע הכי מקצועי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



חבל, אנשים פה חושבים שהוא נורא טוב...

בכל אופן, דווקא נראה לי ששני הטראקים הולכים טוב ביחד אבל תלוי איפה אתה מכניס את המעבר..


בערך ב4 דקות של 4 סטרינגס
אתה מכניס את מסיב
זה נשמע לי בנזונה טוב!!!
הסיום נשמע אותו דבר כמו ההתחלה וזה אדיר
אולי אני ימקסס את זה עם איזה תוכנת מחשב ויעלה...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בסדר אבל אתה לא מבין

לא ינגנו את המניגה פעמיים ברצף

חלס עם הקטע של אחד אחרי השנה

WE GOT IT


אתה לא שמעת בכלל את הרמיקס ימטומטם בגלל זה אתה אומר את זה
ועצה ממני, לפני שאתה דוחף ת'אף, תשמע ת'טראק!

וחוץ מזה, זה שאמרת שלא ינגנו את המנגינה פעמיים ברצף זה דיי נכון, אבל אם היית שומע ת'רמיקס, לא היית אומר את זה אז אני מציע לך לשמוע אותו!
DjChook
אני מרגיש מריבה מתקרבת
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


אתה לא שמעת בכלל את הרמיקס ימטומטם בגלל זה אתה אומר את זה
ועצה ממני, לפני שאתה דוחף ת'אף, תשמע ת'טראק!

וחוץ מזה, זה שאמרת שלא ינגנו את המנגינה פעמיים ברצף זה דיי נכון, אבל אם היית שומע ת'רמיקס, לא היית אומר את זה אז אני מציע לך לשמוע אותו!

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Oh dear arnold...

Your'e such a lame ass......

אני מציע לכך לשמור לעצמך את הערות בלב...

ואגב שמעתי את זה כבר לפני כמה ימים ופשוט לא כתבתי את דעתי...


אז מי יצא אידיוט?


:stongue: :stongue: :stongue:
DJ-Energy
חבר'ס תפסיקו לריב או שאני סוגר ת'טרד!!!
MoSH_MaN
יובל תעשה טובה ותסגור את זה


אני לא המרוקאי


ותעשה טובה תספיק להוציא אלי עצבים מיותרים ארנולד

די נמאס לא באתי אליך בגישה כזאת...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יובל תעשה טובה ותסגור את זה


אני לא המרוקאי


ותעשה טובה תספיק להוציא אלי עצבים מיותרים ארנולד

די נמאס לא באתי אליך בגישה כזאת...



לא מוצא חן בעניך? אל תגיב לפוסטים שלי!
ואני יגיד מה שאני רוצה מתי שאני רוצה ואתה האחרון שיגיד לי מה לעשות!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



לא מוצא חן בעניך? אל תגיב לפוסטים שלי!
ואני יגיד מה שאני רוצה מתי שאני רוצה ואתה האחרון שיגיד לי מה לעשות!


אני דיברתי אליך...?


די כבר נאמס ממך

מלך העולם

די סגור את הבולשיט הזה

DJ-Energy
CLOSED!!!

P.S - גיל.. תתבגר
luckystrike
יובל - זה באמת
THREAD
שחבל על הזמן

אבל סתם הצעה - אל תחווה דעה בענין - חבל שתיכנס לזה אם אתה לא יודע בדיוק על מה הענין ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement