|
לאור הבקשות הרבות... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פשששש...
שמע... העיקר שזה משתלב טוב אחד בשני
גם הרמיקסים הם שונים אז לא תמיד מבדילים ומבינים שזה אותו טראק
לא שמעתי את הסט שלך וכנראה גם לא יצא לי בגלל החיבור המזדיין שלי
אבל זה נשמע טוב
דרך אגב...
תגידו לי שאני לא דפוק או משהו וש
4 Strings - Into The Night
לא מתמקסס ממש בנזונה עם
Ralphie B - Massive |
חבל, אנשים פה חושבים שהוא נורא טוב...
בכל אופן, דווקא נראה לי ששני הטראקים הולכים טוב ביחד אבל תלוי איפה אתה מכניס את המעבר.. |
|
|
| DjChook |
טוב תשמעו
כרגע אני שמעתי את כל מה שהיה פה לאחרונה לפחות להורדה
הסטים שלכם, ואני חייב לציין שהסט של גיל עם המיקרופון
מממש ממש טוב, וזה לא משנה כמה שירים אותו דבר כי תכלס הקהל לא רואה את הטראק ליסט ולא מצפה לשירים, והוא ניגנב שהוא שומע דברים יפים אז זה לא משנה
וזה כמו שלהקות רוק אח שלי מספר שהוא היה יותר צעיר - משהו כמו 10 שנים אחורה, נחשב היה גאוני ומדהים שהם מתחו שירים לפי 5 ולפי 10 מהגודל המקורי שלהם
פשוט חזרו עוד ועוד על הפיזמון ולקהל לא היה אכפת הוא פשוט יותר נהנה...
אז אני הולך עם גיל, שהוא גם לפי דעתי פה הדיג'יי כרגע הכי מקצועי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
חבל, אנשים פה חושבים שהוא נורא טוב...
בכל אופן, דווקא נראה לי ששני הטראקים הולכים טוב ביחד אבל תלוי איפה אתה מכניס את המעבר.. |
בערך ב4 דקות של 4 סטרינגס
אתה מכניס את מסיב
זה נשמע לי בנזונה טוב!!!
הסיום נשמע אותו דבר כמו ההתחלה וזה אדיר
אולי אני ימקסס את זה עם איזה תוכנת מחשב ויעלה... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בסדר אבל אתה לא מבין
לא ינגנו את המניגה פעמיים ברצף
חלס עם הקטע של אחד אחרי השנה
WE GOT IT |
אתה לא שמעת בכלל את הרמיקס ימטומטם בגלל זה אתה אומר את זה
ועצה ממני, לפני שאתה דוחף ת'אף, תשמע ת'טראק!
וחוץ מזה, זה שאמרת שלא ינגנו את המנגינה פעמיים ברצף זה דיי נכון, אבל אם היית שומע ת'רמיקס, לא היית אומר את זה אז אני מציע לך לשמוע אותו! |
|
|
| DjChook |
| אני מרגיש מריבה מתקרבת |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה לא שמעת בכלל את הרמיקס ימטומטם בגלל זה אתה אומר את זה
ועצה ממני, לפני שאתה דוחף ת'אף, תשמע ת'טראק!
וחוץ מזה, זה שאמרת שלא ינגנו את המנגינה פעמיים ברצף זה דיי נכון, אבל אם היית שומע ת'רמיקס, לא היית אומר את זה אז אני מציע לך לשמוע אותו! |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Oh dear arnold...
Your'e such a lame ass......
אני מציע לכך לשמור לעצמך את הערות בלב...
ואגב שמעתי את זה כבר לפני כמה ימים ופשוט לא כתבתי את דעתי...
אז מי יצא אידיוט?
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
| חבר'ס תפסיקו לריב או שאני סוגר ת'טרד!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
יובל תעשה טובה ותסגור את זה
אני לא המרוקאי
ותעשה טובה תספיק להוציא אלי עצבים מיותרים ארנולד
די נמאס לא באתי אליך בגישה כזאת... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יובל תעשה טובה ותסגור את זה
אני לא המרוקאי
ותעשה טובה תספיק להוציא אלי עצבים מיותרים ארנולד
די נמאס לא באתי אליך בגישה כזאת... |
לא מוצא חן בעניך? אל תגיב לפוסטים שלי!
ואני יגיד מה שאני רוצה מתי שאני רוצה ואתה האחרון שיגיד לי מה לעשות! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לא מוצא חן בעניך? אל תגיב לפוסטים שלי!
ואני יגיד מה שאני רוצה מתי שאני רוצה ואתה האחרון שיגיד לי מה לעשות! |
אני דיברתי אליך...?
די כבר נאמס ממך
מלך העולם
די סגור את הבולשיט הזה |
|
|
| DJ-Energy |
CLOSED!!!
P.S - גיל.. תתבגר |
|
|
| luckystrike |
יובל - זה באמת
THREAD
שחבל על הזמן
אבל סתם הצעה - אל תחווה דעה בענין - חבל שתיכנס לזה אם אתה לא יודע בדיוק על מה הענין ... |
|
|
|
|