|
VinterOS Turin - 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Såg att det blev silver i skidskyttet, ser fram emot Ryssland vs. Sverige. Kommer förmodligen bli rätt jämt. |
|
|
| reveal |
Damhockeyn igår var inte att leka med! Grymt spännande avslutning
Damernas staffet idag var också spännande :) Alltid roligt när det går bra när ingen har trott det!
Får se om herrarna kan fixa nåt dom också :p |
|
|
| zoric |
Jag tittade på hela matchen förutom förlängningen och straffläggningen. Istället satte jag på Mp3-spelaren på bussen och meddelade vad som hände :D
Haha, det var fan skitroligt när två kompisar inte ville lyssna på mig för att de var så nervösa hahaha :D |
|
|
| St_Andrew |
| Jo, damhocken var fan sjuuuuukt spännande!!! Ser fram emot finalen mot Kanada på måndag, även fast itne sverige har någon chans... igen :p |
|
|
| Jeremy H |
| Bah.. grymt nära en medalj i stafetten nyss! |
|
|
| RebeL9 |
| bäst i OS: Svenska damlandslaget i curling. helt klart |
|
|
| zoric |
| Jag somnar av Curling men försöker titta på det ändå, de möter väl Japan's damer ikväll som vann över Kanada's tidigare idag.. |
|
|
| St_Andrew |
| Tycker curling är ganska kul faktiskt, ser fram emot slutspelet sen :) |
|
|
| zoric |
Anja Pärson tar brons och är skitlack :haha:
..åt helvete med Kostelic :wtf: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
Anja Pärson tar brons och är skitlack :haha: |
Så jävla rätt...är så trött på den fjolliga svenska mentaliteten...
- En hundrasextiofjärdeplats, av totalt femton tävlande, hur känns det?
- Ja, helt okej. Jag gjorde mitt bästa. Jag är bara glad att jag har fått vara med om detta.
Var är all jävlaranamma och den där vinnarglöden hos alla? Våga vara lite förbannade once in a while.
Småroligt också att lyssna på Wikegård när Sverige spelar...snacka om att leva ut känslorna :) |
|
|
| zoric |
Wikegård är fan skitrolig :D Annars tycker jag om Chris Härenstam som är en grymt bra kommentator.
Håller med om att man måste vara förbannad ibland, ställer man höga krav på sig själv blir det oftast så. Så länge man inte gör det, är man inte heller någon särskillt framgångsrik oftast.
Men Sverige spelade faktiskt bra idag, i alla fall i den andra perioden då målen började komma. Hoppas att man inte faller ihop och blir utkontrade mot USA imorgon.
HEJA SVERIGE :toothless |
|
|
| Braxen |
| Är det inte Slovakien imorn ?? .. + att wikegård som sagt äger .. + att Curling suger så ofantligt megaüebrhårt, sport ?! .. knappast |
|
|
|
|