return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
VinterOS Turin - 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
zoric
Nope. USA imorgon :)
Laszlo
Curling e fan skoj...lite som snooker.. :)
Braxen
Ok.. tid ?

För övrigt inte alls särskilt impad av USA .. tror dom får d tungt i detta OS, påstår inte att Sverige kommer vinna stort imorn för ja e inte så impad av Sverige heller ... men ja tror på vinst, faktiskt :eek:
Braxen
quote:
Originally posted by Laszlo
Curling e fan skoj...lite som snooker.. :)


Ja, biljard e inte heller nån sport, sport ska typ va fysiskt krävande imo .. biljard å curling e mer .. nån form av sysselsättning, som å läsa böcker, lr vattna blommor :D
zoric
quote:
Originally posted by Braxen
Ok.. tid ?


17:00 har jag för mig :D
Laszlo
1800 är det som gäller...
zoric
quote:
Originally posted by Laszlo
1800 är det som gäller...


http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45604&a=527929

Det står 17:00
..men å andra sidan står det också "Kazkakstan" :D
Laszlo
hmm...jag fick nog fel information då :( Vi har möte vid 1700 imorgon, och dessa brukar ta 2-3 timmar så någon hockey lär det inte bli för mig :(

Nu står det iaf USA på schemat :)
zoric
Synd för dig :(

Det lyckades de i alla fall göra rätt :)
Laszlo
quote:
Originally posted by zoric
Synd för dig :(


Jag vet - tyck synd om mig :( Får trösta mig med NBA All Star Weekend äger rum denna helg, och att inga möten är schemalagda under dessa obekväma tider. :) Skills competition inatt...w00t :)

zoric
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag vet - tyck synd om mig :( Får trösta mig med NBA All Star Weekend äger rum denna helg, och att inga möten är schemalagda under dessa obekväma tider. :) Skills competition inatt...w00t :)


Börjar snart. Det äger verkligen, men jag hade inte tänkt och titta på hela eftersom jag är så jävla sömnig :eyespop:
Laszlo
Jag pallade mig heller inte igenom hela rookie challengen igår natt, vi får se hur länge jag orkar sitta uppe inatt. Colan är på kylning i alla fall, och micropop finns det tonvis av :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement