|
VinterOS Turin - 2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Nope. USA imorgon :) |
|
|
| Laszlo |
| Curling e fan skoj...lite som snooker.. :) |
|
|
| Braxen |
Ok.. tid ?
För övrigt inte alls särskilt impad av USA .. tror dom får d tungt i detta OS, påstår inte att Sverige kommer vinna stort imorn för ja e inte så impad av Sverige heller ... men ja tror på vinst, faktiskt :eek: |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Curling e fan skoj...lite som snooker.. :) |
Ja, biljard e inte heller nån sport, sport ska typ va fysiskt krävande imo .. biljard å curling e mer .. nån form av sysselsättning, som å läsa böcker, lr vattna blommor :D |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Braxen
Ok.. tid ?
|
17:00 har jag för mig :D |
|
|
| Laszlo |
| 1800 är det som gäller... |
|
|
| Laszlo |
hmm...jag fick nog fel information då :( Vi har möte vid 1700 imorgon, och dessa brukar ta 2-3 timmar så någon hockey lär det inte bli för mig :(
Nu står det iaf USA på schemat :) |
|
|
| zoric |
Synd för dig :(
Det lyckades de i alla fall göra rätt :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
Synd för dig :( |
Jag vet - tyck synd om mig :( Får trösta mig med NBA All Star Weekend äger rum denna helg, och att inga möten är schemalagda under dessa obekväma tider. :) Skills competition inatt...w00t :) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag vet - tyck synd om mig :( Får trösta mig med NBA All Star Weekend äger rum denna helg, och att inga möten är schemalagda under dessa obekväma tider. :) Skills competition inatt...w00t :) |
Börjar snart. Det äger verkligen, men jag hade inte tänkt och titta på hela eftersom jag är så jävla sömnig :eyespop: |
|
|
| Laszlo |
| Jag pallade mig heller inte igenom hela rookie challengen igår natt, vi får se hur länge jag orkar sitta uppe inatt. Colan är på kylning i alla fall, och micropop finns det tonvis av :D |
|
|
|
|