|
YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
Det borde väl inte vara så att om man är 19 så kommer man inte in på denna fest? Vad det nu är för någon?
Det är få gånger jag värkligen känner att ohhh jag MÅSTE! Men nu är det ett sådant tillfälle.
Så om det inte är så att jag går och avlider (eller ja då inte av någon anledning skulle få komma in pga min ålder) så Ses där! :eyespop: |
|
|
| zoric |
| Hoppas nu att det är 18 år. Har äntligen åldern inne! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by zoric
Hoppas nu att det är 18 år. Har äntligen åldern inne! |
speak normal zoric :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by MondayBar
Jobbar du på långfredagen? Festen är ju på skärtorsdag. |
jaså... men lätt att komma ihåg sånna datum då.. långfredag och sånt e ju inget man håller reda på ändå :p
men e jag bara ledig så ska jag la försöka.. men som swe_trance sa så e jag gryyyym på att komma med bortförklaringar :p
få se vad jag hittar på denna gången :toothless |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
speak normal zoric :p |
I wonder if you can pronounce that, go back to the Sports Forums now! :eyespop: |
|
|
| mr_fisken |
| Alltså varför är det sån panik från bla tc men även här om att det skulle vara 20? Vad jag vet har det inte varit en stor dj här med åldersgräns 20 dom senaste 3åren (förutom kryssningarna såklart) :rolleyes: |
|
|
| Kvicket |
| Mondaybar har ju haft 20 senaste festerna på GK, dock så har man kunnat maila in och fixa in sig iaf.. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Alltså varför är det sån panik från bla tc men även här om att det skulle vara 20? Vad jag vet har det inte varit en stor dj här med åldersgräns 20 dom senaste 3åren (förutom kryssningarna såklart) :rolleyes: |
Har det varit någon panik här om att det skulle vara 20?
I så fall har jag missat den paniken :rolleyes:
Men är det konstigt att folk inte vill att det ska vara 20+? När man längtat och längtat tills man fyller 18 för att kunna gå på fester så vill man ju inte att det ska vara en ännu högre åldersgräns.
Nu har jag inte kollat något på Tc men att man frågar eller påtalar något om åldersgränen är väl bättre än att folk ska bli glada och sen upptäcka att aj fan jag kan inte gå eftersom jag är för liten eller? |
|
|
| Vizay |
Mondaybar har ju de senaste åren haft 18 förköp 20 i dörren så jag tror inte folk behöver oroa sig. Jag tycker det är mer intressant att veta vart det kommer hålla hus, hoppas på GK. Kan bli riktigt gott drag där om dom gör allting rätt, förutsatt att det nu ÄR mondaybar som håller i festen (kan inte tänka mig annat).
Jag kommer givetvis vara där iaf, yoji impade tillräckligt på mig TE2005 för att jag ska vilja se honom igen :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Pjox
Har det varit någon panik här om att det skulle vara 20?
I så fall har jag missat den paniken :rolleyes:
Men är det konstigt att folk inte vill att det ska vara 20+? |
Panik är kanske en överdrift men ett ord som man i mina vänskapskretsar använder när det tjatas om något:)
Tror som sagt det är 18 i förköp som vanligt så alla bör kunna vara lugna :happy2:
bli inte så arg kvinna:tongue2 |
|
|
| Dragon Kick |
Hoppas som satan på att det blir 18 vid förköp, no way in hell att man missar det här:toocool:
Ett perfekt tillfälle att konvertera kompisar från den "mörka" sidan (r'n'b) till vår sagovärld:D |
|
|
| mr_fisken |
| verkar som det blir göta källare enligt hans hemsida iaf:mad: |
|
|
|
|