|
YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
Here is a few tracks he played:
Yoji Biomehanika - Samurai (The Keyboard Cowboys)
Yoji Biomehanika - Hardstyle disco
Marcel Woods - Advanced (some remix)
remo con - g sigh
Dark By Design - Blackout (Yoji Biomehanika Remix)
Yoji Biomehanika - A theme from banginglobe (I think it was)
Same tunes as always but still kickass choons:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det var så jävla grymt kul igår !!!!!!!!!!!!
Fan så bra !!! |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Here is a few tracks he played:
Yoji Biomehanika - Samurai (The Keyboard Cowboys)
Yoji Biomehanika - Hardstyle disco
Marcel Woods - Advanced (some remix)
remo con - g sigh
Dark By Design - Blackout (Yoji Biomehanika Remix)
Yoji Biomehanika - A theme from banginglobe (I think it was)
Same tunes as always but still kickass choons:D |
a theme from bangingglobe hörde jag inte iaf.. jag skulle ha märkt ifall den hade spelats tror jag:P
he also played: De Euromasters - Amsterdam, Waar Lech Dat Dan?? yoji biomehanika remix owwwns! :D |
|
|
| Dragon Kick |
Det här är långsökt, men måste försöka iaf....inne i chillout rummet så var det nån som filmade mig när jag shufflade runt ett bra tag, skulle skitgärna vilja se den filmen, det var ingen mobil kamera utan någon med en filmkamera typ.
Jag hade på mig svart linne och svarta byxor och svarta skor med blåa ränder (och jag gillar strandpromenader...:P)
Iaf, nån som vet vilka som filmade lite där och hur man kan få tag på dom?
Tack på förhand // Andreas
PS. Fy faaaaaabian vilken jäkla grym fest, muchas gracias till MB!!:gsmile: |
|
|
| Pjox |
Bortsett från att jag var sjukt seg igår så var det jävligt trevligt :)
Och jävligt varmt :D |
|
|
| fede |
| ere någon som kände igen några låtar som van linden spelade.. han lirade en grym låt som jag inte vet namnet på :( men det lät katana aktigt.. |
|
|
| staz |
han lirade bl.a. reflekt - need to feel loved (mvl remix)
å guiseppe ottaviani - linking people (mvl remix) |
|
|
| mr_fisken |
han spelade också någon remix på james brown is dead.
ska kolla dina bilder nu jofsan |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by jofawe
mina bilder från festen ligger på http://supa.mine.nu nu
logga in med trance / trance |
naajs, älskar videoklippen! :D tack. |
|
|
| xPROXYx |
<-------Titta En Neger:P
Det var ett tag sen man va inne på dne här sidan....But now im back:P
Grym fest var det iaf, fast MvL va 10000 gånger bättre än yoji....Kan bero på att ja tycker att d Yoji Lirar e alldeles för hårt..... Vilka är det härdifrån som ska på Marco V nästa vecka??? |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
<-------Titta En Neger:P
Det var ett tag sen man va inne på dne här sidan....But now im back:P
Grym fest var det iaf, fast MvL va 10000 gånger bättre än yoji....Kan bero på att ja tycker att d Yoji Lirar e alldeles för hårt..... Vilka är det härdifrån som ska på Marco V nästa vecka??? |
Fan va olika det kan vara på smaker...
Jag tyckte att Yoji spelade lite mesigt. Men det kan berott lite på va jag var på för humör den kvällen.
Jag ska iaf inte på Marco men hoppas att ni som ska dit får det nice. |
|
|
|
|