|
YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| fede |
| quote: | Originally posted by ScuL
Amsterdam - Tokyo är 800 euro i economy class. Business class borde väl inte skilja sig så mycket.. |
det är det de gör, såg nått ställe som hade för 30.000-40.000 i business class...
jag har iaf köpt biljett nu :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by fede
det är det de gör, såg nått ställe som hade för 30.000-40.000 i business class...
jag har iaf köpt biljett nu :D |
m man tror inte det kan stämma men som sagt 70000kr är inget ovanligt |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Kanske dags man tar och köper sig en ticket nu innan dom tar slut :gsmile: |
|
|
| Laszlo |
Mycket omotiverat gnäll från olika håll och kanter. Hade jag bott i Stockholm och sluppit färden på 100 mil T+R hade jag gladeligen kunnat punga ut 300 pix för en DJ jag gärna velat se. Inte Yoji i detta fall eftersom han inte är min cup of tea, men tydligen är det många som är stora beundrare av honom, därav tycker jag heller inte 300 spänn är speciellt mycket att begära. Jag pungar hellre ut 300 pix för en biljett och festar nyktert där jag vet bjuds på högkvalitativ musik än dricker upp dubbelt så mycket $$$ på krogen där alla springer runt och tror att de äger världen och där man i bästa fall får höra 2 minuter av "Love Generation" eller något annat sönderspelat stycke musik.
Sen att Yoji är en diva som tvunget måste åka Business class är en annan femma ;) Å andra sidan är han en stor artist även på scen då han showar och bjuder mycket på sig själv, vilket enbart i sig nästan är värt pengarna. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Mycket omotiverat gnäll från olika håll och kanter. Hade jag bott i Stockholm och sluppit färden på 100 mil T+R hade jag gladeligen kunnat punga ut 300 pix för en DJ jag gärna velat se. Inte Yoji i detta fall eftersom han inte är min cup of tea, men tydligen är det många som är stora beundrare av honom, därav tycker jag heller inte 300 spänn är speciellt mycket att begära. Jag pungar hellre ut 300 pix för en biljett och festar nyktert där jag vet bjuds på högkvalitativ musik än dricker upp dubbelt så mycket $$$ på krogen där alla springer runt och tror att de äger världen och där man i bästa fall får höra 2 minuter av "Love Generation" eller något annat sönderspelat stycke musik.
Sen att Yoji är en diva som tvunget måste åka Business class är en annan femma ;) Å andra sidan är han en stor artist även på scen då han showar och bjuder mycket på sig själv, vilket enbart i sig nästan är värt pengarna. |
så.. ska du med eller inte? :O
jag vet inte om jag får tag på biljetter till mig sjävl än, Sara har ju inte tid att åka och köpa biljetter åt mig.
Så om MondayBar (riktat till användaren ;)) har lust att lägga undan ett par tre tix så... kan jag bjussa på en kram eller nått :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
så.. ska du med eller inte? :O
jag vet inte om jag får tag på biljetter till mig sjävl än, Sara har ju inte tid att åka och köpa biljetter åt mig.
Så om MondayBar (riktat till användaren ;)) har lust att lägga undan ett par tre tix så... kan jag bjussa på en kram eller nått :nervous: |
Behöver nån hjälp med att köpa tix så messa mig på MSN.
Behöver cash insatt eftersom jag måste ligga ute med massa annars :gsmile:
Jag ska iaf. till C.U.M. en sväng imorgon & köpa + kolla kläder |
|
|
| Pjox |
Är det så att man måste skynda sig med att köpa biljetter?
Jag vill värkligen ha en biljett men kan nog inte köpa någon förns måndag tidigast. |
|
|
| Kvicket |
| Lite synd med så höga priser men vafan jag hade nog kunnat några några hundralappar till nästan :D Yoji i sthlm är den bästa bokningen någonsin av mondaybar imho, kommer bli så jävla nice! |
|
|
| Dragon Kick |
| Hur många här har bytt till sig biljetter mot papper och silver än då, är jag den enda som hitills köpt biljetter än?:conf: |
|
|
| Vizay |
jag håller iofs med lazlo, varför gnälla över priset när man troligtvis ändå dricker så man hamnar på samma summa. Jag vet givetvis inte hur andra tänker men jag behöver definitivt inte dricka när jag besöker MB pga. e ngrym DJ (och jag gör det inte heller).
Jag vet jag gnällde förut också över priset men efter MB's förklaring så kan man inte säga så mycket, det är ju berättigat :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
så.. ska du med eller inte? :O |
Tyvärr inte, just på grund av avståndet. Övernattning+resa+biljetter är på tok för mycket pengar för någon som jag inte är stort fan av. Hade jag bott i 08-land eller någonstans i närheten, vilket många från detta forum gör, hade jag dock inte tvekat. |
|
|
| fede |
| vilka får man se imorron då? :) |
|
|
|
|