|
YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by fede
vilka får man se imorron då? :) |
Marc Van Linden & Yoji:p
Nä, men jag ska såklart dit med några amigos, ses där gott folk! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by fede
vilka får man se imorron då? :) |
Jag kommer :D |
|
|
| Speactra |
Önskar att jag kunde åka dit :(
Ähh, det e nog lika kul att jobba :D |
|
|
| mr_fisken |
| jag med lite vänner tittar förbi:cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Rollcall
Kvicket
fede
Dragon Kick
Pjox
jofawe
keddo
mr_fisken
Steve
Daniey
Ses ikväll ! :gsmile: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Rollcall
Kvicket
fede
Dragon Kick
Pjox
jofawe
keddo
mr_fisken
Steve
Daniey
Ses ikväll ! :gsmile: |
Vizay ska komma ikväll också om inget har hindrat honom men det tror jag inte :)
Vi ses ikväll allesammans :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Rollcall
Kvicket
fede
Dragon Kick
Pjox
jofawe
keddo
mr_fisken
Steve
Daniey
Ses ikväll ! :gsmile: |
vi ses ikväll jaaaa! ;) |
|
|
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Rollcall
Kvicket
fede
Dragon Kick
Pjox
jofawe
keddo
mr_fisken
Steve
Daniey
Ses ikväll ! :gsmile: |
Ahhh, jag är så hajpad inför ikväll så jag tror jag kommer sviiiiimma, hujedamej!!!:eyespop: |
|
|
| fede |
weee (((:
fan va grymt det var igår!
marc van linden började ju lite segt, men fan va bra han blev sen, över förväntan..
yoji ägde! :D
100% röj från första till sistan låten ;P
bästa låten igår var amsterdam waar lech dat dan yoji remixen tyckte jag så grym! bara en låt jag saknade igår det var x-bass yoji b. remix annars var helt sjukt bra :eyespop: |
|
|
| Txiribi |
I know this is a swedish forum, but it would be nice if anybody could tell me some of the tracks he played and if it was a nice set.
¿recorded or not?
Thanks! :cool: |
|
|
|
|