return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
In Search Of Sunrise 5: Los Angeles
View this Thread in Original format
DJMIKE
יוצא עוד חודשיים

מחזיק אצבעות למשהו טוב
DjChook
ואלה.. טוב לדעת

ארבע התנגן במחשב שלי בסבבה שלו תקופה לא קצרה
Koby
ווואי מעולהה..יש עוד פרטים?..איזה קטעים יהיו שם?
מאוד אהבתי את הרביעי..מקווה לדיסק לא פחות טוב..
Shahar
דווקא לא אהבתי את 4
לא כמו הראשונים
yaman
נקווה שיהיה טוב יותר מ 4

מה קורה עם אסוט 2006

ייצא בכלל?
-AP-
לדעתי מיותר להגיב בלי טראקליסט. הרביעי היה בזמן הכניסה שלי בערך לפרוגרסיב, אז ממש אהבתי. לטראק שפתח את האוסף חיכיתי עד לא מזמן, של סולאר סטון.
כשיהיה טראקליסט יהיה על מה לדבר.
YoraY
מה עם
MAGIC 8?!

מתי יוצא

חחחחחח:)



וואלה מקווה ש 5 יהיה טוב .. 4 זה היה אחד הדברים הגרועים שיצא לי לשמוע ממנו התאכזבתי..
DJMIKE
יהיה חזק מה הלחץ

Yoray בקרוב יש עוד מסיבה תגיע :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJMIKE
יהיה חזק מה הלחץ

Yoray בקרוב יש עוד מסיבה תגיע :)


שמעתי שבפתיחה יהיה די גיי טוב :rolleyes: :eyes:

ולעניין הדיסק..

טוב

שייצא

מה כבר אפשר לבקש מטיאסטו שייקח שנה חופש ולא יוציא אף דיסק?
אולי אז הוא יחזור רענן מספיק כדי להלהיב שוב את קהל הטראנס והפרוגרסיב?
אבל זה לא יקרה
לטיאסטו יש מטרה להיות ראשון
שוב
m0sh
לא אילן
לטייסטו יש מטרה אחרת
לעשות כסף
כמו כולנו.

YoraY
quote:
Originally posted by DJMIKE
יהיה חזק מה הלחץ

Yoray בקרוב יש עוד מסיבה תגיע :)



רק שתיפול על השבוע חופש שלי ואני ואיתי כל הפורום אני מקווה שם אחי :)))


מוש... נראה לי לשטייסטו לא חסר כסף...
אני חושב שכבר זה יותר עניין של תהילה אם כבר מדברים על לעשות משהו שלא בשביל המוזיקה באמת
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
לא אילן
לטייסטו יש מטרה אחרת
לעשות כסף
כמו כולנו.


ולי יש את הזכות לבקר אותו כמו שרבים אחרים עושים

אני חושב שהוא עושה מספיק כסף אבל מאבד את כבודו לאט לאט

יש גם דרכים יצירתיות יותר לעשות כסף...

בכל מקרה שנה אחת בלי אף אלבום לא הרגה אף אחד ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement