return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
In Search Of Sunrise 5: Los Angeles (pg. 5)
View this Thread in Original format
omergunr
מה שרץ באינרטנט זה לא זיוף?

:o
Segev
Late Night Alumni - Empty Streets Seamus Haji and Paul Emmanuel Remix
אני מאוהב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה קול מדהים יש לבחורה!!!!
Liran-A
quote:
Originally posted by Segev
Late Night Alumni - Empty Streets Seamus Haji and Paul Emmanuel Remix
אני מאוהב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה קול מדהים יש לבחורה!!!!


אווו כמה שזה טובבבב

התאהבתי בקטע הזה!!
skelz
quote:
Originally posted by Segev
Late Night Alumni - Empty Streets Seamus Haji and Paul Emmanuel Remix
אני מאוהב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה קול מדהים יש לבחורה!!!!


גם אני אחי!!!!!!!!
:))))))

בכלל.. בכל ה 5 הראשונים בדיסק הראשון אני מאוהבבבב
איזה דיסקקקקק חלום!!!!!!!!!!
אבל רחובות ריקים
זה בדוק הטראק של האוסף הזה
בדוקקקקקקקקק
יענו איןןןןןןן איןןןןןןןןןן
קטע על.. !!

רק משהו אחד חסר לי בדיסק הזה
קטע אחד.. ממש קטע קטנטן
LNQ - You can trade me for something good
ממש חבל לי שזה לא שם..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Segev
Late Night Alumni - Empty Streets Seamus Haji and Paul Emmanuel Remix


יש לי תתקליט כבר כמה חודשים טובים
טוב שטיאסטו הכניס אותו לאוסף וחשף אותו לעוד כמה אוזניים

למרות שעם כל קארן אוברטון והווקאל המדהים בקטע שבו אותי יותר מכל קטע ווקאלי אחר בתקופה האחרונה
Rising
טחנתי את הקטע הזה מכל הכיוונים... אבל באמת קטע ענק!!!

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

למרות שעם כל קארן אוברטון והווקאל המדהים בקטע שבו אותי יותר מכל קטע ווקאלי אחר בתקופה האחרונה


תנסה את "מלודרמה" של גורג' אקוסטה..
לא נמאס לי לשמעו את זה קטע כ"כ יפה ..מומלץ + + !!
Segev
האמת שפתאום שמעתי אותו ברדיו אז ניראה לי שבאמת הוא הולך לקבל חשיפה
YO-I
פשוט אלבום מאלף, טייסטו לפי דעתי נותן לנו את אחד האלבומים היותר מעניינים השנה, אלבום שפשוט כיף להאזין לו

קטעי ווקאל מדהימים, קצב קליט והרבה רגש, אם ככה הולך להישמע הסאונד החדש שלו, אני חושב שטייסטו יחזור לאהדה שלנו ובגדול

אלבום מומלץ
gErver
quote:
Originally posted by Segev
Late Night Alumni - Empty Streets Seamus Haji and Paul Emmanuel Remix
אני מאוהב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה קול מדהים יש לבחורה!!!!


קטע מדהים, שומע אותו כבר כמה זמן

אפילו מיקססתי אותו בגירסא של אורורה בסט שניסיתי להעלות לפורום :tongue2

אין מה להגיד, טיייאסטו נשאר טיייאסטו
Liran-A
quote:
Originally posted by Rising
טחנתי את הקטע הזה מכל הכיוונים... אבל באמת קטע ענק!!!



תנסה את "מלודרמה" של גורג' אקוסטה..
לא נמאס לי לשמעו את זה קטע כ"כ יפה ..מומלץ + + !!


מסכים!!

ווקאל מהמם!!

Segev
quote:
Originally posted by gErver
קטע מדהים, שומע אותו כבר כמה זמן

אפילו מיקססתי אותו בגירסא של אורורה בסט שניסיתי להעלות לפורום :tongue2

אין מה להגיד, טיייאסטו נשאר טיייאסטו


אני לא הייתי אומר את זה..
שמעת את
Tiesto-Goldrush
לדעתי עוד קטע על הפנים...
omergunr
אני לא מבין משהו... הדיסק עוד לא יצא ביכלל...

זה לא זיוף מה שיש ברשת??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement