|
In Search Of Sunrise 5: Los Angeles (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Koby |
| לא מבין למה סתם לקטול אומן עוד לפני ששמעתם את הדיסק שלו? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Koby
לא מבין למה סתם לקטול אומן עוד לפני ששמעתם את הדיסק שלו? |
לא מבין למה סתם לקטול אדם לפני שנתקענו איתו לתקופה שלמה כראש ממשלה
אין מה לעשות זה קורה וזה קורה
הבדל היחיד זה שלנו נותר רק לקטר בלי סיכוי לשינוי
מחפש תשובה רצינית?
תקרא שוב תפוסטים הקודמים אני חושב שטיאסטו בשנים האחרונות מצדיק את הביקורת
הביקורת שלי עליו היא על כך שהוא מדשדש כדי גיי אבל לא ממשיך לדחוף את עצמו במלוא המרץ לעוד כסף ועוד תהילה
במצבו הדבר הכי טוב זה פסק זמן של שנה שיתן לנו להתגעגע אליו או לשכוח ממנו קצת
ממש כמו בקשר ארוך ומייגע עם בת זוג
בסופו של דבר הדינמיקה של החיים היא דבר שאפשר לעשות לו הקבלות לתחומים רבים ובמקרה הזה
טיאסטו אני מבקש בשם כולם
שניקח פסק זמן בקשר שלנו כדי לחשוב כל אחד איך חוזרים בצורה טובה יותר לקשר
חוץ מזה יש הטוענים שההשפעות של סוף שבוע רווי אלכוהול ומסיבות טובות ניכרות באדם עד שעות מאוחרות מאוד בימי ראשון... |
|
|
| YoraY |
מסכים עם יגאל... כמה שאני אוהב את טייסטו
הייתי יותר אוהב אותו אם הוא היה לוקח פסק זמן והייתי שומע עליו בסוג של קאם בק עצבני בעוד שנה |
|
|
| gErver |
הבנאדם מלך, מלך!! אתם שומעים מלך!!
מת לשמוע כבר את סר'ץ החדש.. כמעט ולא התאכזבתי ממנו
וכן הוא ירד מהכותרות ולטובה, פינה מקום לצעירים
נראה לכם כזה כיף לחיות בלחץ תקופה כלכך ארוכה
עם כל הכיף שיש בזה.. |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by YoraY
מסכים עם יגאל... כמה שאני אוהב את טייסטו
הייתי יותר אוהב אותו אם הוא היה לוקח פסק זמן והייתי שומע עליו בסוג של קאם בק עצבני בעוד שנה |
לא אהבתם את הסטים האחרונים שלו?..לא נהנתם בהופעות שלו?..לא אהבתם את היצירות האחרונות?..סבבה..אין שום דבר רע בביקורת...אבל יש לי הרגשה שזה נהיה אופנתי להגיד שטייסטו זבל וטייסטו חרא של די ג'יי כמו איזה עדר כבשים..בלי באמת להתעניין במה שהוא עושה..אני אישית אהבתי מאוד את אחד הסטים האחרונים שלו..
DJ Tiesto - Live @ Heineken Hall 03-12-2005
ואת אין סירץ' אוף סאנרייז 4..
אבל אני מודע לעובדה שהיום הוא לא יוצר ברמה של 2000-2003 וגם כמות ולפעמים גם איכות ההופעות שלו ירדה..אבל אי אפשר להשאר בטופ לנצח..לכולם יש עליות ומורדות..אבל זה בטח לו מוריד מהכבוד שלו בתור אחד הגדולים של "כל הזמנים" בתחום..למרות שזה בטח הרבה יותר כייף לתת קרדיט לדי ג'יי ויוצר שנמצא בעליה ולהשוות אותו לטייסטו הגרוע ושיקח כבר חופש ופסק זמן=\ |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by YoraY
מסכים עם יגאל... כמה שאני אוהב את טייסטו
הייתי יותר אוהב אותו אם הוא היה לוקח פסק זמן והייתי שומע עליו בסוג של קאם בק עצבני בעוד שנה |
לאירבייס זה הלך מצויין אולי גם לטיאסטו שיקח קצת חופש יפיק קצת מוזיקה ואחרי שנה ככה יחזור לעניינים......
אבל מה לעשוות טיאסטו צריך לשמור על מקומו בעולם... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
לא אהבתם את הסטים האחרונים שלו?..לא נהנתם בהופעות שלו?..לא אהבתם את היצירות האחרונות?..סבבה..אין שום דבר רע בביקורת...אבל יש לי הרגשה שזה נהיה אופנתי להגיד שטייסטו זבל וטייסטו חרא של די ג'יי כמו איזה עדר כבשים..בלי באמת להתעניין במה שהוא עושה..אני אישית אהבתי מאוד את אחד הסטים האחרונים שלו..
DJ Tiesto - Live @ Heineken Hall 03-12-2005
ואת אין סירץ' אוף סאנרייז 4..
אבל אני מודע לעובדה שהיום הוא לא יוצר ברמה של 2000-2003 וגם כמות ולפעמים גם איכות ההופעות שלו ירדה..אבל אי אפשר להשאר בטופ לנצח..לכולם יש עליות ומורדות..אבל זה בטח לו מוריד מהכבוד שלו בתור אחד הגדולים של "כל הזמנים" בתחום..למרות שזה בטח הרבה יותר כייף לתת קרדיט לדי ג'יי ויוצר שנמצא בעליה ולהשוות אותו לטייסטו הגרוע ושיקח כבר חופש ופסק זמן=\ |
זה לא שזה אופנתי
הוא פשוט נהיה אפס
תשמע סטים שלו ותראה תמיקסוס שלו היום מול המיקסוס ב 2002
המיקסוס שלו בדיסנילנד היה גרוע והיו יותר מדי בריחות והוא לא הכניס תטראקים בזמן בכלל
והוא לא היה אחד הדיג'יים הגדולים של כל הזמנים
הוא היה לדעתי הכי גדול ב 2002
אבל לא יותר מזה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Koby DJ Tiesto - Live @ Heineken Hall 03-12-2005
|
שמעתי תסט הזה
בחירת טראקים בכלל לא רעה
אפילו מאוד מעניינת
לגבי המקסוס
בינוני |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שמעתי תסט הזה
בחירת טראקים בכלל לא רעה
אפילו מאוד מעניינת
לגבי המקסוס
בינוני |
שמת לב גם שהוא לא ניגן קטעים שלו?
ירדה לו ההתלהבות למסחר את עצמו..לא משנה כמה הוא ירד אני עדיין מעריך אותו והוא אחד הסיבות שאני אוהב טראנס היום..ולדעתי פול ואן דיק מעליו בטופ לא בצדק.. |
|
|
| m0sh |
מי אתם שתגידו לו לעשות פסק זמן
למה אם מישהו היה אומר לכם להפסיק לעשות משהו שאתם אוהבים ,הייתם שמחים?
הבן אדם נהנה מזה ועושה המון כסף
יש לו תהילה ואנשים מעריצים אותו
נכון הוא התמסחר אבל אני לא בטוח שאם אתם הייתם במצב שלו הייתם שונים
כרגע לא נמאס לו וזה עושה לו טוב אז שימשיך לעשות את מה שהוא נהנה ממנו
כי לא לוקחים לבן אדם את החלום שלו
את האהבה שלו
את התשוקה שלו |
|
|
| YoraY |
אחלה טייסטו!!!
אני לא שומע את ההופעות שלו ממש נדיר שזה קורה
אבל בכל זאת אני מת על היצירות שלו
חוץ מהאחרונה..:|
אבל סך הכל הוא שומר על הסיגנון שלו במובן מסוים והמלודיות והווקאלים שלו ממכריםם!
צריך להעריך אותו למה הוא גורם להרבה אנשים לשמוע ולאהוב קלאב טראנס ועל זה אני סוגד לו
! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by m0sh
מי אתם שתגידו לו לעשות פסק זמן
למה אם מישהו היה אומר לכם להפסיק לעשות משהו שאתם אוהבים ,הייתם שמחים?
הבן אדם נהנה מזה ועושה המון כסף
יש לו תהילה ואנשים מעריצים אותו
נכון הוא התמסחר אבל אני לא בטוח שאם אתם הייתם במצב שלו הייתם שונים
כרגע לא נמאס לו וזה עושה לו טוב אז שימשיך לעשות את מה שהוא נהנה ממנו
כי לא לוקחים לבן אדם את החלום שלו
את האהבה שלו
את התשוקה שלו |
מרגש..
בפעם הבאה שאני אתחיל עם מישהי אני אשתמש בזה :tongue2
סתם, יש בזה משהו.. זה כמו לעזוב את חברה שלך לשנה כי אתם לא מסתדרים די טוב בזמן האחרון.. לך תדע מי יקח אותה.. (יתפסו לטיאסטו תמקום)
| quote: | Originally posted by YoraY
אבל בכל זאת אני מת על היצירות שלו
חוץ מהאחרונה..:|
! |
הכוונה ל:
The Love We Lost ? |
|
|
|
|