|
In Search Of Sunrise 5: Los Angeles
|
View this Thread in Original format
| DJMIKE |
יוצא עוד חודשיים
מחזיק אצבעות למשהו טוב |
|
|
| DjChook |
ואלה.. טוב לדעת
ארבע התנגן במחשב שלי בסבבה שלו תקופה לא קצרה |
|
|
| Koby |
ווואי מעולהה..יש עוד פרטים?..איזה קטעים יהיו שם?
מאוד אהבתי את הרביעי..מקווה לדיסק לא פחות טוב.. |
|
|
| Shahar |
דווקא לא אהבתי את 4
לא כמו הראשונים |
|
|
| yaman |
נקווה שיהיה טוב יותר מ 4
מה קורה עם אסוט 2006
ייצא בכלל? |
|
|
| -AP- |
לדעתי מיותר להגיב בלי טראקליסט. הרביעי היה בזמן הכניסה שלי בערך לפרוגרסיב, אז ממש אהבתי. לטראק שפתח את האוסף חיכיתי עד לא מזמן, של סולאר סטון.
כשיהיה טראקליסט יהיה על מה לדבר. |
|
|
| YoraY |
מה עם
MAGIC 8?!
מתי יוצא
חחחחחח:)
וואלה מקווה ש 5 יהיה טוב .. 4 זה היה אחד הדברים הגרועים שיצא לי לשמוע ממנו התאכזבתי.. |
|
|
| DJMIKE |
יהיה חזק מה הלחץ
Yoray בקרוב יש עוד מסיבה תגיע :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
יהיה חזק מה הלחץ
Yoray בקרוב יש עוד מסיבה תגיע :) |
שמעתי שבפתיחה יהיה די גיי טוב :rolleyes: :eyes:
ולעניין הדיסק..
טוב
שייצא
מה כבר אפשר לבקש מטיאסטו שייקח שנה חופש ולא יוציא אף דיסק?
אולי אז הוא יחזור רענן מספיק כדי להלהיב שוב את קהל הטראנס והפרוגרסיב?
אבל זה לא יקרה
לטיאסטו יש מטרה להיות ראשון
שוב |
|
|
| m0sh |
לא אילן
לטייסטו יש מטרה אחרת
לעשות כסף
כמו כולנו. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
יהיה חזק מה הלחץ
Yoray בקרוב יש עוד מסיבה תגיע :) |
רק שתיפול על השבוע חופש שלי ואני ואיתי כל הפורום אני מקווה שם אחי :)))
מוש... נראה לי לשטייסטו לא חסר כסף...
אני חושב שכבר זה יותר עניין של תהילה אם כבר מדברים על לעשות משהו שלא בשביל המוזיקה באמת |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
לא אילן
לטייסטו יש מטרה אחרת
לעשות כסף
כמו כולנו. |
ולי יש את הזכות לבקר אותו כמו שרבים אחרים עושים
אני חושב שהוא עושה מספיק כסף אבל מאבד את כבודו לאט לאט
יש גם דרכים יצירתיות יותר לעשות כסף...
בכל מקרה שנה אחת בלי אף אלבום לא הרגה אף אחד ... |
|
|
|
|