return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
In Search Of Sunrise 5: Los Angeles (pg. 3)
View this Thread in Original format
-AP-
דווקא the love we lost
היא אחת היצירות היחידות שלו שאני יכול לסבול באוזן.
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by -AP-
דווקא the love we lost
היא אחת היצירות היחידות שלו שאני יכול לסבול באוזן.

אישית דווקא אהבתי.. טראק לא רע.
Rising
יוראי..... הסדרה מגי'ק לא הולכת להמשיך

בקשר לאין סרץ' אוף סאנרייס.... מסכים עם מוש בכל מילה.


tiesto owns you all
Viber
אני לא מאמין שאנשים עדיין מחכים לדיסק אוסף של טיאסטו...
Dj-Lico
לדעתי הביקורת על טיאסטו בשנתיים האחרונות היא צודקת ואמיתית
אי אפשר אבל להגיד שהוא חרא די גיי או חרא מפיק
כי אם תשימו לב אז כל הביקורת עליו נעשות בהשוואה לזה שהוא נחשב הדי גיי מספר 1 בעולם
לדעתי טיאסטו לא צריך לנוח לרגע
הוא צריך להוכיח שמגיע לו להיות שוב פעם מקום ראשון
ואני בטוח שהוא רוצה להיות מקום ראשון כמו כולם

Dj Mag No 1 Dj = Fame = Money = Fun

אין אחד שלא ירצה להמשיך להיות ראשון
מה גם שלדעתי טיאסטו לא מיצה את עצמו
יש לו המון פוטנציאל
אז לדעתי הולך להיות דיסק מעניין
וגם אם לא
אז טיאסטו צריך לקרוע את התחת ולהביא לנו חומרים באמת שווים שיקנו לו בחזרה את המקום הראשון
YoraY
quote:
Originally posted by Dj-Lico
לדעתי הביקורת על טיאסטו בשנתיים האחרונות היא צודקת ואמיתית
אי אפשר אבל להגיד שהוא חרא די גיי או חרא מפיק
כי אם תשימו לב אז כל הביקורת עליו נעשות בהשוואה לזה שהוא נחשב הדי גיי מספר 1 בעולם
לדעתי טיאסטו לא צריך לנוח לרגע
הוא צריך להוכיח שמגיע לו להיות שוב פעם מקום ראשון
ואני בטוח שהוא רוצה להיות מקום ראשון כמו כולם

Dj Mag No 1 Dj = Fame = Money = Fun

אין אחד שלא ירצה להמשיך להיות ראשון
מה גם שלדעתי טיאסטו לא מיצה את עצמו
יש לו המון פוטנציאל
אז לדעתי הולך להיות דיסק מעניין
וגם אם לא
אז טיאסטו צריך לקרוע את התחת ולהביא לנו חומרים באמת שווים שיקנו לו בחזרה את המקום הראשון




זה רק אני או שהעובדה שפול וואן דייק היום במקום הראשון נראת קצת מחשידה.. לדעתי זה מחוסר אונים של מארגני התחרות שכבר לא נעים לשים את טייסטו פעם רביעית מקום ראשון אז היו חייבים לתת תמקום למישהו אחר...
משהו פה לא נראה לי טוב...

יש טעם להתווכח על זה? הבן אדם מוגדר אליל הוא סלב... כל ילד יודע מי זה טייסטו כל מטאליסט אפילו סבא רבא שלי שבקבר יודע מי זה.. אי אפשר להשוות אותו הוא מספר אחת היה ויהיה..
אז זה קצת מוזר שאתה אומר שטייסטו צריך לקרוע תתחת כאילו הוא לא קורע מספיק :) מרים הופעות שלא נדע (או שכן).. :)
אולי טייסטו בעצמו ויתר על המקום הראשון? - כאילו.... זה כבר לא הוגן נהיה :P
אולי הוא ידע שאולי הוא יקבל תדמית של ... עריץ נקרא לזה שלא נותן צ'אנס לאחרים...

מה דעתכם בנושא אני פתוח להקשבה..... כל מה שאמרתי פה נתון לדיון



ואני בניגוד להרבה מהפורום דווקא לא אהבתי את דה לוב ווי לוסט ולאומת זאת את שאר היצירות האחרונות שלו אהבתי עד מאד:)
YoraY
quote:
Originally posted by Rising
יוראי..... הסדרה מגי'ק לא הולכת להמשיך



למה? - לדעתי הוא צריך להפגיז בקאם בק של הסדרה הזאת...

MAGIC 8 - ISRAEL?:D

פחחחח ייאה רייט
Dj-Lico
יוראי
אני לא בטוח לגבי כמה טיאסטו סלב כרגע
זה נכון שכולם מכירים אותו וכל זה
אבל אל תשכח שגם כל העולם מכיר את מייקל גקסון ואיפה הוא היום?
חוצמזה שאתה מסתכל מהזווית של ישראל
אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מה הולך במדינות אחרות
ישראל היא אחת המדינות שטיאסטו מיוחצן בהם חזק
בארץ הוא עדיין מספר 1 מחול
אבל רואים בכל הכיוונים שטיאסטו ירד
תסתכל מה קורה ברייבים בעולם
מה קורה עם הופעות יחיד שלו בכל מיני מדינות
כנס לאתר שלו
תראה שלא הרבה דברים זזים
לא כמו פעם
וגם בלק הול נהיה לייבל על הפנים
לא מושקע כמו פעם
והחומרים שיוצאים שם לא מצליחים כמו פעם
אין מה לעשות
טיאסטו של 2005 הוא לא טיאסטו של 2003
לכן אני חושב שהוא ישקיע ויתן הכל
כדי ש2006 תהיה השנה שלו
ואני מאמין בטיאסטו ויודע שיש לו את היכולות להוציא אוספים מדהימים
ולהרים מסיבות מטורפות ומוצלחות

*גם התגובה שלי פתוחה וניתנת לדיון*
gErver
quote:
Originally posted by Dj-Lico
יוראי
אני לא בטוח לגבי כמה טיאסטו סלב כרגע
זה נכון שכולם מכירים אותו וכל זה
אבל אל תשכח שגם כל העולם מכיר את מייקל גקסון ואיפה הוא היום?
חוצמזה שאתה מסתכל מהזווית של ישראל
אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מה הולך במדינות אחרות
ישראל היא אחת המדינות שטיאסטו מיוחצן בהם חזק
בארץ הוא עדיין מספר 1 מחול
אבל רואים בכל הכיוונים שטיאסטו ירד
תסתכל מה קורה ברייבים בעולם
מה קורה עם הופעות יחיד שלו בכל מיני מדינות
כנס לאתר שלו
תראה שלא הרבה דברים זזים
לא כמו פעם
וגם בלק הול נהיה לייבל על הפנים
לא מושקע כמו פעם
והחומרים שיוצאים שם לא מצליחים כמו פעם
אין מה לעשות
טיאסטו של 2005 הוא לא טיאסטו של 2003
לכן אני חושב שהוא ישקיע ויתן הכל
כדי ש2006 תהיה השנה שלו
ואני מאמין בטיאסטו ויודע שיש לו את היכולות להוציא אוספים מדהימים
ולהרים מסיבות מטורפות ומוצלחות

*גם התגובה שלי פתוחה וניתנת לדיון*


דיברת לעניין,
הייתי מוסיף שזה לא קלי קלות להיות כוכב
ולשמור על "המקום" שלך בסצנה,
זה דורש כל כך הרבה עבודה..
גם אם טייסטו יחזור ולא בגדול כמו שהכירו אותו
עדיין אני מאמין שזאת תהיה מוסיקה איכותית.
YoraY
אווקי דווקי מקבל ודי מסכים עם הדברים האלה..
מה שאמרתי זה בתור תאוריה שלי ובאמת - לדיון..




שמעו חשבתי על עוד משהו.. תחשבו על זה שיש לו נגיד קהל .. עכשיו גם לקהל הזה בטח כבר נשבר הזין לראות אותו לוקח מקום ראשון כל שנה ואולי כל העולם ככה... אז... איזה 70 אחוז נתנו לו פרנציפ מקום שני..
:P חח לאדע

skelz
מגיק 7 כבר היה בלוס אנג'לס
למה גם ISOS5?

ארררררררררררררררררררררר
omergunr
TL

CD 1
1. Conil - Malibu Beach
2. Mark Norman feat. Celine - Colour my Eyes
3. Late Night Alumni - Empty Streets
4. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek DC Remix)
5. Fonzerelli - Moonlight Party
6. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix)
7. Matthew Dekay vs Proluctors - Let The Game Begin
8. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix)
9. Parker & Hanson - Let Me Be (Original Extended)
10. Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix)
11. JES - People will go (Steve Forte Rio Remix)
12. Basic Perspective - Small Step On The Other Side
13. Tom Cloud - Told You So
14. AM - Arise (Exclusive Hammer & Funabshi Remix)
15. Cass - Little Bird

CD 2
1. Pink Elephant - LAX
2. Alex Stealthy - Something Is Wrong
3. Shah & Laruse pres. Global Experience - Zanzibar
4. Progression - Technophobia
5. A Boy Called Joni - Green Astronauts
6. Petter - These Days (Luke Chables Those Days Remix)
7. Estuera - Tales From The South (Jonas Steur Revision Flow)
8. Ozgur Can - Irony
9. Jonas Steur - Second Turn
10. Smith & Pledger pres. Aspekt - Hi-Jack
11. Jaytech - Genesis (Jimbo's Afterburner Mix)
12. Super 8 + DJ Tab - Helsinki Scorchin'
13. Way Out West - Don't Forget Me (Guy Ehmetores Remix)

יש דברים שאני מתלהב מהם יותר ויש דברים שאני מתלהב מהם פחות ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement