return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Cosmic man - I Love You!!! Out on vinyl!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אצלנו אני לא יודע איך זה עובד

אבל בפעם בשנה מישהו שם קצת מוזיקה, לא משהו רציני ולא משהו יפה

בעיקר מנסים בהפסקה אחת לשים

שיר בעברית טראנס ושיר בפריקית (רוק),

כך שאין הרבה ברירה, אולי אני אנסה לברר מה יש שם,
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
אין מה לומר אני חולה על הטרק הזה פשוט מושלם
לפי דעתי ה גירסא של
1.4
הרבה יותר קטלנית ואיכותית מכל הגרסאות כולל את שיין

אבל כמה שהוא טוב יש בו משהו מעצבן ברכות שלו
קצת קשה להכניס אותו לסט קטלני

במקרה היום שידרתי בבית ספר אותו בפול ווליום
:)


גם היום שידרת את זה??
אי זוכר שמנו את זה לפני כמה ימים...
זה באמת טראק יפה... והווינל יצא לפני לפחות שבועיים אם אני לא טועה

אריק... אני מבקש ממך פה לעיני כולם
תגיד לי מתי הילד הזה נותן לך את ההפסקה שלו
אני רוצה לשדר... אבל אני משדר
גם יהיה לך הזדמנות לשמוע מבחוץ :D
Scorchio
רועי בטח סתם ידפוק תמיקסים
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
רועי בטח סתם ידפוק תמיקסים
:)


כן אה...
אבל לא משנה מה אני יעשה

אני עדיין יהיה מספר 2 בבית ספר
למה מי שהשעת שידור שייכת לו הוא כזה גרוע
אני זוכר הוא מיקסס כמעט כל ההפסקה... ואז אריק בא... הביא מיקס אחד וזיין אותו... איך צחקתי
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
רועי בטח סתם ידפוק תמיקסים
:)


בואנה גם אתה מרעננה ???

כמה אנחנו פה מרעננה - 5 לא ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


בואנה גם אתה מרעננה ???

כמה אנחנו פה מרעננה - 5 לא ?


כן אה... אשכרה שכונה

מורן אני אריק צח ותומר

בגלל זה אם מחליטים להפגש כולם אז נפגשים ברעננה...
הרוב קובע :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


כן אה... אשכרה שכונה

מורן אני אריק צח ותומר

בגלל זה אם מחליטים להפגש כולם אז נפגשים ברעננה...
הרוב קובע :)


אשכרה :)

אני יביא אוטו נלך ל
"כיפה אדומה"
אה?

:p
DjChook
לחחחחחח מי יסע לרעננה ?
שיהיה רשיון...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


אשכרה :)

אני יביא אוטו נלך ל
"כיפה אדומה"
אה?

:p


תגיד מתי ואני שם!!!
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by luckystrike


אשכרה :)

אני יביא אוטו נלך ל
"כיפה אדומה"
אה?

:p

כיפה אדומה???
מה?????????????????????
אחים שלי בא לכם ללכת לשילגיה
או אולי לקוסם מערץ עוץ
מה זה החרא הזה?
:stongue:

luckystrike
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

כיפה אדומה???
מה?????????????????????
אחים שלי בא לכם ללכת לשילגיה
או אולי לקוסם מערץ עוץ
מה זה החרא הזה?
:stongue:


בדיחה פרטית לגרים ברעננה
:)

כיפה אדומה זה השאוורמה הכי פצצות בעיר
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike


בדיחה פרטית לגרים ברעננה
:)

כיפה אדומה זה השאוורמה הכי פצצות בעיר



אין כמו השווארמה של שמש (אימפריית השמש) וגם אל תשכחו שברמת גן

יש את "עובד" הנאמן, למי שראה קיציס.... סביח שולט! סתם ראסמי זה לא משהו

אין כמו שמש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement