|
Cosmic man - I Love You!!! Out on vinyl!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אצלנו אני לא יודע איך זה עובד
אבל בפעם בשנה מישהו שם קצת מוזיקה, לא משהו רציני ולא משהו יפה
בעיקר מנסים בהפסקה אחת לשים
שיר בעברית טראנס ושיר בפריקית (רוק),
כך שאין הרבה ברירה, אולי אני אנסה לברר מה יש שם, |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
אין מה לומר אני חולה על הטרק הזה פשוט מושלם
לפי דעתי ה גירסא של
1.4
הרבה יותר קטלנית ואיכותית מכל הגרסאות כולל את שיין
אבל כמה שהוא טוב יש בו משהו מעצבן ברכות שלו
קצת קשה להכניס אותו לסט קטלני
במקרה היום שידרתי בבית ספר אותו בפול ווליום
:) |
גם היום שידרת את זה??
אי זוכר שמנו את זה לפני כמה ימים...
זה באמת טראק יפה... והווינל יצא לפני לפחות שבועיים אם אני לא טועה
אריק... אני מבקש ממך פה לעיני כולם
תגיד לי מתי הילד הזה נותן לך את ההפסקה שלו
אני רוצה לשדר... אבל אני משדר
גם יהיה לך הזדמנות לשמוע מבחוץ :D |
|
|
| Scorchio |
רועי בטח סתם ידפוק תמיקסים
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
רועי בטח סתם ידפוק תמיקסים
:) |
כן אה...
אבל לא משנה מה אני יעשה
אני עדיין יהיה מספר 2 בבית ספר
למה מי שהשעת שידור שייכת לו הוא כזה גרוע
אני זוכר הוא מיקסס כמעט כל ההפסקה... ואז אריק בא... הביא מיקס אחד וזיין אותו... איך צחקתי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
רועי בטח סתם ידפוק תמיקסים
:) |
בואנה גם אתה מרעננה ???
כמה אנחנו פה מרעננה - 5 לא ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה גם אתה מרעננה ???
כמה אנחנו פה מרעננה - 5 לא ? |
כן אה... אשכרה שכונה
מורן אני אריק צח ותומר
בגלל זה אם מחליטים להפגש כולם אז נפגשים ברעננה...
הרוב קובע :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן אה... אשכרה שכונה
מורן אני אריק צח ותומר
בגלל זה אם מחליטים להפגש כולם אז נפגשים ברעננה...
הרוב קובע :) |
אשכרה :)
אני יביא אוטו נלך ל
"כיפה אדומה"
אה?
:p |
|
|
| DjChook |
לחחחחחח מי יסע לרעננה ?
שיהיה רשיון... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אשכרה :)
אני יביא אוטו נלך ל
"כיפה אדומה"
אה?
:p |
תגיד מתי ואני שם!!! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אשכרה :)
אני יביא אוטו נלך ל
"כיפה אדומה"
אה?
:p |
כיפה אדומה???
מה?????????????????????
אחים שלי בא לכם ללכת לשילגיה
או אולי לקוסם מערץ עוץ
מה זה החרא הזה?
:stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
כיפה אדומה???
מה?????????????????????
אחים שלי בא לכם ללכת לשילגיה
או אולי לקוסם מערץ עוץ
מה זה החרא הזה?
:stongue: |
בדיחה פרטית לגרים ברעננה
:)
כיפה אדומה זה השאוורמה הכי פצצות בעיר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בדיחה פרטית לגרים ברעננה
:)
כיפה אדומה זה השאוורמה הכי פצצות בעיר |
אין כמו השווארמה של שמש (אימפריית השמש) וגם אל תשכחו שברמת גן
יש את "עובד" הנאמן, למי שראה קיציס.... סביח שולט! סתם ראסמי זה לא משהו
אין כמו שמש |
|
|
|
|