| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין לי מושג על איזה כוסיות אתה מדבר...
הקניון די מת בזמן האחרון
שהוא נפתח היו שם כולם תמיד... אבל עכשיו... בקושי יש משהו
מורן... מתי הולכים לכיפה?? |
יום שבת בערב
כבר הרבה זמן לא יצא לי ללכת
למרות שבמקור אני עדיין אוהב יותר את השכונה
למרות שיש שם עכברים
:eek: :eek: |
|
|