return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Cosmic man - I Love You!!! Out on vinyl!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
שמש סידרה דפוקההההההההה

הייתי בטוח שהתכוונת לכיפה אדומה הסיפור האמיתי של קיציס ופרימן

זה ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

קמים לשיר את התקווה

זה הצגה מאאאאאאטוראפת

איזה קטעיםפ היה בפרק סיום

ולמי שראה שנה שעברה קיציס ולא השנה

אניטה פללי הייתה!!

סעמק פעם היה לי איזה 150 'קטעים של קיציס מהעונה השנייה

היום אין בקושי ...
Hell_Copter
ראיתי אתמול...
היה גרוע יחסית

אניטה כזאת מכוערת שזה לא יאמן...
ואז... הוא נשך אותי בשפתיים!!!!!!
והיה גם חנן המקפיץ...
אבל תאמינו לי... טוב שזה נגמר למה זה כבר הפך להיות ממש גרוע בזמן האחרון
DjChook
חחחחחחחחחחחחחח

מוש קרעת אותי

באמת יש כזה מקום ברמת גן אמפריית השמש, שזה השווארמה הכי טובה ומצליחה בארץ
אנשים מחיפה פעם אחת נסעו לפה לאכול את זה !

מה הקשר לסידרה ? למרות שגם אהבתי אותה בעונה הראשונה שלה

בקשר לקיציס, הפרק אתמול היה ממש ממש ממש טוב

למרות שהם ירדו ברמה העונה אבל יחסית הוא היה קטלני,
הקטע שהם חיקו את עצמם היה קטלני, ואיך שדידי יורד על אנטיה זה היה כזה מצחיק

העיקר שדיג'יי נועמה שולטת!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי אתמול...
היה גרוע יחסית

אניטה כזאת מכוערת שזה לא יאמן...
ואז... הוא נשך אותי בשפתיים!!!!!!
והיה גם חנן המקפיץ...
אבל תאמינו לי... טוב שזה נגמר למה זה כבר הפך להיות ממש גרוע בזמן האחרון




פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

היא טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

אניטה גדולה וגם שנה שעברה היא הייתה גדולההההההההההההההההההההההההההההה

ועוד משהו על ההצגה שלהם

עשינו הצבעה אם לעשות בפסקה או לא

שאלו מה התכונות שלאביחר צריך להיות

אז אמרו סוס!!!!!!!!!!!1

WTF??!?!

הם התחילו להתפקע
Hell_Copter
אין על העונה השניה של קיציס!!!!
העונה הכי טובה שהייתה וסביר להניח שתהיה...

גם פרידמן היה תותח... וגם היה יותר מעניין
כל השעשועון הזה למשתתפים זה רעיון על הפנים אחרי 2 תוכניות
והחיות זה בכלל גרוע
מקווה שהם יקחו את עצמם בידים לקראת העונה הבאה

אבל קבלו איך שינינו נושא...
לא בריא
eXeTik
מדברים על פרק הסיום של קיציס, הכלבה המפוחלצת הזאת... נקרעתי מצחוק!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
yahel222
מישהו פה למד שנה שעברה באוסטרובסקי?????
אם כן אז אולי במקרה אתה מכיר כמה חבר'ה
זאביק וליאור ושמשי או ליאור או שי?????

ואם נפגשים לי אין בעיה למה אני מלא ברעננה למרות שאני גר בר"ג
אני חורש על הקניון שלכם יש שם כוסיותתת

וצ'וק אם אתה רוצה מקום פצצה לאכול שם אז זה זומזי
זה בסלמה
אבל זה יותר טעים משמש אפילו

ואיך אפשר לשכוח את ברלין אהההה
הההמקום
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין על העונה השניה של קיציס!!!!
העונה הכי טובה שהייתה וסביר להניח שתהיה...

גם פרידמן היה תותח... וגם היה יותר מעניין
כל השעשועון הזה למשתתפים זה רעיון על הפנים אחרי 2 תוכניות
והחיות זה בכלל גרוע
מקווה שהם יקחו את עצמם בידים לקראת העונה הבאה

אבל קבלו איך שינינו נושא...
לא בריא


אח שלי השנה אולי לא היה טוב כמו שנה שעברה שאני שומע עכשיו קטעים משנה שעברה

אבל זה עדיין היה טוב

היה איזה םרק אחד גרוע וזהו

היה כמה בסדר

אבל בכלליות היא נחמד מאד

אולי אתה לא מבין את התחוקים

שלשום היה ענק
yahel222
אחי אתה טועה העונה קיציס נהיה גרועעעעעעע
כבר לא מצחיק הכל אותו דבר פרידמן בכלל לא מצחיק

שנה שעברה היה הכי מצחיק בארץץץץ
העונה כבר סתם חרטה.....

או שיעלו על משהו חדש פצצה
או שירדו שעוד יש להם רייטינג.....
Dj Moriano
נמאס שקיציס עושה
טוווווווווווווווווווווב



ותפסיקו לגלוש לנוסעים אחרים לא נכנסתי לט'רד הזה כי ידעתי שהטראק
יצא אבל פתאום אני רואה שזה נהפך ל3 עמודים
אז התחתי לקרוא

Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222

ואם נפגשים לי אין בעיה למה אני מלא ברעננה למרות שאני גר בר"ג
אני חורש על הקניון שלכם יש שם כוסיותתת


אין לי מושג על איזה כוסיות אתה מדבר...
הקניון די מת בזמן האחרון
שהוא נפתח היו שם כולם תמיד... אבל עכשיו... בקושי יש משהו

מורן... מתי הולכים לכיפה??
DjChook
quote:
Originally posted by yahel222

ואיך אפשר לשכוח את ברלין אהההה
הההמקום



א. לא מתקרב לסלמה
ב. אני גר קרוב לברלין

אני לא אוכל שם זה בשר חתולים
או בשר חולדות - תלוי מה הם תופסים בשטחים באותו בוקר

נשבע לך , תוך כדי שאתה אוכל את הבשר אתה כבר צריך לשלשל אותו

המבורגר המבורגר אבל אתה לא מספיק להנות...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement