|
Cosmic man - I Love You!!! Out on vinyl!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
שמש סידרה דפוקההההההההה
הייתי בטוח שהתכוונת לכיפה אדומה הסיפור האמיתי של קיציס ופרימן
זה ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
קמים לשיר את התקווה
זה הצגה מאאאאאאטוראפת
איזה קטעיםפ היה בפרק סיום
ולמי שראה שנה שעברה קיציס ולא השנה
אניטה פללי הייתה!!
סעמק פעם היה לי איזה 150 'קטעים של קיציס מהעונה השנייה
היום אין בקושי ... |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי אתמול...
היה גרוע יחסית
אניטה כזאת מכוערת שזה לא יאמן...
ואז... הוא נשך אותי בשפתיים!!!!!!
והיה גם חנן המקפיץ...
אבל תאמינו לי... טוב שזה נגמר למה זה כבר הפך להיות ממש גרוע בזמן האחרון |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחח
מוש קרעת אותי
באמת יש כזה מקום ברמת גן אמפריית השמש, שזה השווארמה הכי טובה ומצליחה בארץ
אנשים מחיפה פעם אחת נסעו לפה לאכול את זה !
מה הקשר לסידרה ? למרות שגם אהבתי אותה בעונה הראשונה שלה
בקשר לקיציס, הפרק אתמול היה ממש ממש ממש טוב
למרות שהם ירדו ברמה העונה אבל יחסית הוא היה קטלני,
הקטע שהם חיקו את עצמם היה קטלני, ואיך שדידי יורד על אנטיה זה היה כזה מצחיק
העיקר שדיג'יי נועמה שולטת! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראיתי אתמול...
היה גרוע יחסית
אניטה כזאת מכוערת שזה לא יאמן...
ואז... הוא נשך אותי בשפתיים!!!!!!
והיה גם חנן המקפיץ...
אבל תאמינו לי... טוב שזה נגמר למה זה כבר הפך להיות ממש גרוע בזמן האחרון |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
היא טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אניטה גדולה וגם שנה שעברה היא הייתה גדולההההההההההההההההההההההההההההה
ועוד משהו על ההצגה שלהם
עשינו הצבעה אם לעשות בפסקה או לא
שאלו מה התכונות שלאביחר צריך להיות
אז אמרו סוס!!!!!!!!!!!1
WTF??!?!
הם התחילו להתפקע |
|
|
| Hell_Copter |
אין על העונה השניה של קיציס!!!!
העונה הכי טובה שהייתה וסביר להניח שתהיה...
גם פרידמן היה תותח... וגם היה יותר מעניין
כל השעשועון הזה למשתתפים זה רעיון על הפנים אחרי 2 תוכניות
והחיות זה בכלל גרוע
מקווה שהם יקחו את עצמם בידים לקראת העונה הבאה
אבל קבלו איך שינינו נושא...
לא בריא |
|
|
| eXeTik |
מדברים על פרק הסיום של קיציס, הכלבה המפוחלצת הזאת... נקרעתי מצחוק!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| yahel222 |
מישהו פה למד שנה שעברה באוסטרובסקי?????
אם כן אז אולי במקרה אתה מכיר כמה חבר'ה
זאביק וליאור ושמשי או ליאור או שי?????
ואם נפגשים לי אין בעיה למה אני מלא ברעננה למרות שאני גר בר"ג
אני חורש על הקניון שלכם יש שם כוסיותתת
וצ'וק אם אתה רוצה מקום פצצה לאכול שם אז זה זומזי
זה בסלמה
אבל זה יותר טעים משמש אפילו
ואיך אפשר לשכוח את ברלין אהההה
הההמקום |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין על העונה השניה של קיציס!!!!
העונה הכי טובה שהייתה וסביר להניח שתהיה...
גם פרידמן היה תותח... וגם היה יותר מעניין
כל השעשועון הזה למשתתפים זה רעיון על הפנים אחרי 2 תוכניות
והחיות זה בכלל גרוע
מקווה שהם יקחו את עצמם בידים לקראת העונה הבאה
אבל קבלו איך שינינו נושא...
לא בריא |
אח שלי השנה אולי לא היה טוב כמו שנה שעברה שאני שומע עכשיו קטעים משנה שעברה
אבל זה עדיין היה טוב
היה איזה םרק אחד גרוע וזהו
היה כמה בסדר
אבל בכלליות היא נחמד מאד
אולי אתה לא מבין את התחוקים
שלשום היה ענק |
|
|
| yahel222 |
אחי אתה טועה העונה קיציס נהיה גרועעעעעעע
כבר לא מצחיק הכל אותו דבר פרידמן בכלל לא מצחיק
שנה שעברה היה הכי מצחיק בארץץץץ
העונה כבר סתם חרטה.....
או שיעלו על משהו חדש פצצה
או שירדו שעוד יש להם רייטינג..... |
|
|
| Dj Moriano |
נמאס שקיציס עושה
טוווווווווווווווווווווב
ותפסיקו לגלוש לנוסעים אחרים לא נכנסתי לט'רד הזה כי ידעתי שהטראק
יצא אבל פתאום אני רואה שזה נהפך ל3 עמודים
אז התחתי לקרוא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואם נפגשים לי אין בעיה למה אני מלא ברעננה למרות שאני גר בר"ג
אני חורש על הקניון שלכם יש שם כוסיותתת
|
אין לי מושג על איזה כוסיות אתה מדבר...
הקניון די מת בזמן האחרון
שהוא נפתח היו שם כולם תמיד... אבל עכשיו... בקושי יש משהו
מורן... מתי הולכים לכיפה?? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואיך אפשר לשכוח את ברלין אהההה
הההמקום |
א. לא מתקרב לסלמה
ב. אני גר קרוב לברלין
אני לא אוכל שם זה בשר חתולים
או בשר חולדות - תלוי מה הם תופסים בשטחים באותו בוקר
נשבע לך , תוך כדי שאתה אוכל את הבשר אתה כבר צריך לשלשל אותו
המבורגר המבורגר אבל אתה לא מספיק להנות... |
|
|
|
|