return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Cosmic man - I Love You!!! Out on vinyl!!!
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב חבר'ס... טראק ע-נ-ק!! הוא סוף סוף יצא על ווינל
יש לי אותו כבר איזה חצי שנה
אמרו לי שאיזה חובבן הכין את הטראק הזה ולא האמנתי.. וסוף סוף אחרי חצי שנה + הוא משתחרר על ווינל
כולל מיקסים של:

----------------------------------------------------------------------
Cosmicman - I Love You (Alpha State Remix)
Cosmicman - I Love You (Depression Remix)
Cosmicman - I Love You (Original Mix)
Cosmicman - I Love You (Shane 54 Remix)
----------------------------------------------------------------------
עכשיו יש לי שאלה
יש מצב שמישהו משיג לי את זה על ווינל!!?
אני חייב..

ד"א - יצאו רק 500 עותקים
eXeTik
כן... אני זוכר שממש אהבתי את ה
1.4 version
שזה יענו היה הגרסה הגנובה... אמרו לי שהוא שיפר הרבה ב
Vynil release

הלכתי להוריד עכשיו... אני אגיד לכם אם יש איזה הבדל כשזה יסיים להוריד לי
eXeTik
אז ככה... מבחינה הגרסה השקטה ה
1.4 version
קוטל את ה
Original Mix
זה מצחיק אבל יוצא שגרסת הבטא יותר טובה מהסופית!

למי שמחפש קצת יותר קצב (למרות שלדעתי הגרסה השקטה יותר מתאימה לטראק הזה)
תורידו
Shane 54 Rmx
או
Depression Rmx
עדיף את של שיין- למה היא יותר טובה לדעתי...
arik
אין מה לומר אני חולה על הטרק הזה פשוט מושלם
לפי דעתי ה גירסא של
1.4
הרבה יותר קטלנית ואיכותית מכל הגרסאות כולל את שיין

אבל כמה שהוא טוב יש בו משהו מעצבן ברכות שלו
קצת קשה להכניס אותו לסט קטלני

במקרה היום שידרתי בבית ספר אותו בפול ווליום
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
אין מה לומר אני חולה על הטרק הזה פשוט מושלם
לפי דעתי ה גירסא של
1.4
הרבה יותר קטלנית ואיכותית מכל הגרסאות כולל את שיין

אבל כמה שהוא טוב יש בו משהו מעצבן ברכות שלו
קצת קשה להכניס אותו לסט קטלני

במקרה היום שידרתי בבית ספר אותו בפול ווליום
:)


אתה לומד באוסטרובסקי אריק ?
DjChook
הורדתי את מה שמצאתי באייג'י

שזה 1.4
מקווה שזה טוב

היה רשום
NEW 1.4
MoSH_MaN
אני לא כזה מת על השיר הזה

הוא נחמד...
arik
לא לאקי אני לומד במטרווסט
יש שם חדר רדיו אם
מיקסר מעפן שאני לא מכיר סתם משהו דפוק
ודאבל סידי והחלק של הטמפו הוא של
GIMINI
יש שם מגבר והרמקולים כמובן בחוץ
אפשר להגיע לעוצמה אדירה
אני מנגן שם כמעט כל יום
מביא אותה ככה במיקסים
אנשים כל כך מתלהבים
Scorchio
סעמק אני ברדיו בקושי יש לי יום אחד בשבוע
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Scorchio
סעמק אני ברדיו בקושי יש לי יום אחד בשבוע


נגלוש קצת מהנושא...
:) אצלנו בבית ספר גם מארגנים רדיו, ואני מנסה להידחף לבפנים

קיצר הזה שיותר אחראי על כל הקטע רצה לקנות איזשהו דנון ומיקסר כנראה גם מעפן כי זה יותר לאולפן עם איזה 16 ערוצים...
והוא רוצה לעבוד עם
BMP Studio
:rolleyes:

DJ-Energy
וואלה.. הלוואי לביצפר שלי היה מספיק כסף לקנות ציוד!!!

אין לו מספיק כסף לקנות נייר טולאט אז אני לא חושב שיהיה לו כסף למיקסר ושני סידי'ס...

סעמק אני גם רוצה
:p
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
לא לאקי אני לומד במטרווסט
יש שם חדר רדיו אם
מיקסר מעפן שאני לא מכיר סתם משהו דפוק
ודאבל סידי והחלק של הטמפו הוא של
GIMINI
יש שם מגבר והרמקולים כמובן בחוץ
אפשר להגיע לעוצמה אדירה
אני מנגן שם כמעט כל יום
מביא אותה ככה במיקסים
אנשים כל כך מתלהבים


כן אני שידרתי ברדיו באוסטרובסקי בשנה שעברה
:)

איזה זכרונות ...

באיזה כיתה אתה שם ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement