| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Scorchio
סעמק אני ברדיו בקושי יש לי יום אחד בשבוע |
נגלוש קצת מהנושא...
:) אצלנו בבית ספר גם מארגנים רדיו, ואני מנסה להידחף לבפנים
קיצר הזה שיותר אחראי על כל הקטע רצה לקנות איזשהו דנון ומיקסר כנראה גם מעפן כי זה יותר לאולפן עם איזה 16 ערוצים...
והוא רוצה לעבוד עם
BMP Studio
:rolleyes: |
|
|