|
Cosmic man - I Love You!!! Out on vinyl!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
תאמין לי שכדאי לך לנסות את זה
זה הכי טעים בארץ1!!!!!!
ויש שווארמה מקומית... קרובה לבית
כיפה אדומה
טעים שם משהו בנזונה... ואני עדיין מחכה שמורן יגיד מתי הוא יכול ונלך לשבת שם
ויש ממול את השכונה... שכמו השם זה אשכרה שכונה...
מגעיל וזול
השווארמה שם נראה לי עשויה מבשר של חתולים... פשוט תופסים בבוקר איזה חתול ומשפדים אותו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
השווארמה שם נראה לי עשויה מבשר של חתולים... פשוט תופסים בבוקר איזה חתול ומשפדים אותו |
נו כמו ברלין, המקום היחיד ברמת גן שפתוח גם ב 5 בלילה ביום שישי
חתולים על הפלטה חופשי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תאמין לי שכדאי לך לנסות את זה
זה הכי טעים בארץ1!!!!!!
ויש שווארמה מקומית... קרובה לבית
כיפה אדומה
טעים שם משהו בנזונה... ואני עדיין מחכה שמורן יגיד מתי הוא יכול ונלך לשבת שם
ויש ממול את השכונה... שכמו השם זה אשכרה שכונה...
מגעיל וזול
השווארמה שם נראה לי עשויה מבשר של חתולים... פשוט תופסים בבוקר איזה חתול ומשפדים אותו |
סורי אחי - לא הייתי פה אתמול
:)
אני מתחיל את הקורס ביום ראשון ואז עוד פעם אני יהיה רק בסופי שבוע
:( :( :(
ואני מת על כיפה אדומה - בשיא הרצינות מתאים לי שניפגש שם כולם
לפחות אלה מרעננה
והקניון לא מת - לך ביום שישי בצהריים או בשבת בערב מפוצץ אחושרמוטה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
פששש נחמד..
אבל אני לא מחליף את הלאפת שמש שלי בשום דבר אחררר |
חן של מי הציצי???? |
|
|
| Hell_Copter |
לא התכוונתי שהקניון מת יעני אין שם אנשים
יש שם אנשים... פשוט אין כוסיות כמו שהוא אמר
אולי מדי פעם |
|
|
| DjChook |
שלי
סתם, גזרתי מאיזה תמונה באתר של ענתתת |
|
|
| Ariels |
כן לאקי נכון
כבר אכלתי את החרא הזה פעם.... חוצמזה אני בקו או בטיאלוי היום
וחוצמזה
i love you
של קוסמיק מן.... לא כזה טוב
וגם לא
bak to cali
מה ההתלהבות |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן לאקי נכון
כבר אכלתי את החרא הזה פעם.... חוצמזה אני בקו או בטיאלוי היום
וחוצמזה
i love you
של קוסמיק מן.... לא כזה טוב
וגם לא
bak to cali
מה ההתלהבות |
אין לי מושג
הם נחמדים ולא יותר מזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
ya mon ! |
מה שתגיד אחי...
(אתמול ראיתי איזה באקו ילדה אחת שהתנהגה בדיוק אותו דבר היא הייתה שיכורה או משהו ואז התעלפה) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שתגיד אחי...
(אתמול ראיתי איזה באקו ילדה אחת שהתנהגה בדיוק אותו דבר היא הייתה שיכורה או משהו ואז התעלפה) |
חחח ואלה לא ראיתי
בטח משאיפת אבקת עשן מהמטף
יו זה היה מחניק |
|
|
| Ariels |
וואלה צריך לקחת איזה מטף כזה ולעשות עליו ציורים ברבית מיד אחרי שנצבע אותו בירוק
ובמקום הצינור השחור המגעיל הזה נשים לו צינור של נרגילה |
|
|
|
|