return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Cosmic man - I Love You!!! Out on vinyl!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
תאמין לי שכדאי לך לנסות את זה
זה הכי טעים בארץ1!!!!!!

ויש שווארמה מקומית... קרובה לבית
כיפה אדומה
טעים שם משהו בנזונה... ואני עדיין מחכה שמורן יגיד מתי הוא יכול ונלך לשבת שם
ויש ממול את השכונה... שכמו השם זה אשכרה שכונה...
מגעיל וזול
השווארמה שם נראה לי עשויה מבשר של חתולים... פשוט תופסים בבוקר איזה חתול ומשפדים אותו
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter

השווארמה שם נראה לי עשויה מבשר של חתולים... פשוט תופסים בבוקר איזה חתול ומשפדים אותו



נו כמו ברלין, המקום היחיד ברמת גן שפתוח גם ב 5 בלילה ביום שישי

חתולים על הפלטה חופשי
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תאמין לי שכדאי לך לנסות את זה
זה הכי טעים בארץ1!!!!!!

ויש שווארמה מקומית... קרובה לבית
כיפה אדומה
טעים שם משהו בנזונה... ואני עדיין מחכה שמורן יגיד מתי הוא יכול ונלך לשבת שם
ויש ממול את השכונה... שכמו השם זה אשכרה שכונה...
מגעיל וזול
השווארמה שם נראה לי עשויה מבשר של חתולים... פשוט תופסים בבוקר איזה חתול ומשפדים אותו


סורי אחי - לא הייתי פה אתמול
:)
אני מתחיל את הקורס ביום ראשון ואז עוד פעם אני יהיה רק בסופי שבוע
:( :( :(

ואני מת על כיפה אדומה - בשיא הרצינות מתאים לי שניפגש שם כולם
לפחות אלה מרעננה

והקניון לא מת - לך ביום שישי בצהריים או בשבת בערב מפוצץ אחושרמוטה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook




פששש נחמד..
אבל אני לא מחליף את הלאפת שמש שלי בשום דבר אחררר


חן של מי הציצי????
Hell_Copter
לא התכוונתי שהקניון מת יעני אין שם אנשים

יש שם אנשים... פשוט אין כוסיות כמו שהוא אמר
אולי מדי פעם
DjChook
שלי

סתם, גזרתי מאיזה תמונה באתר של ענתתת
Ariels
כן לאקי נכון
כבר אכלתי את החרא הזה פעם.... חוצמזה אני בקו או בטיאלוי היום

וחוצמזה
i love you
של קוסמיק מן.... לא כזה טוב
וגם לא
bak to cali

מה ההתלהבות
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Ariels
כן לאקי נכון
כבר אכלתי את החרא הזה פעם.... חוצמזה אני בקו או בטיאלוי היום

וחוצמזה
i love you
של קוסמיק מן.... לא כזה טוב
וגם לא
bak to cali

מה ההתלהבות

אין לי מושג
הם נחמדים ולא יותר מזה
Ariels
ya mon !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
ya mon !


מה שתגיד אחי...
(אתמול ראיתי איזה באקו ילדה אחת שהתנהגה בדיוק אותו דבר היא הייתה שיכורה או משהו ואז התעלפה)

DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מה שתגיד אחי...
(אתמול ראיתי איזה באקו ילדה אחת שהתנהגה בדיוק אותו דבר היא הייתה שיכורה או משהו ואז התעלפה)



חחח ואלה לא ראיתי

בטח משאיפת אבקת עשן מהמטף

יו זה היה מחניק
Ariels
וואלה צריך לקחת איזה מטף כזה ולעשות עליו ציורים ברבית מיד אחרי שנצבע אותו בירוק

ובמקום הצינור השחור המגעיל הזה נשים לו צינור של נרגילה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement