|
מסיבה של בי יו
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
LineUP:
DJ Lico Vs. Hydroid
DJ Shultz Vs. Immoral Monkeys
DJ PM Vs. DJ Robert Gitelman
DJ Galo Vs. DJ Deezee
תאריך: 14.3
המקום: Zillion 27
משכית 27 - הרצליה פיתוח
פתיחת שערים ב10
שתיה קלה חופשית!
לפרטים..לכל פרט ופרט לא מעניין אותי מה תצלצלו אל תתביישו
לגבי הסעות והכל כמובן גם!
0508453763
שאולי
0506560160
מיכאל
המסיבה בשיתוף
Beat This Records
ו-
Proxoz
www.proxoz.org
לא לפתח פה ריבים תודה! |
|
|
| Viperon |
| אין לי מושג אבל אחד המפיקים רשום לפורום הזה אז שהוא יכנס הוא יגיד לך |
|
|
| omergunr |
מה הקשר Proxoz?
:conf: |
|
|
| DJMIKE |
תיקון קטן/גדול:
זאת לא מסיבה של בי יו (הרדיו הז"ל) אלא של www.99zone.co.il
אלכס גילאים בגדול זה 17-21
זה לא איזה מסיבת חג ולא מסיבת חוגרים של יום שישי אלא מסיבה לאוהבי המוזיקה האלקטרונית ככה שגם אם מישהו קטן/גדול יחסית יגיע זאת ממש לא בעיה
במסיבה הקודמת מהפורום הזה היו כמה חברה (אני זוכר את Yoray ו Blue Dragon)
כאמור, כל שאלה שיש לכם אתם מוזמנים לפנות פה או להתקשר אליי או לשאולי
(במספרים שכתובים למעלה)
מצפה לראות נוכחות של הפורום הזה במסיבה! |
|
|
| Shahar |
חחח עוד פעם המסיבות האלה
16.3 ארמין פה
מה אתם פותחים טרד בכלל חח |
|
|
| omergunr |
מה מההה מההההההה הקשר בין שני הדברים? זה יומיים הפרש.........
למה אתה סתם עוקץ... סתם מחפש להרוס... :mad: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
מה מההה מההההההה הקשר בין שני הדברים? זה יומיים הפרש.........
למה אתה סתם עוקץ... סתם מחפש להרוס... :mad: |
וואלה במקום המסיבה הזאת לך תראה סיפורי נרניה תאמין לי תהנה יותר
ותגיד כבר שנהרס עוד טרד נו |
|
|
| DJMIKE |
| יופי הבעת את דעתך, זה ישאר פה כדי שכולם יקראו, אל תוסיף עוד תגובות כאלה, תודה |
|
|
| -AP- |
| היי, סוף סוף מסיבת טראנס בארץ שבאמת יש סיכוי שאני אהיה בה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
יופי הבעת את דעתך, זה ישאר פה כדי שכולם יקראו, אל תוסיף עוד תגובות כאלה, תודה |
מיייי אתה שתביא הוראות יהומו שאנלא ישים לך איזה אחת יעלף אותך חח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מיייי אתה שתביא הוראות יהומו שאנלא ישים לך איזה אחת יעלף אותך חח |
הוא לא נתן הוראות הוא ביקש בקשה
שחר תשלוט על עצמך
אתה לא חושב שהמסיבה שווה שתגיע אליה אז אל תגיע
אבל אתה שם לב כרגע מי מתחיל את הויכוח הממש מיותר הזה נכון? |
|
|
|
|